klefquote:
Je lijkt wel dronkenquote:
ik heb een half blikje bacardi razz met seven up gemixt opquote:Op zondag 23 februari 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt wel dronken
Misschien ben je dat ook wel
maar sof...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan sof allemaal tegelijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens kijken. Het is best lastig mijn haar in volle glorie te doen laten exploderen.
geen ideequote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar sof...Ik stopte bij vet want ik weet dat dat het enige is wat hij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
okejjjjjjquote:
hahahahahah een dikke kakkerquote:Op zondag 23 februari 2014 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stopte bij vet want ik weet dat dat het enige is wat hij is
quote:
daar begint het alquote:Op zondag 23 februari 2014 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat ik meer dan genoeg eet als ik daar ben
Het soort vragen wat je om half 2 snachts nog voor je kiezen krijgt.quote:
quote:
in je achtertuin zeker?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:32 schreef supersof het volgende:
ik zag trouwens vandaag twee ezels in een wei
nee in de auto naar mijn opa en oma toequote:
werken fokken film kijken enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |