SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
lekker ik ga morgen pas weer veels te druk momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen , het zonnetje schijnt![]()
Rennen
Dus dat was eens maar nooit weer?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben ook wezen rennen, nooit weer als ik net wakker ben hahaha.. Ben helemaal kapot.
Ja, ben meer een avond renner denk ikquote:Op zondag 23 februari 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dat was eens maar nooit weer?
Ja, maar was ook blij dat ik weer thuis was hoor. Vond het koud.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ben meer een avond renner denk ik.
Jij wel lekker rondje gedaan lees ik?
Ja, koude wind hequote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar was ook blij dat ik weer thuis was hoor. Vond het koud.
Ja echt , heel kouwe wind. Brrrrrquote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, koude wind he. Heb ik me ook op verkeken, was lekker zomers gekleed.
Oh wat zonde Scrum. Maar wellicht slaapt zij nuquote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Gister zo leuk gepraat met een dame, maar was in slaap gevallen. Nu is het dodelijk stil.
Doodeng dat soort dingen. Hopelijk hou je niks over als je hem weer in elkaar gezet hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Auto ligt deels uit elkaar, pauze gehouden, nu de rest
Water moest er uit om de kachel te repareren, dus gelijk maar de radiator er uit om een kilometerteller kabel te bevestigen. Jeumig wat een gedoe is dat... maar het is er uit. Nu die kabel er nog op zien te krijgen.
Mja, ik gok dat ik *weer* te opdringerig ben haha..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat zonde Scrum. Maar wellicht slaapt zij nu
Gewoon even afwachten nu Scrum, als ze je leuk vindt neemt ze vanzelf wel weer contact met je op.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, ik gok dat ik *weer* te opdringerig ben haha..
Yeah. Is ookquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten nu Scrum, als ze je leuk vindt neemt ze vanzelf wel weer contact met je op.
Komt goedquote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doodeng dat soort dingen. Hopelijk hou je niks over als je hem weer in elkaar gezet hebt
En? Is het helemaal voor elkaar gekomen Hek?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Komt goedHet meeste zit er alweer in en aan. Moet nu de kachel demonteren en opknappen.
Kachel heb ik verf etc voor nodig, dus dat komt later wel. Wat roest er af schuren en weer netjes in de zwarte lak zettenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Is het helemaal voor elkaar gekomen Hek?
Knap !quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kachel heb ik verf etc voor nodig, dus dat komt later wel. Wat roest er af schuren en weer netjes in de zwarte lak zettenDe rest is allemaal prima gelukt.
Dit is wel echt hobby jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knap !
Volgens mij ben je meer thuis in MRI's dus dan is het helemaal een prestatie.
Ben je niet geneigd om je auto in de scan te duwen als je iets raars hoort?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is wel echt hobby jaSleutelen aan de mini.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:
yess voor de 2e keer op rij mario kart kampioen
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:
Was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je niet geneigd om je auto in de scan te duwen als je iets raars hoort?
Pfff je hebt nog heel wat werk te doen zo te lezenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkIk ben nog steeds bezig fouten van de vorige eigenaar te verbeteren. De fouten van vandaag waren het verkeerde koelwater, de verkeerde motorolie en de ventilator die verkeerd om gemonteerd zat.
Goeiemorgenquote:Op maandag 24 februari 2014 07:48 schreef theguyver het volgende:
zo na een heerlijk kampioenschap gisteren.weer een beker in mijn kast, plus een echte mario kart ( rc dat wel )
En een leuke prijs, word het weer ff tijd om weer wat te doen, we gaan weer lekker klussen en helpen met verhuizen![]()
moge peeps![]()
btw de storing van whatsapp was simpel Facebook moest nog ff de NSA server aan whatsapp koppelen.
[ afbeelding ]
Welke ga je kopen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemiddag! Telegram kan niet op mijn oude telefoon.. maar ik moet binnenkort toch een nieuwe.
Zoveel keus he?quote:
Ik wil denk ik weer een Nokia.. Hij hoeft niet heel veel te kunnen. Beetje internetten, appen en telegrammen.. en bellen natuurlijk, foto's maken, mp3's afspelen.. Nou ja, dat kan bijna ieder toestel tegenwoordig.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoveel keus he?
Ben blij dat ik niet voor die keuze sta. Mijn Samsung s3 doet het prima dus ik hou het daar lekker bij.
hoi dot, ja deze komende weken is het nog wel even rustigquote:Op maandag 24 februari 2014 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat een heerlijke rust hier. Kan je tenminste even tot je zelf komen.
Hoi skattie,quote:Op maandag 24 februari 2014 18:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi dot, ja deze komende weken is het nog wel even rustig
er zijn er wat tijdelijk ff weg, zodat ze kunnen afkoelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi skattie,![]()
Fijn, heb ik een lekker plekje om tot rust te komen toch?
Waarom is het de komende weken hier rustig dan?
O jee ging het te heftig hier?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
er zijn er wat tijdelijk ff weg, zodat ze kunnen afkoelen.
En ik ben volgende week een weekje weg.
waarom steek je je tong uit
ow haha no worries, die is wel wat van me gewend.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ging het te heftig hier?
Ga je op vakantie?
Wil geen boze vrouwen achter me aan vandaar dat tongetje.
O leuk zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow haha no worries, die is wel wat van me gewend.
ja was ff heftig, en jup werk gerelateerde vakantie naar Hong Kong.
dus paar dagen wat ondertekenen en deal regelen en dan ff rond kijken daar, ben best zenuwachtig, de langste periode dat ik ooit gevlogen heb was een uur, en dat was via paragliden, ik heb og nooit in vliegtuig gezeten en dan gelijk voor heel veel uur.
zondag avondquote:Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk zeg.
Kan me voorstellen dat je dan zenuwachtig bent als je nog nooit gevlogen hebtt
Wanneer ga je weg?
O lekker snelquote:
Komt zekers wel goedquote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker snel
Nou geniet van je reis als ik je niet meer spreek.
Hebben ze die daar dan nog niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt zekers wel goed
Een van de dingen wat ik daar moet doen is zorgen dat dit soort sites oopk in China open gezet word.
geen idee maar het werk wat ik ga doen is dit soort dingen open stellen voor het buitenland en buitenlanders.quote:
Nou leuk, hoop dat je veel succes hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee maar het werk wat ik ga doen is dit soort dingen open stellen voor het buitenland en buitenlanders.
al mijn toekomstige collega's wonen daar, ik ga tegelijk met een vriendin die in het binnenland van china kung-fu gaat studeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou leuk, hoop dat je veel succes hebt.
Ga je alleen of met een collega?
A zo, dus eerdaags ga jij ook die kant op vertrekken, of zie je dat niet zo zitten.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
al mijn toekomstige collega's wonen daar, ik ga tegelijk met een vriendin die in het binnenland van china kung-fu gaat studeren.
toevallig viel het redelijk gelijk dus beetje aangepast dat we samen gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dus eerdaags ga jij ook die kant op vertrekken, of zie je dat niet zo zitten.
Mooi toch, dan heb je tenminste ook iemand bij je met het vliegen of niet danquote:Op maandag 24 februari 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
toevallig viel het redelijk gelijk dus beetje aangepast dat we samen gaan.
gelijk wat dingen voor haar geregeld bij mijn connecties daar
Onderdak, enzo
jups, ze ging vandaag verhuizen naar most awesome huis hier in enschede.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch, dan heb je tenminste ook iemand bij je met het vliegen of niet dan
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, het komt nu echt dichtbij Guyvie
O wauw, heerlijk dusquote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
jups, ze ging vandaag verhuizen naar most awesome huis hier in enschede.
met trampoline/zwembad achterhuis en een tuinhuisje met ingebouwde tap, ik voorspel een groot feestje daar binnenkort
Hey meis, dacht ff hier kijken niet meer zo lang wegblijven als de vorige keerquote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hey Dotff relaxen hier na de hectiek op Utopia?
Hoi hoiquote:
Ze is echt zwaar getiktquote:Op maandag 24 februari 2014 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey meis, dacht ff hier kijken niet meer zo lang wegblijven als de vorige keer
Wat een hectiek daar he, hoop zo dat die Andrea er uit gaat krijg slechte gedachte als ze in beeld is. Ze haalt echt het slechtste in me naar boven ha ha
Zeg dat, zitten hier niet een paar sterke mannen die haar ff op kunnen halen ha ha haquote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is echt zwaar getiktZe hadden haar tegen zichzelf moeten beschermen. Dit is echt abnormaal
Als je man je vraagt om thuis te komen omdat hij denkt dat hij doodgaat kun je toch met de beste wil van de wereld geen smoes verzinnen om toch in Utopia te blijven?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat, zitten hier niet een paar sterke mannen die haar ff op kunnen halen ha ha ha
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat, zitten hier niet een paar sterke mannen die haar ff op kunnen halen ha ha ha
Ja het is in en in triest, heb zijn verhaal zaterdag in de telegraaf gelezen, hij voelt zich twee keer alleen gelaten, ook toen zijn dochter stierf en ze niet kwam. En überhaupt weg ging terwijl ze wist dat ze stervende was.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je man je vraagt om thuis te komen omdat hij denkt dat hij doodgaat kun je toch met de beste wil van de wereld geen smoes verzinnen om toch in Utopia te blijven?
Dan ben je rijp voor het gesticht.
Ze is gewoon heel koud. IJskoud. Terwijl ze de hele dag loopt te bidden en met God schermt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is in en in triest, heb zijn verhaal zaterdag in de telegraaf gelezen, hij voelt zich twee keer alleen gelaten, ook toen zijn dochter stierf en ze niet kwam. En überhaupt weg ging terwijl ze wist dat ze stervende was.
Het is een heel gemeen min mens. gggrrrr
Sorry Skatie, Lavenderr en ik hadden het even over Utopiaquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry Skatie, Lavenderr en ik hadden het even over Utopia
quote:
Heel ff Tjack.quote:
Was geintjuhquote:
tuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel ff Tjack.
Moet kunnen toch op de SC?
Het gaat daar zo hard dat je er amper tussenkomt want dan is het topic alweer vol.
Blief moar heur, ben al uitgeutopiaant ha ha haquote:
Ja verdomme beetje onze kleedkamer deur slopen. bah..quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of je vertelt wat over Pelle![]()
Fap ze
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blief moar heur, ben al uitgeutopiaant ha ha ha
quote:
Ik kom uit Bergen op Zoom en ben op mijn 15de verhuisd naar Enschede. Gewoond daarna in Ede, toen in WInterswijk. Vandaar uit eindelijk terug naar Enschede en door omstandigheden Enschede moeten verlaten en zit ik in Warnsveld.quote:
Waar zijn je vrienden dan gebleven?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Tjacka het volgende:
ik mis de helft van de verhalen van mijn vrienden
terwijl ik vroeger overal bovenop zat
tijden veranderen echt
grappig om mee te maken
Ha dan ken je vast coffee shop de mixquote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom uit Bergen op Zoom en ben op mijn 15de verhuisd naar Enschede. Gewoond daarna in Ede, toen in WInterswijk. Vandaar uit eindelijk terug naar Enschede en door omstandigheden Enschede moeten verlaten en zit ik in Warnsveld.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ha dan ken je vast coffee shop de mix
plato?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]Alleen die achter Tell aviv zit/zat, dat is een shoarma zaak, maar zit ook al weer een ander op geloof ik
hangen er gewoon nog om heen hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zijn je vrienden dan gebleven?
O, dat is een heel verschil, hoe komt dat, door werk/relatie?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hangen er gewoon nog om heen hoor
maar zag ze vroeger 1x in de twee dagen
en nu een keer in de twee weken
dat is 9 op de 10x wel het gevalquote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is een heel verschil, hoe komt dat, door werk/relatie?
Geen idee meer hoe die heet eerlijk gezegd zat in zo kleinsteegje.quote:
ja en ouder worden denk ikquote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is een heel verschil, hoe komt dat, door werk/relatie?
Ja, kloptquote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat is 9 op de 10x wel het geval
Tja, sommige mensen g**l*n zo vreselijk op aandacht dat ze daarvoor werkelijk over alles en iedereen heenlopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je man je vraagt om thuis te komen omdat hij denkt dat hij doodgaat kun je toch met de beste wil van de wereld geen smoes verzinnen om toch in Utopia te blijven?
Dan ben je rijp voor het gesticht.
Ja op een gegeven moment gaat die zin in stappen wel een keer over, en heb je al die dance feesten ook wel een keertje gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en ouder worden denk ik
ik heb geen behoefte meer om elke week te stappen in het dorp
ik vind dat niet leuk
grote feestjes vind ik ook maar niks
geef mij maar lekker in een kroegje zitten met een hoop amsterdamse humor
Ja diezelfde. Getikt wijf.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen g**l*n zo vreselijk op aandacht dat ze daarvoor werkelijk over alles en iedereen heenlopen.
Gaat het toevallig over hetzelfde mens die niet naar de begrafenis van haar stiefdochter ging?
ow jah haha die ken ik wel ik bedoelde de platen zaak in de stad, plato.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe die heet eerlijk gezegd zat in zo kleinsteegje.
Tegenover Tel Aviv ( werkte ik) zat een ijssalon, die italiaan
herkenbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en ouder worden denk ik
ik heb geen behoefte meer om elke week te stappen in het dorp
ik vind dat niet leuk
grote feestjes vind ik ook maar niks
geef mij maar lekker in een kroegje zitten met een hoop amsterdamse humor
Haar familie zal blij zijn dat ze even van haar af zijn. Wat een k*twijf lijkt me dat!quote:
Nee,die naam zegt me niets heb ook bij een platen zaak gewerkt maar das lang gelezen die zat aan de o hoe heet die straat ook weer pppffffffquote:Op maandag 24 februari 2014 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow jah haha die ken ik wel ik bedoelde de platen zaak in de stad, plato.
mja als je die niet kent.
die zat toch aan de haaksbergse straat toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee,die naam zegt me niets heb ook bij een platen zaak gewerkt maar das lang gelezen die zat aan de o hoe heet die straat ook weer pppffffff
En bij bakker Hodes en bij bakker Jager
ik vind het wel kut hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
herkenbaarkomt wel joh dat gebeurt helaas.
De ene dag zat ze te snikken alsof haar hart gebroken was om haar Anton en de volgende dag ging ze doodleuk weer terug en diezelfde avond stond ze Hosanna te zingen en te dansen als een mallequote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Haar familie zal blij zijn dat ze even van haar af zijn. Wat een k*twijf lijkt me dat!
Famillie blij de rest van Nederland niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Haar familie zal blij zijn dat ze even van haar af zijn. Wat een k*twijf lijkt me dat!
Op een gegeven moment krijgen ze ook verkering en liggen hun prioriteiten ook anders.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het wel kut hoor
dat je merk dat je ze kwijt raak zeg maar
maar weet ook niet hoe to handel
ik verklaar hun voor gek als ze voor 60 eu wat in hun neus stoppen
hun mij voor gek als ik voor de zoveelste keer weer naar een (uit)wedstrijdje ga
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het wel kut hoor
hun mij voor gek als ik voor de zoveelste keer weer naar een (uit)wedstrijdje ga
Veel plezier!quote:
echt?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Mja liefde voor de sport he, en helaas pindakaas.
Maar vaak vind je op andere manieren nieuwe vrienden door bijvoorbeeld bij de supporters, hoor dat Blaadjes weer seizoensdkaart heeft gekocht
Ja na de geweldige wedstrijd van afgelopen week vond ie dat ie maar wat meer van de zijkant moest gaan schreeuwen in de hoop dat ze dan wat beter doen in europa.quote:
mijn broertje heb hetzelfde hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijgen ze ook verkering en liggen hun prioriteiten ook anders.
Ja klopt, ze hadden er twee ook een aan de de grote marktquote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
die zat toch aan de haaksbergse straat toch?
die was meen ik tot de grond afgebrand
Dat is ook lastig en gaat je ook niet lukken denk ikquote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het wel kut hoor
En nu klagen dat ze een hernia heeftquote:Op maandag 24 februari 2014 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De ene dag zat ze te snikken alsof haar hart gebroken was om haar Anton en de volgende dag ging ze doodleuk weer terug en diezelfde avond stond ze Hosanna te zingen en te dansen als een malle![]()
Toen was haar man ineens niet ziek en eenzaam meer blijkbaar.
quote:
maakt niet uit echt nietquote:Op maandag 24 februari 2014 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu klagen dat ze een hernia heeft
Ze had haar man beloofd he om terug te komen, die man zat met gebak en bloemen klaar.
O gggrrr bah misselijk makend mens is het toch ook
Sorry Tjacka
weet ik ook welquote:Op maandag 24 februari 2014 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook lastig en gaat je ook niet lukken denk ik
Er zullen andere vrienden op je pad komen denk ik
Misschien ben jij eerder volwassen dan die andere?
Jip, thats lifequote:Op maandag 24 februari 2014 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik ook wel
maar het is ook een soort eng zeg maar
Maar je zal ook andere vrienden gaan krijgenquote:
of gewoon een dipjequote:Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je zal ook andere vrienden gaan krijgen
Kan ook mag ook als het maar een kort dipje is of nietquote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of gewoon een dipje
denk dat er een paar echt voor altijd is hoor
Wie of wat is Racoon?quote:
Juist............ kwam me al bekend voor maar kon het even niet thuis brengen.quote:
A, je was me net voorquote:
van welke muziek hou jijquote:Op maandag 24 februari 2014 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist............ kwam me al bekend voor maar kon het even niet thuis brengen.
O hou van Rock, blues heb niet echt een favo.quote:
ah koel!quote:Op maandag 24 februari 2014 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hou van Rock, blues heb niet echt een favo.
thnxquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Trouwens speel zelf ook een beetje gitaar
Gedaan, en vond je het watquote:
A gatsie, nee dat zou ik never spelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
was dat nou de 2e symphonie van mozart op je gitaar
O ellende............... wil nooit meer iets over ***** ******* tikkenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit nu te kijken naar die nieuwe serie over Johan Cruijff. Vind het best leuk tot nu toe.
kijk dat is ook beter vriendin van mij heavy metal fan speelde ff dat stukje op gitaar vanmiddag wist niet dat ze dat zo mooi kon spelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gatsie, nee dat zou ik never spelen.
Hou dus helemaal niet van klassiek, loop ik gillend bij weg.
Nee was paranoid van Black Sabbat
Dat is idd een goed stukje muziekquote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijk dat is ook beter vriendin van mij heavy metal fan speelde ff dat stukje op gitaar vanmiddag wist niet dat ze dat zo mooi kon spelen.
ik vind dit toch echt wel meest briljantje stukje gitaar wat je kan doen btw. zie filmpje
Vond het helemaal geweldig.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende............... wil nooit meer iets over ***** ******* tikken
Goeie dag, dat kan die gast goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is idd een goed stukje muziek
Ik heb een keer een interview met Marcel Coenen gehad, heb hierbij onderstaand filmpje gemaakt, die man die kan gitaar spelen daar zeg je u tegen
O mag hoor het niets tegen ***** ****** zelf hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vond het helemaal geweldig.
Sorry Dot.
O, dat lijkt er idd op,quote:Op maandag 24 februari 2014 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Goeie dag, dat kan die gast goed.
ken m niet maar kerel kan wel lekker spelen in de stijl van dragonforce
ooit geprobeerd dit te drummen,
viel van mijn krukje, doe ik ook niet weer, houd het bij rustige rock nu.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat lijkt er idd op,
Was je niet helemaal buiten adem?
Heb het ook wel eens geprobeerd om te drummen maar is niet zo mijn ding.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:10 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes, ik ga naar bed, morgen weer vroeg dag.
Was gezellig hier, tot een andere keer
xxx![]()
![]()
Mocht ik je niet meer spreken The Guyver, een hele fijne reis naar Hongkong en geniet van je verblijf daar xx
Oke, ik ook, slaap lekkerquote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
viel van mijn krukje, doe ik ook niet weer, houd het bij rustige rock nu.
en drummen en keyboard!
gitaar kan ik niet, wil het wel graag maar ben prutser er in.
Maar dotje, ik ga slapen morgen nieuwe kast ophalen enzo, daarna ander helpen met elektra dus ben weer ff zoet.
ditto tijd om de rest maar wakker te maken met de geur van croissantsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 05:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zij die moeten opstaan groeten u.![]()
Had ook geen zin om die hele lange film nog een keer te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:10 schreef theguyver het volgende:
owjee titanic op tv,
ik houd het bij de 5 seconden versie
mooi he, mijn buurman was er ook ooit es in, ging over paragliden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ook geen zin om die hele lange film nog een keer te zien.
Ga zometeen naar De Rijdende Rechter kijken. Zal vast weer over een 2cm te hoge schutting of een boom die te hoog is gaan. Heerlijk programma
Dit lijkt wel een legpuzzel met als die ruilverkaveling en al die kleine lapjes grond.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi he, mijn buurman was er ook ooit es in, ging over paragliden.
ging niet door ivm slecht weer klant kreeg geld terug maar accepteerde dat niet en wou schade vergoeding.
deze blijft briljantquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een legpuzzel met als die ruilverkaveling en al die kleine lapjes grond.
Ja, geweldig he?quote:
Ik zag ze ook alweer achter elkaar aanzitten van de week in de tuin. Ze beginnen vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:26 schreef Speedball het volgende:
[..]
Lente is begonnen volgens mij, zie hier een vogel een nestje maken.
Klopt, ben alleen bang voor een overvloed aan teken en muggen deze zomer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag ze ook alweer achter elkaar aanzitten van de week in de tuin. Ze beginnen vroeg dit jaar.
Laat de lente maar komen hoor. Na deze *kuch* strenge winter zijn we wel toe aan zon
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:24 schreef Speedball het volgende:
[..]
Klopt, ben alleen bang voor een overvloed aan teken en muggen deze zomer.
Oh cool, die ziet er een stuk fancier uit dan de versie die ik jaren geleden speeldequote:
Dit spel is zooooo awesome.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh cool, die ziet er een stuk fancier uit dan de versie die ik jaren geleden speelde
zielig eigenlijk he, maar ja de natuur is dit jaar redelijk uit zn doen, ben bang dat dit qua fauna en flora toch nog wel te merken gaat zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Omdat ze niet doodgevroren zijn deze winter?
Ja de natuur is uit zijn doen, jammer dat er helemaal geen vorstperiode geweest is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:28 schreef Speedball het volgende:
[..]
zielig eigenlijk he, maar ja de natuur is dit jaar redelijk uit zn doen, ben bang dat dit qua fauna en flora toch nog wel te merken gaat zijn.
Krijgen we straks een muggen- en wespenplaag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja de natuur is uit zijn doen, jammer dat er helemaal geen vorstperiode geweest is.
Ja, jassesquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Krijgen we straks een muggen- en wespenplaag.
Hee, gaat heel goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div! Hoe staat het leven? En gaat het daten nog goed?
Niet meer dan logisch Div. De liefde gaat altijd voorquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hee, gaat heel goeddankje! Het daten ook
ben niet zoveel meer online door haar
Hoe gaat het met jou?
Heb vannacht trouwens gedroomd over een BNW SC MeetJij en Guyvie hadden samen gekookt, iedereen was er
Het rare is dat ik eigenlijk alleen Scrum van gezicht ken door z'n avatar (issie alweer vrij ?
) maar dat m'n hersenen toch iedereen een gezicht heeft gegeven
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
En een keer dat Ferdo en ik goedemorgen morgen voor jullie zongen in van die jaren zeventig pakken en dat Ferdo klaagde dat die broek te strak zat![]()
Ja, da's best wel strak ja.quote:
Maar ik mis jullie daardoor welquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch Div. De liefde gaat altijd voor![]()
Dromen over de SC? Gebeurt me regelmatig. Lambiekje ook al vaak tegengekomen in mijn dromen. En jou en Tjacka en Blaadjes en eigenlijk iedereen van hier. Zo leuk.
En een keer dat Ferdo en ik goedemorgen morgen voor jullie zongen in van die jaren zeventig pakken en dat Ferdo klaagde dat die broek te strak zat![]()
scrum komt morgenavond weer en tjacka volgens mij ook
hoi divje ik kokenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hee, gaat heel goeddankje! Het daten ook
ben niet zoveel meer online door haar
Hoe gaat het met jou?
Heb vannacht trouwens gedroomd over een BNW SC MeetJij en Guyvie hadden samen gekookt, iedereen was er
Het rare is dat ik eigenlijk alleen Scrum van gezicht ken door z'n avatar (issie alweer vrij ?
) maar dat m'n hersenen toch iedereen een gezicht heeft gegeven
Oh wacht. Guyvie heb ik ook wel eens een foto van gezien
Zoals die Roemeen vorig jaar bij het ESF, zoiets?: Of kan ik dan direct naar Les Poppy's?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]ja he
Ga je vanzelf heel hoog zingen
Hee guyvquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi divje ik koken
jah klopt goed dat je zegt ik ben ff helemaal hooked aan spelletje moet ff wat gaan eten dacht ik zo
Die Roemeen ja! geweldig was dat. Had iemand hier zo'n leuk filmpje van geplaatst. Of was dat die dwerg? Oh wacht, zal wel weer in mijn dromen geweest zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals die Roemeen vorig jaar bij het ESF, zoiets?: Of kan ik dan direct naar Les Poppy's?
ESF hé, dus dat hoeft niet per se in een droom van jou geweest te zijn. Die zingende kalkoen van een paar jaar geleden heb je in elk geval ook niet gedroomd. Dat was echt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Roemeen ja! geweldig was dat. Had iemand hier zo'n leuk filmpje van geplaatst. Of was dat die dwerg? Oh wacht, zal wel weer in mijn dromen geweest zijn
Guyvie had jij dat filmpje van die dwerg die zo leuk zong en danste hier geplaatst?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi divje ik koken
jah klopt goed dat je zegt ik ben ff helemaal hooked aan spelletje moet ff wat gaan eten dacht ik zo
En de Toppers ook hequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
ESF hé, dus dat hoeft niet per se in een droom van jou geweest te zijn. Die zingende kalkoen van een paar jaar geleden heb je in elk geval ook niet gedroomd. Dat was echt.
Ja.quote:
zie hier boven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Hee guyvjij was een erg druk mannetje in m'n droom, klopt dat een beetje?
Welk spelletje ben je hooked aan?
Ohh, had even terug moeten lezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie hier boven.
hahaha ben erg druk vandaag ff chil dagje thuis.
Nou, het is wel een topshow alleen vond ik Johan Derksen een beetje hypocriet. Maar ik zou zeker kijken Div.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef Divje het volgende:
Lav, is VI van maandag de moeite om terug te kijken? Dan ga ik dat maar ff doen
[..]
Ohh, had even terug moeten lezendat ziet er apocalyptisch uit
Dan ga ik 'm kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het is wel een topshow alleen vond ik Johan Derksen een beetje hypocriet. Maar ik zou zeker kijken Div.
En wat top dat het zo goed gaat met de nieuwe liefde.
Als je ons hier maar niet helemaal vergeet en regelmatig langskomt. Deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm kijkenDerksen zegt de laatste tijd wel vaker hypocriete dingen eigenlijk, beetje jammer
Ik vergeet jullie nooit en zal zeker vaak langskomendikke deal
Leuke trui trouwens ditEen BNW-trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou die er ook in Ronde Huis-uitvoering te krijgen zijn?quote:
De Twee Rondingen-Huistrui wordt dat. Te verkrijgen bij Rond Donders.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou die er ook in Ronde Huis-uitvoering te krijgen zijn?
Op, eh, strategische plekken zeker?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De Twee Rondingen-Huistrui wordt dat.
Mmm...laat maar...quote:Te verkrijgen bij Rond Donders.
nee dat was tjacka meen ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Guyvie had jij dat filmpje van die dwerg die zo leuk zong en danste hier geplaatst?
Hey B!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ik was ook in de veronderstelling dat theguyver die als eerste geplaatst had. Nou ja middag iig allemaal.
Nog 1 nachtje en dan weekend!
Hoi Lquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B!
Je weekend begint al fijn snel . Werk ze nog 1 nachtje
Heerlijk toch? Lekker van alles plannen, niks doen en dan zondagavond laat denken: man wat ben ik heerlijk uitgerustquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Ja lekker he? 3 hele dagen vrij. Tijd om plannen te maken!
Beetje 3 dagen niks doen waarschijnlijk.
Ja, Puta...eh, Putin wil natuurlijk een stevige vinger in de pap houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat in de Oekraïne FerdoRussische leger staat paraat hoorde ik
Vanzelfsprekend. Nou, wellicht is alleen de dreiging van het leger voldoende?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, Puta...eh, Putin wil natuurlijk een stevige vinger in de pap houden.
We weten allebei wie er wat aan kunnen doen, als bewezen hoeders van de wereldvrede.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Nou, wellicht is alleen de dreiging van het leger voldoende?
Ja, als je tegen de EU bent ben je een troll, dat moge duidelijk zijn. Verder geen argumenten, nee, dat is gewoon zo. Pavlov-reactie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef Ferdo het volgende:
Oei, sommige mensen (nee, hier komen ze normaal gesproken niet, gelukkig) zouden dat meteen als een troll aanmerken.![]()
ja daarom ben ik ook niet zo veel online dingetjes regelen en zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al kriebels Guyvie? Nog een paar daagjes en dan ...
Ga zaterdag nog lekker met ze uit eten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja daarom ben ik ook niet zo veel online dingetjes regelen en zo.
wil nog iets leuks doen voor die 2 voor ik weekje weg ga,heb je nog een goed idee?
Dave is HELD!!!![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga zaterdag nog lekker met ze uit eten?
Uitdoen! Nu!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Blaadjes het volgende:
Middag.
Weekend.![]()
Waarom het ik nou het gevoel dat er vandaag of morgen iemand belt omdat er iemand ziek is.....
Zet gewoon m'n foon uit denk ik.
quote:
Check!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:
wat lavje zegt uitdoen helpt, serieus was nog geen dag weg van mijn oude werk en werd plat gebeld.
Nee heel weinig wind....stilte voor de storm??quote:
Regen en af en toe hard waaien. Nu is het weer even droog. Raar weer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee heel weinig wind....stilte voor de storm??
Het is wel nat en koud. Brrrrrr
Bij jou wel storm dan L?
Ja in beachclub perry's rond het vuur met een stevige cocktail.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Regen en af en toe hard waaien. Nu is het weer even droog. Raar weer.
Maar wel mooi aan het strand denk ik.
Oh dat klinkt geweldigquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja in beachclub perry's rond het vuur met een stevige cocktail.
Klinkt een beetje vreemd maar toch maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat klinkt geweldig![]()
Heb poosje geleden ook zoiets lekkers gedronken bij een strandpaviljoen in Egmond aan Zee.
Weet niet precies de naam meer, maar het was warme chocolademelk met safari en slagroom
Ja, bruinquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klinkt een beetje vreemd maar toch maar eens proberen dan.
Vies kleurtje ook zeker?
neuh net pas alle papieren in orde ik moet een apparte aanvraag indienen als ik naar tibet wilquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
En . heb je je koffer al op het bed staan en zit er al wat in?
daar heb je toch ook amper tijd voor, je bent er maar zo kort.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
neuh net pas alle papieren in orde ik moet een apparte aanvraag indienen als ik naar tibet wil
staat onderaan de brief als je daar heen wil is de kans groot dat het verzoek word afgewezen
Soms heb je zo'n voorgevoel he...quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom het ik nou het gevoel dat er vandaag of morgen iemand belt omdat er iemand ziek is.....
Allememaggies!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef Scrummie het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes
Daar ben je weerquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef Scrummie het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes
Zeker! Langer dan dit kon ik jullie echt niet missen.quote:
Hoop echt dat het nu voor elkaar komt Scrum.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker! Langer dan dit kon ik jullie echt niet missen.
Goed nieuws trouwens in het kader van bezuinigen; al 2 weken geen sigaret gekocht!
ING laat niets meer van zich horen na mijn laatste mail. Die zijn echt een (potentiële) klant kwijt.
Morgen dagje vrij, dus maar op naar de volgende bank.
Ik ook, opnieuwquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop echt dat het nu voor elkaar komt Scrum.
En fijn dat je er weer bent
Het was stil zonder jou.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, opnieuw.
En dank je, ben ook blij jou weer te zien
Slaap lekker en droom fijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was stil zonder jou.
En nu gaat dit meisje slapen. Kan mijn ogen niet meer openhouden![]()
Dus tot morgen , slaap lekker allemaal
kom toch niet verder dan hong kongquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
daar heb je toch ook amper tijd voor, je bent er maar zo kort.
denk dat je voor Tibet ruim de tijd moet nemen
Ik zie het! Doodse bedoeling. Maar ja, er zijn er nog meer niet geloof ik. Divje is ook rustig sinds ie een meisje heeftquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was stil zonder jou.
En nu gaat dit meisje slapen. Kan mijn ogen niet meer openhouden![]()
Dus tot morgen , slaap lekker allemaal
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het! Doodse bedoeling. Maar ja, er zijn er nog meer niet geloof ik. Divje is ook rustig sinds ie een meisje heeft :D. Leuk voor hem hoor.
Maar slaap lekker
Scrummieeeeequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:11 schreef Scrummie het volgende:
Theguygangster![]()
Diiiiivjeeeeeeee goos!
Het is nog maar net vrijdag!quote:
Klopt niet helemaal he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is nog maar net vrijdag!
Goeiemorgen!
Deze is toepasselijker:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal he?![]()
Oh hell, vind het gewoon een mooi countryliedje
Ja hoor, met jou?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Poosje niet gezien hier. Alles goed?
Ja lekker he? Nog effe doorbuffelen en dan vrijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou?![]()
Bijna weekend
En dit weekend gaan we eindelijk weerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker he? Nog effe doorbuffelen en dan vrij
Ja zeg ik. Eindelijk. Lekkerrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dit weekend gaan we eindelijk weerwielrennen
Ja joh lekker niks doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B! Lekker weertje wel he?
Vermaak je je een beetje?
Weekend!!!quote:
hoi Tjackquote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef Tjacka het volgende:
lekker druk
nou jullie zouden wel niet met mij willen praten
weet ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hoi Tjack
[..]
waarom niet?
Kusje op je boze bolletje
ja fissa welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo fijn. Hoop dat hij het goed maakt.
Bring on the day to comequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over voetbal hebben nu
Mooiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bring on the day to come
And you wear it like a brand new one
You put on the shoes of lightning
Let them run
You let them run
zo ik post een randomtekst
Forum Opties | |
---|---|