SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
lekker ik ga morgen pas weer veels te druk momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen , het zonnetje schijnt![]()
Rennen
Dus dat was eens maar nooit weer?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben ook wezen rennen, nooit weer als ik net wakker ben hahaha.. Ben helemaal kapot.
Ja, ben meer een avond renner denk ikquote:Op zondag 23 februari 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dat was eens maar nooit weer?
Ja, maar was ook blij dat ik weer thuis was hoor. Vond het koud.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ben meer een avond renner denk ik.
Jij wel lekker rondje gedaan lees ik?
Ja, koude wind hequote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar was ook blij dat ik weer thuis was hoor. Vond het koud.
Ja echt , heel kouwe wind. Brrrrrquote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, koude wind he. Heb ik me ook op verkeken, was lekker zomers gekleed.
Oh wat zonde Scrum. Maar wellicht slaapt zij nuquote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Gister zo leuk gepraat met een dame, maar was in slaap gevallen. Nu is het dodelijk stil.
Doodeng dat soort dingen. Hopelijk hou je niks over als je hem weer in elkaar gezet hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Auto ligt deels uit elkaar, pauze gehouden, nu de rest
Water moest er uit om de kachel te repareren, dus gelijk maar de radiator er uit om een kilometerteller kabel te bevestigen. Jeumig wat een gedoe is dat... maar het is er uit. Nu die kabel er nog op zien te krijgen.
Mja, ik gok dat ik *weer* te opdringerig ben haha..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat zonde Scrum. Maar wellicht slaapt zij nu
Gewoon even afwachten nu Scrum, als ze je leuk vindt neemt ze vanzelf wel weer contact met je op.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, ik gok dat ik *weer* te opdringerig ben haha..
Yeah. Is ookquote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten nu Scrum, als ze je leuk vindt neemt ze vanzelf wel weer contact met je op.
Komt goedquote:Op zondag 23 februari 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doodeng dat soort dingen. Hopelijk hou je niks over als je hem weer in elkaar gezet hebt
En? Is het helemaal voor elkaar gekomen Hek?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Komt goedHet meeste zit er alweer in en aan. Moet nu de kachel demonteren en opknappen.
Kachel heb ik verf etc voor nodig, dus dat komt later wel. Wat roest er af schuren en weer netjes in de zwarte lak zettenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Is het helemaal voor elkaar gekomen Hek?
Knap !quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kachel heb ik verf etc voor nodig, dus dat komt later wel. Wat roest er af schuren en weer netjes in de zwarte lak zettenDe rest is allemaal prima gelukt.
Dit is wel echt hobby jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knap !
Volgens mij ben je meer thuis in MRI's dus dan is het helemaal een prestatie.
Ben je niet geneigd om je auto in de scan te duwen als je iets raars hoort?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is wel echt hobby jaSleutelen aan de mini.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:
yess voor de 2e keer op rij mario kart kampioen
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:
Was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je niet geneigd om je auto in de scan te duwen als je iets raars hoort?
Pfff je hebt nog heel wat werk te doen zo te lezenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkIk ben nog steeds bezig fouten van de vorige eigenaar te verbeteren. De fouten van vandaag waren het verkeerde koelwater, de verkeerde motorolie en de ventilator die verkeerd om gemonteerd zat.
Goeiemorgenquote:Op maandag 24 februari 2014 07:48 schreef theguyver het volgende:
zo na een heerlijk kampioenschap gisteren.weer een beker in mijn kast, plus een echte mario kart ( rc dat wel )
En een leuke prijs, word het weer ff tijd om weer wat te doen, we gaan weer lekker klussen en helpen met verhuizen![]()
moge peeps![]()
btw de storing van whatsapp was simpel Facebook moest nog ff de NSA server aan whatsapp koppelen.
[ afbeelding ]
Welke ga je kopen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemiddag! Telegram kan niet op mijn oude telefoon.. maar ik moet binnenkort toch een nieuwe.
Zoveel keus he?quote:
Ik wil denk ik weer een Nokia.. Hij hoeft niet heel veel te kunnen. Beetje internetten, appen en telegrammen.. en bellen natuurlijk, foto's maken, mp3's afspelen.. Nou ja, dat kan bijna ieder toestel tegenwoordig.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoveel keus he?
Ben blij dat ik niet voor die keuze sta. Mijn Samsung s3 doet het prima dus ik hou het daar lekker bij.
hoi dot, ja deze komende weken is het nog wel even rustigquote:Op maandag 24 februari 2014 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat een heerlijke rust hier. Kan je tenminste even tot je zelf komen.
Hoi skattie,quote:Op maandag 24 februari 2014 18:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi dot, ja deze komende weken is het nog wel even rustig
er zijn er wat tijdelijk ff weg, zodat ze kunnen afkoelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi skattie,![]()
Fijn, heb ik een lekker plekje om tot rust te komen toch?
Waarom is het de komende weken hier rustig dan?
O jee ging het te heftig hier?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
er zijn er wat tijdelijk ff weg, zodat ze kunnen afkoelen.
En ik ben volgende week een weekje weg.
waarom steek je je tong uit
ow haha no worries, die is wel wat van me gewend.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ging het te heftig hier?
Ga je op vakantie?
Wil geen boze vrouwen achter me aan vandaar dat tongetje.
O leuk zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow haha no worries, die is wel wat van me gewend.
ja was ff heftig, en jup werk gerelateerde vakantie naar Hong Kong.
dus paar dagen wat ondertekenen en deal regelen en dan ff rond kijken daar, ben best zenuwachtig, de langste periode dat ik ooit gevlogen heb was een uur, en dat was via paragliden, ik heb og nooit in vliegtuig gezeten en dan gelijk voor heel veel uur.
zondag avondquote:Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk zeg.
Kan me voorstellen dat je dan zenuwachtig bent als je nog nooit gevlogen hebtt
Wanneer ga je weg?
O lekker snelquote:
Komt zekers wel goedquote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker snel
Nou geniet van je reis als ik je niet meer spreek.
Hebben ze die daar dan nog niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt zekers wel goed
Een van de dingen wat ik daar moet doen is zorgen dat dit soort sites oopk in China open gezet word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |