Floriade is een vloekwoord voor Grubbenvorst en alles eromheen, wat Whale Venlo heeft opgeslokt met desastreuze gevolgen voor deze in de toekomst: Het confiskeren van omringende gemeentesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.ruisfestival.nl/
Floriade terrein, camping erbij en alles er op en er aan.
Corruptie in Limburgquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Floriade is een vloekwoord voor Grubbenvorst en alles eromheen, wat Whale Venlo heeft opgeslokt met desastreuze gevolgen voor deze in de toekomst: Het confiskeren van omringende gemeentes
EDIT: Ik ga maar geen A73 discussie beginnen, want daar ben ik al meer dan 20 jaar mee bezig geweest! Limburg= corruptie
O, het werkt weer?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Sinds WhatsApp het weer doet zit iedereen hier op z'n mobiel
Ach, het heeft veel gekost maar nu heb ik wel een mooi park om fijn te wandelen/fietsen en wat nu blijkt ook een festivalterrein waar ze toffe dingen mee van plan zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Floriade is een vloekwoord voor Grubbenvorst en alles eromheen, wat Whale Venlo heeft opgeslokt met desastreuze gevolgen voor deze in de toekomst: Het confiskeren van omringende gemeentes
EDIT: Ik ga maar geen A73 discussie beginnen, want daar ben ik al meer dan 20 jaar mee bezig geweest! Limburg= corruptie
Jawel, dan horen we je over de files voor de afrit naar de IKEAquote:Op zondag 23 februari 2014 00:07 schreef Maxbet het volgende:
Nu nog een IKEA en je hoort me nergens meer over
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dan horen we je over de files voor de afrit naar de IKEA.
Daar heb ik gelukkig geen last van, zit ver genoeg uit mijn buurt om daar geen last van te hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dan horen we je over de files voor de afrit naar de IKEA.
Dat dacht ik ook. Tot ik een keer op de A13 vast kwam te staan bij Delft... op zondagquote:Op zondag 23 februari 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, zit ver genoeg uit mijn buurt om daar geen last van te hebben
Toevallig is de planning hier om die IKEA op een plek te leggen waar ik letterlijk nooit langs hoef te komen met de autoquote:Op zondag 23 februari 2014 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik een keer op de A13 vast kwam te staan bij Delft... op zondag.
FOK!kers spelen graag in de ballenbakquote:Op zondag 23 februari 2014 00:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is IKEA eigenlijk zo populair?
Jij woont in Leiden eo?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toevallig is de planning hier om die IKEA op een plek te leggen waar ik letterlijk nooit langs hoef te komen met de auto
Lijkt me wel fijn om er een in de buurt te hebben eigenlijk.
Wij hebben er een in de buurt. Heb er alleen mijn bureaustoel gekocht, verder nietsquote:Op zondag 23 februari 2014 00:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toevallig is de planning hier om die IKEA op een plek te leggen waar ik letterlijk nooit langs hoef te komen met de auto
Lijkt me wel fijn om er een in de buurt te hebben eigenlijk.
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK!kers spelen graag in de ballenbak.
quote:
Ik koop er meestal kleine meuk, vooral het keukenspul/lampen/glaswerk is net zo goed/beter dan bij andere winkels en meestal goedkoper.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben er een in de buurt. Heb er alleen mijn bureaustoel gekocht, verder niets.
Ik heb wel een boekenkastje van de IKEA volgens mij trouwens. Maar dat heb ik geadopteerd toen het zou worden weggegooid bij een verhuizing van werkquote:Op zondag 23 februari 2014 00:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]En dat huisje wat er altijd in/bij staat lijkt een beetje op een zolderkamer.
[..]Venlo
[..]
Ik koop er meestal kleine meuk, vooral het keukenspul/lampen/glaswerk is net zo goed/beter dan bij andere winkels en meestal goedkoper.
Moet ik je even een aai over de bol komen geven?quote:Op zondag 23 februari 2014 02:15 schreef Toto69 het volgende:
gvd zeg voelt of ik 10000 graden koprts heb
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 02:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet ik je even een aai over de bol komen geven?
quote:Op zondag 23 februari 2014 02:19 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste post ooit in deze sc, na 1u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |