Goeie daad verrichtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Deze lillike mod heeft wel extra vrij gekregen om zichzelf van de wereld te zuipen met carnaval
Niet dat dat gaat gebeuren, maar een paar biertjes ga ik wel doen![]()
Je hebt de post gezien?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef robin007bond het volgende:
All-in gegaan op NOBL. Op hoop van zegen.
Pettate Wielquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goeie daad verricht
Wel even vooraf een bodempje leggen bij Pettate Wielke he
Maasboulevard bedoel je? Mijn God, ik vroeg er de laatste keer om aan mijn zus eens doorheen te lopen: Zij schaamde zich om dat te doen en terecht (OMFG! wat is er met Venlo gebeurd):quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pettate WielDaar ben ik geloof ik sinds de verbouwing in die hoek al niet meer geweest
Bedoelde eigenlijk de sloop van het stadskantoor, maar dat hangt er allemaal mee samen ja. Idee was goed uitvoering bedroevendquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maasboulevard bedoel je? Mijn God, ik vroeg er de laatste keer om aan mijn zus eens doorheen te lopen: Zij schaamde zich om dat te doen en terecht (OMFG! wat is er met Venlo gebeurd):
Nee, einde Jodenstraat / Maasstraat: WTF is datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk de sloop van het stadskantoor, maar dat hangt er allemaal mee samen ja. Idee was goed uitvoering bedroevend
De zoepkoel die geen kuil meer isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nee, einde Jodenstraat / Maasstraat: WTF is dat
Zoepkoel zonder kaartjes en dranghekken volgende week zaterdag met Vastelaovend:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De zoepkoel die geen kuil meer is
Toegegeven, de Maaspoort ziet er wel stukken beter uit nu met die nieuwe gevel. Maar ik wil gewoon de zoepkoel terug eigenlijk.
Wat bedoel je met "geen kuil"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De zoepkoel die geen kuil meer is
Toegegeven, de Maaspoort ziet er wel stukken beter uit nu met die nieuwe gevel. Maar ik wil
gewoon de zoepkoel terug eigenlijk.
Een verhogingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "geen kuil"
De laatste keer, dat ik er kwam stonden er diverse hekken en waren ze bezig met "iets"
Geen "kuil" meer? Serieus?
OMFG![]()
![]()
![]()
Wat dan wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een verhogingVerras)sendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar is de inhuldiging van de Vasteaovend dan volgende week?
Venlo (Julianapark)
PS: Daar op de hoek lag ooit de beste platen/muziekzaak van Limburg: Sounds
Sounds![]()
Maastricht/Sittard?The best firms advertise the least...
Nog steeds in de zoepkoelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verras)send
En waar is de inhuldiging van de Vasteaovend dan volgende week?
Venlo (Julianapark)
Maastricht/Sittard?
Dus eigenlijk nog geen oplossing voor een festival zoal Pinkpop op een terrein met veel te weinig mensen reguleren met polsbandjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nog steeds in de zoepkoel
Eigenlijk in de hele stad, maar de opnames voor L1 zijn in de zoepkoel, daar heb je ook polsbandjes en die meuk nodig, de rest van de binnenstad is gewoon vrij. Al staan er op de parade tegenwoordig wel toegangspoorten met tellers zodat er niet te veel mensen op komen
http://www.ruisfestival.nl/quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk nog geen oplossing voor een festival zoal Pinkpop op een terrein met veel te weinig mensen reguleren met polsbandjes.
de goeie ouwe tijd om ff iets op te pikken van Beppie Kraft der gezever is voorbij
.
Misschien ook wel goed...
Beterschapquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik lig knock out in bed te rillen. flinke grie p dit
Beterschap Toot, misschien heeft thuisbezorgd ook wel een kippensoepje voor jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik lig knock out in bed te rillen. flinke grie p dit
quote:
Van de devquote:
quote:Rofo:Server/marketplace update: Propagation/SSL/marketplace purchases all look good on our end so it's all be re-enabled. Please let us know if you notice any hiccups with links or the site as you're using it. We've upgraded the hardware significantly so you should see a noticeable and lasting difference with the speed of surfing and purchasing on the site now. We've done this because the speeds were starting to get affected and in preparation for what we expect will be a massive influx of visitors for March. I know I keep saying it, but you should soon see why. Cheers!
quote:Rofo:I will say it's not an artificial/natural pump of funds like this as it would be wrong to let that idea float around in case community members got burnt. It is promotional in nature, with multiple guaranteed press releases and articles on websites that attract 10s of thousands of potential new community members and coin buyers - the type of market that will lap up the marketplace deals and truly want to get on board (I personally feel) because of it. Cheers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |