quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
De eindceremonie van de Olympische spelen morgen zal worden afgesloten met een kernbom op Amsterdam, het huis van Gordon en het huis van Paul de Leeuw.
Ben je een blonde vrouw met dikke tetten?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:40 schreef Civilian het volgende:
Wie wil mij DM'enIk begin de random sociale interactie te missen
Ahw gossiequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef Commercial het volgende:
En ik maar denken dat ik onpopulair was geworden. Heb speciaal mijn fok!-account weer opgezocht door de behoefte aan interactie
In mijn groepsapps worden meestal plaatjes en filmpjes gepost van, mooie vrouwen, naakt, met dikke tieten. Dus kom maar op....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ahw gossiebeschouw dit maar als een grote groepsapp dan
Dat is nou juist het enige dat ik niet mis van whatsappquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ahw gossiebeschouw dit maar als een grote groepsapp dan
Haha hmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:49 schreef Commercial het volgende:
[..]
Dat is nou juist het enige dat ik niet mis van whatsapp
genoeg topics op fok voor jou om te vertellen hoeveel je pressed en wat je spiermassa isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Wappie ligt eruit.. Ik heb belangrijke dingen te bespreken via whatsapp gvd.
Iemand leest mijn posthistory doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Piger het volgende:
[..]
genoeg topics op fok voor jou om te vertellen hoeveel je pressed en wat je spiermassa is
Wat wil je met zo'n brede rugquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iemand leest mijn posthistory door.
Get off my back, creep!
1x je fotoboek checken maakt al genoeg duidelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iemand leest mijn posthistory door.
Get off my back, creep!
Op momenten als deze heb je Facebook nog gelukkig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Wappie ligt eruit.. Ik heb belangrijke dingen te bespreken via whatsapp gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |