Niks helaasquote:Op zondag 23 februari 2014 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hahaalsof je zijn eventuele uitleg of wat voor posting dan ook niet meteen weg zou wuiven als onzin
![]()
Ik hoop dat Danny je goed betaalt om dit topic levendig te houden
Maar als er een burgeroorlog komt dan gaat Rusland hier echt wel in lopen roeren, omdat ze graag hun etnische Russen helpen. Net zoals met Georgië. Of ze dan met tanks komen of andere middelen dat is de vraag. Als dit zou gebeuren dan denk ik niet dat het westen zich helemaal afzijdig gaan houden dit keer. Want als ze dit accepteren, dan is het de tweede keer in een korte tijd dat Rusland de soevereiniteit van een staat schendt zonder consequentie.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er gaat zelfs geen escalatie komen.
Heel misschien op diplomatiek/ecomisch gebied, maar ook dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Aangezien je daarmee alleen maar in je eigen voet schiet.
Alleen een burgeroorlog is een mogelijkheid.
Ze deden niks tegen vreedzame demonstranten, alleen gingen de 'vreedzame' gebouwen innemen en standbeelden slopen.quote:
Tuurlijk jochiequote:Op zondag 23 februari 2014 13:01 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik weet wat fascisme betekent. Het is een logisch conclusie dat het fascisten zijn.
Rusland accepteert het toch ook altijd als het Westen zich keer op keer bemoeit met een land?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef Roarzcorp. het volgende:
Want als ze dit accepteren, dan is het de tweede keer in een korte tijd dat Rusland de soevereiniteit van een staat schendt zonder consequentie.
Dus?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Maar als er een burgeroorlog komt dan gaat Rusland hier echt wel in lopen roeren, omdat ze graag hun etnische Russen helpen. Net zoals met Georgië. Of ze dan met tanks komen of andere middelen dat is de vraag. Als dit zou gebeuren dan denk ik niet dat het westen zich helemaal afzijdig gaan houden dit keer. Want als ze dit accepteren, dan is het de tweede keer in een korte tijd dat Rusland de soevereiniteit van een staat schendt zonder consequentie.
Het probleem is - het kán zijn dat het fascisten zijn. Maar er kunnen ook 101 andere partijen zijn die dit gedaan zouden kunnen hebben. Dat jij onomstotelijk aanneemt dat dit fascisten zijn is gewoon dom.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:01 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik weet wat fascisme betekent. Het is een logisch conclusie dat het fascisten zijn.
twitter:WhatWindsMeUp twitterde op zondag 23-02-2014 om 13:00:30As predicted: Rada has canceled a law that permitted the use of the Russian language in #Ukraine #Kiev #Russiahttp://t.co/6wlNUirRWY reageer retweet
Dat zijn die 101 ook fascistische, het belachelijk dat ze een monument vernielen waarin de gestorven soldaten tegen Hitler herdenken.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:05 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het probleem is - het kán zijn dat het fascisten zijn. Maar er kunnen ook 101 andere partijen zijn die dit gedaan zouden kunnen hebben. Dat jij onomstotelijk aanneemt dat dit fascisten zijn is gewoon dom.
Jij snapt het!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:07 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat zijn die 101 ook fascistische, het belachelijk dat ze een monument vernielen waarin de gestorven soldaten tegen Hitler herdenken.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ze deden niks tegen vreedzame demonstranten, alleen gingen de 'vreedzame' gebouwen innemen en standbeelden slopen.
quote:@UKIKOZAK89
So sad to watch how the Police can just beat its own people! The people they are meant to protect! Who's next Berkut Children? #Євромайдан
http://www.vocativ.com/12(...)lice-running-scared/quote:@HOPEDUB
A Polish journalist has been injured by Berkut in the head. Was beaten savagely up to ten times #euromaidan #євромайдан
Je redeneert erg vanuit het Realisme hoe je dit omschrijft. Een kenmerk daarvan is dat geopolitiek een zero-zum game is. Dat houdt in dat elke invloed die jij hebt van de invloed van een ander afgaat. Of dat elke grondstof die jij bezit niet in de handen is van de andere grootmacht. In die zin zal de VS altijd vanuit eigen belang haar invloed willen maximaliseren ten koste van een ander. Aangezien Rusland nu 'groeit' is dit een directe bedreiging voor de hegemonie van de VS (die toch al tanende is). Dus ik vraag me af of het westen het er dit keer bij laat zitten en Rusland zijn gang laat gaan om. Want als je het er bij laat zitten dan is dit gewoon een vrijbrief voor de Russen om elke etnisch Russische groep in een vreemd land te gaan bevrijden en dat mooi bij Rusland te voegen..quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Let op: ik redeneer hier op de psychopathische manier zoals machthebbers altijd redeneren (dit is niet mijn mening).
Wat maakt mij (Obama) het nu uit dat Rusland de soevereiniteit van de staat schendt zonder consequentie? zolang de VS (en daarmee automatisch de EU) het maar goed heeft toch?
Erg betrouwbaar wat wat tweets beweren...quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.vocativ.com/12(...)lice-running-scared/
Jij jaquote:
Maar wat maakt de VS dat nu uit?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Je redeneert erg vanuit het Realisme hoe je dit omschrijft. Een kenmerk daarvan is dat geopolitiek een zero-zum game is. Dat houdt in dat elke invloed die jij hebt van de invloed van een ander afgaat. Of dat elke grondstof die jij bezit niet in de handen is van de andere grootmacht. In die zin zal de VS altijd vanuit eigen belang haar invloed willen maximaliseren ten koste van een ander. Aangezien Rusland nu 'groeit' is dit een directe bedreiging voor de hegemonie van de VS (die toch al tanende is). Dus ik vraag me af of het westen het er dit keer bij laat zitten en Rusland zijn gang laat gaan om. Want als je het er bij laat zitten dan is dit gewoon een vrijbrief voor de Russen om elke etnisch Russische groep in een vreemd land te gaan bevrijden en dat mooi bij Rusland te voegen..
Fascistquote:
Is daar wat mis mee dan? De VS deed dat ook voor de Albanezen in Kosovo, terwijl die gewoon alle rechten hadden. En dat hebben Russen in Oekraïne niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Want als je het er bij laat zitten dan is dit gewoon een vrijbrief voor de Russen om elke etnisch Russische groep in een vreemd land te gaan bevrijden en dat mooi bij Rusland te voegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |