Zolang jij hier nog rondhangt jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:18 schreef Solo14 het volgende:
Slechte OP en tt. Niks geils aan dit topic.
Wat doe je lekker.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Evie het volgende:
tsssk mij een beetje beschuldigen van topicmoord...
tsja, zij die de schoen past....quote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef Evie het volgende:
tsssk mij een beetje beschuldigen van topicmoord...
Vooruit, die geef ik je.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Het is pas geil als lola is langs geweest
quote:
Oehhh schoenen waaar waaar waaar? Ga je schoenen met me shoppen?quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Nou..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah guilty... ik ben lekker
[..]
Oehhh schoenen waaar waaar waaar? Ga je schoenen met me shoppen?
[..]
Wat wou je daarmee zeggen?quote:
Ongetwijfeld om iets of iemand in bed te krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef Evie het volgende:
Peu, waarom zit je overwerkte gingers voor het eten bij me uit te nodigen?
Kom maar danquote:Op zondag 23 februari 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Heb net nieuwe kleding gehaaldquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah guilty... ik ben lekker
[..]
Oehhh schoenen waaar waaar waaar? Ga je schoenen met me shoppen?
[..]
Omdat je laatst zei dat het net een restaurant was bij jouquote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen?
Wat is je telegram Evie?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen vragen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld om iets of iemand in bed te krijgen.
Is ook... chez Evie zucht.. en dan moet ik nog vragen of ze de afwas doen ookquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar dan
[..]
Heb net nieuwe kleding gehaald
[..]
Omdat je laatst zei dat het net een restaurant was bij jou
fixed!quote:
Niet veel, jasje en een blouse, maar wil nog een broek en trui kopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Evie het volgende:
[..]ik doe niet aan naar bed gaan met mn beste vriend
![]()
[..]
Is ook... chez Evie zucht.. en dan moet ik nog vragen of ze de afwas doen ook
Wat heb je allemaal gekocht?
[..]
fixed!
Gefixt, en?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Evie het volgende:
[..]ik doe niet aan naar bed gaan met mn beste vriend
![]()
[..]
Is ook... chez Evie zucht.. en dan moet ik nog vragen of ze de afwas doen ook
Wat heb je allemaal gekocht?
[..]
fixed!
Ik zeg maar even niks.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Evie het volgende:
ik doe niet aan naar bed gaan met mn beste vriend
![]()
Lekker nummer!quote:
Jammer, nu kunnen we niet telegrammen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Evie het volgende:
Chil @ peu!
Heb geen telegram @ solo
En thnx I know @ Airwin
Helaas pindakaas!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jammer, nu kunnen we niet telegrammen.
Wel nee, LoLa zal nooit wat met een Alfa liefhebber doen. Ze wil mij niet eens meeten omdat ik Alfa's leuk vindquote:
quote:
Soms ben je best grappig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, LoLa zal nooit wat met een Alfa liefhebber doen. Ze wil mij niet eens meeten omdat ik Alfa's leuk vind
Oh ja, meerdere keren zelfsquote:[b]Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef LovelyLady het volgende:[/
Soms ben je best grappig.
En ik heb je al gemeet suffie
Dat jij het verschil niet weet tussen een Alfa en Lanciaquote:
Wel. Jij rijdt een Lancia en je indoctrineert mensen een alfa te kopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet weet tussen een Alfa en Lancia
Ik indoctrineer niemandquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel. Jij rijdt een Lancia en je indoctrineert mensen een alfa te kopen.
Nee serieus![]()
Dat wist ik heus wel hoor
Ik ken niemand met een alfa.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik indoctrineer niemandvraag maar of je er eens in mag rijden tzt. Ga ik over 2 weken wel doen
![]()
(hoop ik)
.... wie krijgt er over 2 weken ook alweer zijn Alfaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een alfa.
En dan nog zal die gene dat echt niet doen
Mannen laten vrouwen niet in hun auto rijden
Ja uhm..its not gonna happen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
.... wie krijgt er over 2 weken ook alweer zijn Alfa
Is goed, mag jij altijd met de bus vanaf nuquote:
mocht ik altijd al welquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, mag jij altijd met de bus vanaf nu
Als je in de file staat ook...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel!
Dan moet je altijd wachten
altijd maar dat wachtenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je in de file staat ook...
Of je bent te vroeg
Jij baas!quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een Ford Fiesta![]()
Ik heb ook een OV abbo![]()
En ik heb een fiets met roze Hema-fietstassen en een gele Jumbokrat
Das tenminste wel 2 wielen meer dan mijn rijbakquote:Op zondag 23 februari 2014 23:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb alleen maar een auto, voel me een echte pauper
3 meer zelfs, ligt er ook nog een in de kofferbakquote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das tenminste wel 2 wielen meer dan mijn rijbak
(tenminste, ik mag hopen dat het er niet slecht 1 wiel meer is)
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3 meer zelfs, ligt er ook nog een in de kofferbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier in R&P zijn we altijd in gedachten bij elkaar
Gezellig maar wil je die ruimte nu weer verlaten... bvd.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Hoi, even jullie gedachten binnenvallen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig maar wil je die ruimte nu weer verlaten... bvd.
Ja sorry. Plaats maken voor wat lekkers heeft mijn prioriteitenquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Hoi, even jullie gedachten binnenvallen.
Niks vreemds aan mannen onder de douche toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, vreemde gedachten hier af en toe![]()
Dat hangt er maar net vanaf wat ze doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:55 schreef Evie het volgende:
Niks vreemds aan mannen onder de douche toch?
Mooi zijn en douchen natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wat ze doen.
Staan onder een laag schuim uit een spons?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wat ze doen.
Jij en je verbeelding.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef Evie het volgende:
Mooi zijn en douchen natuurlijk![]()
Oei mooie mannentekortgelukkig is er altijd de verbeelding nog
Uiteraard dacht ik aan minder onschuldige dingen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:01 schreef xFriendx het volgende:
Staan onder een laag schuim uit een spons?
Dat vond ik spannend toen ik een jaar of 15 was...quote:Op maandag 24 februari 2014 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Waterdruppels die langzaam over haan rondingen naar beneden glijden....
Nee man dan kan ik die abs toch niet bewonderen.. om over billen nog niet te spreken..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Staan onder een laag schuim uit een spons?
tsssskquote:
rawrquote:Op maandag 24 februari 2014 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Waterdruppels die langzaam over haan rondingen naar beneden glijden....
Kan nig steeds erg aangenaam zijn...quote:Op maandag 24 februari 2014 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vond ik spannend toen ik een jaar of 15 was...
Als een man de rondingen van mooie vrouwen onder de douche niet meer kan waarderen, waar gaat het dan heen met deze wereldquote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan nig steeds erg aangenaam zijn...
Maarja je wordt ook een dagje ouder he
Richting uitsterven van het menselijk ras?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Als een man de rondingen van mooie vrouwen onder de douche niet meer kan waarderen, waar gaat het dan heen met deze wereld
Je hebt helemaal gelijk dame.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Als een man de rondingen van mooie vrouwen onder de douche niet meer kan waarderen, waar gaat het dan heen met deze wereld
We are doomedquote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Richting uitsterven van het menselijk ras?
En anders sodeflikkert ie maar uit de douche. Opzoutenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Een kerel heeft mijn rondingen onder de douche gewoon enorm te waarderen ja
Geen idee hoe jij eruit ziet dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Maar ervan uitgaande dat je er niet uitziet als de vrouwelijke versie van mij zal ik jou onder de douche zien wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Een kerel heeft mijn rondingen onder de douche gewoon enorm te waarderen ja
Zelfs dan, ik waarschijnlijk tot mijn dood en misschien zelfs nog wel daarna. Wie weet wat er aan de andere kant allemaal op mijn wachtquote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Ik blijf rondingen waarderen tot ik oud en grijs ben.
Rondingen vervelen niet.
72 maagden wachten er op je tijn, heb ik van horen zeggen. Ligt er wel aan waar je in geloofd trouwens.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dan, ik waarschijnlijk tot mijn dood en misschien zelfs nog wel daarna. Wie weet wat er aan de andere kant allemaal op mijn wacht
Afgesprokenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:35 schreef Evie het volgende:
mannen die rondingen waarderen
Over een uurtje op mn kamer?j/k
In dat geval Allah Akbarquote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
72 maagden wachten er op je tijn, heb ik van horen zeggen. Ligt er wel aan waar je in geloofd trouwens.
Pijnlijk dit.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
ik dacht aan xFxmaar die wil niet
sry zit je maar te klieren
Dat heb ik weerquote:Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
ik dacht aan xFxmaar die wil niet
sry zit je maar te klieren
Je weet dat ze dan allemaal tegelijkertijd ongesteld worden he?! Een enorm helse week per maand, en dat ze samen complotten tegen je smedenquote:
Tijn is een heuze schipper en complotten gebeuren niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet dat ze dan allemaal tegelijkertijd ongesteld worden he?! Een enorm helse week per maand, en dat ze samen complotten tegen je smeden
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijn is een heuze schipper en complotten gebeuren niet natuurlijk.
En als maagd zelf 72 maagden hebben, tsja ik snap het ook niet zo. Alleen dan? Daar hoeven ze toch niet voor te bloeden omdat te doen? Dat doen ze toch wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet dat ze dan allemaal tegelijkertijd ongesteld worden he?! Een enorm helse week per maand, en dat ze samen complotten tegen je smeden
Raining Bloodquote:
Vrouwen gaan na verloop van tijd synchroon lopen he, wist je dat niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als maagd zelf 72 maagden hebben, tsja ik snap het ook niet zo. Alleen dan? Daar hoeven ze toch niet voor te bloeden omdat te doen? Dat doen ze toch wel.
Dat was mijn punt nietquote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen gaan na verloop van tijd synchroon lopen he, wist je dat niet?
Owja sorry.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was mijn punt nietja daar was ik van op de hoogte.
Eens per maand eet je bloedworstquote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat zo..?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt het niet goedquote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij eet je eigen pener na de seks? Heb ik het goed?
Ze zeggen het, ik heb het nooit aan mijn zussen gevraagd.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat zo..?
Dan heb je in 1 week gewoon de hel in huis
Hoezo eet je elke maand bloedworst dan?quote:
72 Lekkende vrouwenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen het, ik heb het nooit aan mijn zussen gevraagd.
[..]
Hoezo eet je elke maand bloedworst dan?
Geef mij maar 1 vrouw, daar heb ik mijn handen al aan volquote:
Het was een hele vieze grapquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En daardoor eet je bloedworst? Zou eerder houtje bijten zeggen.
Met of zonder hartslag?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef mij maar 1 vrouw, daar heb ik mijn handen al aan vol
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen het, ik heb het nooit aan mijn zussen gevraagd.
Die heb je juist vol als je geen vrouw hebt hihahoquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef mij maar 1 vrouw, daar heb ik mijn handen al aan vol
Vrouwen onderling delen dat, 1 heeft ze verlinkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Maar hoe zijn ze daar dan achter gekomen?
Goeie vraagquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heb je juist vol als je geen vrouw hebt hihaho
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nee laat maar, ik weet denk ik al wat je bedoelt
Goorlap!
Ik niet, leg eens uitquote:
Nee toch maar nietquote:
negeerdertquote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef xFriendx het volgende:
72 maagden..... waarschijnlijk heb je meer plezier aan 1 ervaren wild one.
Al die cakes van hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:58 schreef muhahaha het volgende:
Fax wordt nog een heuze kok, er is niks wat hij niet prepareert
Ik ook maat.quote:
Ik ga een poging wagen om te stoppen met cola en koekjes op mijn werk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook maat.
Ik moet er op letten dat ik geen diabetes krijg geloof ik.
Plas ruikt zoet en heb hele tijd dorst. Even een weekje wat gezonder eten en kijken of het dan nog steeds zo is.
Eet je dat op je werk?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen om te stoppen met cola en koekjes op mijn werk.
1 gevulde koek, nouja die at ik want sinds vandaag probeer ik daar vanaf te blijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet je dat op je werk?
Stout hoor
Heel goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 gevulde koek, nouja die at ik want sinds vandaag probeer ik daar vanaf te blijven.
Surequote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
Morgen weer allemaal groente en fruit halen.
Haha dat kan ik niet beloven.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
Morgen weer allemaal groente en fruit halen.
Gaat wel aardig.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha dat kan ik niet beloven.
Denk dat als ik daarmee stop ik al een stuk verder kom iig.
Hoe gaat het met jou?
Ik wil ook!quote:
Goed op weg?quote:
Dat is slecht voor jequote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Evie het volgende:
@muhaha af en toe een koekje of snoepje helpt bij het lijnen
Je bent niet dik.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh.
Ik blijf gewoon altijd dik.
Jij hebt me niet zonder shirt gezien.quote:
Altijd baas boven baas he?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh.
Ik blijf gewoon altijd dik.
Hm dat klopt, buikpics in dm?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt me niet zonder shirt gezien.
Tactisch kleden, jeweettog.
Nee, dan slaap ik niet vannacht. Doe maar thee.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Evie het volgende:
Geeft choclatechipcookie!Kopje koffie bij?
Uiteraard.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas he?
Okéquote:
Smooth.quote:
Niks DM gewoon hier in de chat gooienquote:
Wat voor een thee wil je?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan slaap ik niet vannacht. Doe maar thee.
Ja daarom dusquote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij jou je ribben door je shirt kon tellen
Nee. Zijn al voldoende FOK!kers die dat hebben gezien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Niks DM gewoon hier in de chat gooien
Zwarte thee. Geen suiker, ook ik moet mijn goddelijke figuur onderhouden.quote:
Wat is de vraag?quote:
Ik denk y.quote:
Of je haar ziet zitten op een seksuele manier.quote:
Ja, helemaal goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe.
[..]
Ik denk y.
Zijn haar wenkbrauwen wel hoekig genoeg?
Are you serious?quote:
Ik vind het ook nietsquote:
Wat vind je niet leuk dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Wij delen niet dezelfde smaak in vrouwen ben ik bang
U is geweldig.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Evie het volgende:
Een thee noir voor meneer Airwin... alstu!
Oh, dat vind ik juist leuk, ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die bleke kop icm met de rode lipstick vooral denk ik. En een beetje hoekig gezicht...
Dan krijg jij het uitzicht van voren, deal?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist leuk, ja.
Tja, 6 miljard wereldbewoners. Het is onmogelijk om die allemaal tevreden te stellen denk ik dan maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Evie het volgende:
Thnx Air![]()
Denkt niet iedereen hetzelfde over
Ja, echt, hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt een beetje een man ofzo.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:16 schreef muhahaha het volgende:
Ze kijkt alsof ze net een puntige drol heeft gelegd.
Die mensen kennen je beter dan Airquote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Evie het volgende:
Thnx Air![]()
Denkt niet iedereen hetzelfde over
Zo zo, 4 daarvan waren verspilt dankzij het laden van de pagina?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef SiIk het volgende:
5 minuten van mijn leven verpest aan het lezen van dit topic.
Ik weet niet hoe snel jij 177 posts leest, maar ik doe daar iets langer dan een minuut over. En ik heb iets sneller internet dan dat. Gelukkig.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zo, 4 daarvan waren verspilt dankzij het laden van de pagina?
Ik filter op poster natuurlijk, kaneel staat op #1quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel jij 177 posts leest, maar ik doe daar iets langer dan een minuut over. En ik heb iets sneller internet dan dat. Gelukkig.
Terecht.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik filter op poster natuurlijk, kaneel staat op #1
Bij mij op #20quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik filter op poster natuurlijk, kaneel staat op #1
Die grap niet begrijpenquote:
Ik denk niet dat Mu toen al in de SC zat.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die grap niet begrijpen
Ik zou haast denken dat je niet oldbie genoeg bent.
Niet oldbie genoeg dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mu toen al in de SC zat.
Ik ben dan ook geen oldbie.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die grap niet begrijpen
Ik zou haast denken dat je niet oldbie genoeg bent.
Ik dacht wel dat hij hier echt al eeuwen rondhing. Voelt als meubilair.quote:
Haha welnee joh.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat hij hier echt al eeuwen rondhing. Voelt als meubilair.
Ja en toen maakte ik een grapje dat je niet snapt omdat je toen blijkbaar nog niet in deze SC zat.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik claim dat ook nergens... Dit ging over de voorliefde voor kaneel.
Tjah denk dat ik hem nu wel snap hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja en toen maakte ik een grapje dat je niet snapt omdat je toen blijkbaar nog niet in deze SC zat.
Hoiquote:
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat hij hier echt al eeuwen rondhing. Voelt als meubilair.
Ik denk het niet. Tenzij je zit te DM'enquote:Op maandag 24 februari 2014 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah denk dat ik hem nu wel snap hoor.
Nee, kaneel helpt me deze keer niet uit de brand.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Tenzij je zit te DM'en
In dat geval ben ik wel nieuwsgierig naar wat je nu denkt danquote:Op maandag 24 februari 2014 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, kaneel helpt me deze keer niet uit de brand.
Of de 20e post in het topic of de volgorde van de posters mbt hun totaal aantal posts in deze sc.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
In dat geval ben ik wel nieuwsgierig naar wat je nu denkt dan
Not even closequote:Op maandag 24 februari 2014 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of de 20e post in het topic of de volgorde van de posters mbt hun totaal aantal posts in deze sc.
Nouja laat maar, ik post pas een jaar mee.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zo, 4 daarvan waren verspilt dankzij het laden van de pagina?
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Not even close
Ik zat je het antwoord nog mentaal te signen.
Ik dacht dat we closer waren broeder.
Oh. Deze grap is om en nabij de 3 jaar oudquote:Op maandag 24 februari 2014 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of de 20e post in het topic of de volgorde van de posters mbt hun totaal aantal posts in deze sc.
Nouja laat maar, ik post pas een jaar mee.
Voor mijn tijd dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Deze grap is om en nabij de 3 jaar oud
Jezus. Ik voel me oud nu.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Deze grap is om en nabij de 3 jaar oud
Ik kan er ook nogsteeds niet aan wennen dat het nu tweeduizendenveertien is.quote:
Gewoon twintigveertien zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan er ook nogsteeds niet aan wennen dat het nu tweeduizendenveertien is.
Dat mag jij zijnquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Alleen zo jammer van de rommel.quote:
Erwin Rommel?quote:
Geen idee. Ze bellen me deze week.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, hoe ging het met het gesprek?
Als het nu een man was had je kunnen flirtenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ze bellen me deze week.Ik kon die vrouw niet peilen, dus ik weet niet of het goed of slecht ging.
Kan met een vrouw ook welquote:Op maandag 24 februari 2014 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het nu een man was had je kunnen flirten
Oehquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ze bellen me deze week.Ik kon die vrouw niet peilen, dus ik weet niet of het goed of slecht ging.
Welk gesprek?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, hoe ging het met het gesprek?
Ze was best knap. En vrij jong nog, geloof ik. D'r haar zat superleuk.quote:
Dank je.quote:
Voor een baan bij de Lidl.quote:
Gelukkig hoef je pas 10 secondes voor de schoolbel gaat, uit huis te gaanquote:Op maandag 24 februari 2014 22:45 schreef Solo14 het volgende:
Goedenavond mensen.
Morgen weer naar school.
Nog niet eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je pas 10 secondes voor de schoolbel gaat, uit huis te gaan
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Met dat teleporteren heh?
Duh, eerst de boel verkennen he.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe voorkom je trouwens dat je niet half in een muur teleporteert?
Daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan, het is altijd goed gegaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik las "in een mur"quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:
Klopt.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.
hoaxquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Dan moet ik nog heel oud worden wil ik een klein beetje aantrekkelijk wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik nog heel oud worden wil ik een klein beetje aantrekkelijk worden![]()
Ketsen met de buurvrouw en dan de volgende dag vergeten zijn dat je met haar naar bed bent geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Al die vrijgezelle besjes in het bejaardenhuis achter je aan
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ketsen met de buurvrouw en dan de volgende dag vergeten zijn dat je met haar naar bed bent geweest
Je eerste keer vergeten en die telkens op nieuw belevenquote:
quote:
Mond dicht jullie 2. Laat me hoop houden.quote:
Gewoon niet doodgaan. Niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik nog heel oud worden wil ik een klein beetje aantrekkelijk worden![]()
Goede muziek.quote:
Is dat alles?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mond dicht jullie 2. Laat me hoop houden.
[..]
Gewoon niet doodgaan. Niet zo moeilijk.
Kreeft? Hydra dat waren toch die gasten van die nazi met die rooie kop?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, of een kreeft of hydra worden.
Van de kreeft vermoed men dat deze biologisch onsterfelijk is. Hij vertoont geen tekenen van ouderdom.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kreeft? Hydra dat waren toch die gasten van die nazi met die rooie kop?
Is dat zo? Is dat wel eens onderzocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de kreeft vermoed men dat deze biologisch onsterfelijk is. Hij vertoont geen tekenen van ouderdom.
En klopt! HAIL HYDRA!
[ afbeelding ]
Had een kreeft niet ook ontzettend veel DNA ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de kreeft vermoed men dat deze biologisch onsterfelijk is. Hij vertoont geen tekenen van ouderdom.
En klopt! HAIL HYDRA!
[ afbeelding ]
hij weetquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:54 schreef muhahaha het volgende:
Mannen rijpen als wijn, vrouwen verzuren als melk.
Ik dacht eerder aan een goeie whiskeyquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:54 schreef muhahaha het volgende:
Mannen rijpen als wijn, vrouwen verzuren als melk.
Ik heb geen verstand van whiskey, blijft dat nog goed na 200 jaar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een goeie whiskey
Ik dacht volgens die wereldberoemde veilingsite welquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van whiskey, blijft dat nog goed na 200 jaar?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een goeie whiskey
Eeuh, vast welquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van whiskey, blijft dat nog goed na 200 jaar?
of zo'n kwal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, of een kreeft of hydra worden.
Oh.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh.
Ik vond hydra klinken als een slang. Of als een pokémon.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo een mythisch beest bedoelde.
Natuurlijk, het was een mythologisch beest.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even snel nagezocht. Ik kan ook een verkeerde aanname hebben gedaan van wat je bedoelde.
Er is naast het genus Hydra nog een soort cnidaria die soort van onsterfelijkheid heeft, Turridopsis of iets.
[..]
Was die onsterfelijk?
Nouja, meer een narratief plotelement. Als dusdanig is het onsterfelijk. Niet biologisch gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Natuurlijk, het was een mythologisch beest.
Kom haten dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, meer een narratief plotelement. Als dusdanig is het onsterfelijk. Niet biologisch gezien.
Topic gesmoord in Kaneels liefdequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik ben liefde.
tandartsquote:Op maandag 3 maart 2014 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, nieuwe week, nieuwe kansen.
En zijn jullie nog leuke dingen van plan komende week?
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tandarts
en verder naar Ikea zaterdagmiddag
verder weinig plannen
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:41 schreef Faxie het volgende:
Donderdag ook tandarts. Geen zin in maarja...
Gaat hij weet zeiken waarom ik niet na een half jaar terug kwam.
Nou meneer de tandarts, ik heb lekker gewacht tot dit jaar, want nu kan ik weer declareren. Die 1200,- van vorig jaar vond ik welletjes geweest.
Damnquote:Op maandag 3 maart 2014 16:41 schreef Faxie het volgende:
Donderdag ook tandarts. Geen zin in maarja...
Gaat hij weet zeiken waarom ik niet na een half jaar terug kwam.
Nou meneer de tandarts, ik heb lekker gewacht tot dit jaar, want nu kan ik weer declareren. Die 1200,- van vorig jaar vond ik welletjes geweest.
Paar gaatjes, verstandskies moest eruit, en ontsteking bij een eerder gevuld gaatje waardoor ik wortelkanaalbehandeling kreeg, maar niet eerst zonder een noodvulling, die ook weer apart afgerekend kon worden uiteraard. Ik heb veel pijn gehad die periodequote:
Arme jij... heb je nu nog klachten?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paar gaatjes, verstandskies moest eruit, en ontsteking bij een eerder gevuld gaatje waardoor ik wortelkanaalbehandeling kreeg, maar niet eerst zonder een noodvulling, die ook weer apart afgerekend kon worden uiteraard. Ik heb veel pijn gehad die periode
En bleek ook nog eens een reactie op Ibuprofen te krijgen
Ik heb nu geen klachten. Poetsgedrag is ook wat beter geworden. Vroeger sloeg ik nog wel eens een keertje over na een nachtdienst ofzo. Of ik deed nog eten of drinken na het poetsenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Arme jij... heb je nu nog klachten?
Ik ga braaf elk half jaar.... nu al 2 keer geen gaatjes dus ik hoop woensdag ook
Heb zoooo'n tiefushekel als er iets moet gebeuren
Als er eens iets is, zal het gelijk flink wat zijn waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef kree het volgende:
Hmmm ik ben al dik twee jaar niet naar de tandarts geweest.
Maar heb ook nooit een gaatje gehad, vond het een beetje zonde geld elke keer.
Moet ik me nu zorgen gaan maken?
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maarja heb geen last van pijn ofzo, dus dan ga ik er maar van uit dat alles ok is.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als er eens iets is, zal het gelijk flink wat zijn waarschijnlijk.
Duurt even voordat zo'n wijziging ingaat...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maarja heb geen last van pijn ofzo, dus dan ga ik er maar van uit dat alles ok is.
Voordat ik ga zal ik eerst wel een aanvullende tandarts verzekering afsluiten denk
hier is alles een uur eerder dicht op de laatste dag. om en nabij eindhoven.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:59 schreef Solo14 het volgende:
Zijn er hier nog carnaval gangers? Ik vroeg mij af tot hoe laat het feest nog doorgaat morgen, of het het nog waard is om morgen nog naar Breda te gaan.
Ik las eén uur dicht.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef perro. het volgende:
[..]
hier is alles een uur eerder dicht op de laatste dag. om en nabij eindhoven.
Dus het gaat gewoon door tot de ochtend van woensdag zeg maar? De kroegen dan enzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef perro. het volgende:
[..]
hier is alles een uur eerder dicht op de laatste dag. om en nabij eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |