SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij krijgt geen kusje erop tegen de pijn. Sorry, paarsgepuntegenotsknotsroedes kus ik nou eenmaal niet zomaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef aequus het volgende:
Godverdomme, moest ik vanmiddag mijn overstap halen en dan komt er nikonlover met zijn mama bij de deur staan. Wil ze graag op het knopje drukken om de deur open te maken en dan drukt zij op het sluiten knopje naast de deur ipv het open knopje OP de deurGVD!!! Nadat ik zelf maar op het open knopje drukte moest nikonlover janken. Moeders kwaad op mij dus heb ik maar mijn piemel laten zien. Mijn overstap heb ik door dit gekloot op 1 seconde gemist
Nu ben ik dus een half uur later thuis.... tssssssss ik had al een half uur eerder op fok! kunnen zitten maar dat is dus niet gelukt omdat een 1 of ander autistisch nikonlover op de dichtdoeknop drukte ipv de opendoeknop.
Nehhhh, 4.5/10 die halve punt is omdat ik een beetje moest lachen.quote:
En wat als we nou samen vanavond even gaan drinken en ik bij jou daarna langskom?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nehhhh, 4.5/10 die halve punt is omdat ik een beetje moest lachen.
Dan krijgen we koffie van m'n man denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef aequus het volgende:
[..]
En wat als we nou samen vanavond even gaan drinken en ik bij jou daarna langskom?
Daarom, je hebt me doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:41 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Dan krijgen we koffie van m'n man denk ik.
En erg ongelukkig gekozen zin ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:46 schreef oxy88 het volgende:
zijn, ze. Bijna gestopt met lezen.
Gelukkig wel doorgelezen want moest toch wel lachen om je piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |