twitter:currentlyNL twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 21:30:05RT @Eliezeryair: De Oekraense opperrabbijn Moshe Reuven Azman raadt Joden aan #kiev te verlaten, en zo mogelijk ook het land uit. Vrees.. reageer retweet
Uhm kijk maar eens rond in London, wat voor oligarchen daar rond lopen die allemaal Putin steunen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en daarom trekken alle oligarchen weg uit Rusland omdat ze bang zijn dat Poetin hun geld en bedrijf afpakt
Hij sluit ze op zonder proces en gerecht voor 20 jaar
Ja manquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zijn angstig voor Poetin en terecht, beter de EU dan de Poetin
twitter:obk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 21:21:11Timosjenko is qua machtsmisbruik en corruptie net zo erg als Janoekovitsj, maar dat mag de feeststemming voorlopig niet onderdrukken reageer retweet
Dan kan hij nog wil tweetenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef arjan1112 het volgende:
he ? hij ging toch naar Moskou terug ?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
wat een stelletje ouwe zeikwijven zijn jullie
is toch mooi dit
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_toegejuicht__.html
Waarom? Omdat je geen argumenten kan inbrengen wat de EU voor Oekrane kan betekenen? Omdat je geen argumenten kan inbrengen in waarom veel corrupte oostblokkers in London wonen en UK daar niks tegen doet? Zijn wij daarom zeikwijven?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
is toch mooi dit
IMFquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:58 schreef RVer het volgende:
Ze krijgen wel geld hoor
William Hague ✔ @WilliamJHague
Agreed with German Foreign Minister Steinmeier today to support new government in #Ukraine and push for vital IMF financial package
Ach, zij is ook zo corrupt als de pest. Het enige verschil is dat zij pro-Europa is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
is toch mooi dit
Ze eisen dat de pro-Rusland partijen worden verboden..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach dat is beveiliging eigen, allemaal stoere praat , punt is dat ze als een groep achter deze revolutie blijven staan en dat is al heel wat
Jij beschouwt Rusland nog steeds als een "communistisch" land terwijl het gewoon een kapitalistische quasi-dictatuur is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:58 schreef WitteMuur het volgende:
[..]Jij doet alles af als Russische propaganda terwijl iedereen zegt dat ze ook corrupt is.
Want dat was voorheen zo'n succes in Oekrane met al die privatiseringen? Of het failliet gaan van Argentini dankzij IMF hervormingen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef J.B. het volgende:
Bovendien zal de IMF eisen dat de economie grondig hervormd gaat worden, en dat is hard nodig.
Waar haal je vandaan dat ik Rusland beschouw als communistisch? Rusland is inderdaad een corrupt kapitalistisch land.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:08 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Jij beschouwt Rusland nog steeds als een "communistisch" land terwijl het gewoon een kapitalistische quasi-dictatuur is.![]()
De hele strijd gaat ook helemaal niet over communistisch of fascistisch, rechts of links, het gaat over pro- of anti-Rusland.
Beter splitsen ze het land gewoon op, een federale staat zoals Zwitserland of Belgi, voor er nog meer doden vallen.
Ja, dat zijn dus extreme nationalisten. Degenen die dus een eigen land willen. En niet bij Rusland willen horen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik Rusland beschouw als communistisch? Rusland is inderdaad een corrupt kapitalistisch land.
Dat zeg ik toch ook nergens? Alleen zijn er nu nogal wat fascistische "self defence units".
Zoals als ik al eerder zei:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:15 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus extreme nationalisten. Degenen die dus een eigen land willen. En niet bij Rusland willen horen.
Volgens mij niet noodzakelijk fascisten. Onder fascisme versta ik heel wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |