Jij was dat toch die laatst een nummer van Vandal hier plaatste? Thanks daarvoor, ook van de burenquote:
Vandalquote:Op zondag 23 februari 2014 03:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij was dat toch die laatst een nummer van Vandal hier plaatste? Thanks daarvoor, ook van de buren
Avond!quote:
Had er nog nooit van gehoord, maar is echt tof spulquote:Op zondag 23 februari 2014 04:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vandal
Raggatek
Underground Tekno
Groetjes aan de buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
We zaten allemaal op jou te wachtenquote:Op zondag 23 februari 2014 04:41 schreef roislecxe het volgende:
Drukker hier dan op een gemiddelde middag XD
Als je geïnteresseerd bent in herrie zou je deze docu eens moeten kijken (full docu staat ook op YT):quote:Op zondag 23 februari 2014 04:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord, maar is echt tof spul
Eerlijk? Geen idee, ben al de halve nacht over soylent aan het lezen dus even geen tijd om crypto op de voet te volgenquote:Op zondag 23 februari 2014 04:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel ff slapen zo voor max weer met notes gaat dreigen![]()
Maar hopelijk zet de stijging door.
Had gox goed nieuws of wat?
Alles staat groen maar volgens mij is er geen goed nieuws geweest. Slappe speculatie dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wel ff slapen zo voor max weer met notes gaat dreigen![]()
Maar hopelijk zet de stijging door.
Had gox goed nieuws of wat?
quote:Op zondag 23 februari 2014 04:43 schreef roislecxe het volgende:
Van 160 naar 260 binnen een paar minuten?
quote:
Ik hoop op een downfallquote:Op zondag 23 februari 2014 04:44 schreef roislecxe het volgende:
Naja afwachten maar dus
Hopelijk morgen nog een beetje hoger, en dan nog en dan nog en dan oneindig veel nog en dan kan ik zonder verlies overal uit
Tof! Ook met organiseren dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 04:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in herrie zou je deze docu eens moeten kijken (full docu staat ook op YT):
Dit is waar ik me soms wel eens mee bezig hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |