Ik ben al weg!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Een goede grap moet goed uitgewerkt worden, GotC! Kssst!
Klopt! Ik doe dat ook altijd, heerlijk idd!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
Hoi
Ik val even binnen met een geniale tip: maxi cosi's passen prima in winkelmandjes op wieltjes! Telefoon was leeg dus geen foto, maar we trokken behoorlijk wat bekijksDat niemand dat eerder bedacht heeft, want superhandig bij kleine boodschapjes!
Gedoe! En ze was zonder jas in de mc.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:26 schreef Suikertante het volgende:
Spirit ik snap m niet... I kan toch allang in het zitje?
Ahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gedoe! En ze was zonder jas in de mc.
Wij hebben geen isofix, dus je moet hem sowieso helemaal los maken voor je kind eruit kan, we hoefden alleen brood te hebben, maar de ah bij ons is huuuge en Isa weegt inmiddels aardig wat om aan peen arm rond te zeulenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ahaik haal die mc nooit uit de auto. Vind ik gedoe
Bij Lauren was het een week en bij mij was het ergste een dag. Daarna nog 5 dagen herstellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok.. hoe lang gaan we er last van hebben?
Noor zit nu op dag 3 en ik begin net. Leuk zo. Ik vind het zo'n armoe met je emmertje op de wc en aan twee kanten feest
.
Ze slaapt ook echt veel meer ineens idd. Moeten haar overdag na dik twee uur echt wekken.
Volgens mij huilt de peuter hier vaker in het openbaar dan de baby...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef Suikertante het volgende:
FR, je moet daar echt proberen schijt aan te hebben hoor. Baby's huilen nu eenmaal!
Toch voel ik me ook wel eens ongemakkelijk. Maar ik probeer het los te laten. Dan is zo'n uitstapje ook meteen minder vermoeiend!
Hopelijk hebben jullie komende nacht meer slaap!
Uh, jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef Suikertante het volgende:
Wat danic zegt!
En he, dat was niet lullig bedoeld ofzo he. voelen jullie je echt nog net zo wanhopig als in de eerste drie maanden van het moederschap? En zoja, er komt een tijd waarop je je dat bijna niet meer voor kunt stellen, echt! Misschien later dan, maar het komt!
:p Doen we toch altijd?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:22 schreef Suikertante het volgende:
Waarom lezen jullie zo kritisch vandaag?!
Baby's en peuters dan. En kleuters. En schoonmoeders
Bij Isa duurde het een dikke week voor ze koortsvrij was rn weer iets wilde eten. Ee boden maar gewoon aan wat ze graag had, vooral fruit, flesjes en diksap. Het overgeven en diarree duurde bij ons 2 a 3 dagen, met nog een flink aantal dagen je gewoon beroerd voelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok.. hoe lang gaan we er last van hebben?
Noor zit nu op dag 3 en ik begin net. Leuk zo. Ik vind het zo'n armoe met je emmertje op de wc en aan twee kanten feest
.
Ze slaapt ook echt veel meer ineens idd. Moeten haar overdag na dik twee uur echt wekken.
Ja, wij gaan haar ook op die manier een beetje ondersteunen. Wat een rotvirus zegquote:Op zondag 23 februari 2014 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
Koorts ging hier ook op en af, zelfs naar heel laag (36). We hebben een week lang pcm gegeven zodat ze zich ook wat beter voelde. Hielp goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenhouden lijkt me moeilijk, dat lukt hier niet. S. doet dat ook al een hele tijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:34 schreef Mabawa. het volgende:
Mijn baby wil alleen maar zitten en trekt zichzelf regelmatig van halfzit naar zit dmv buikspieren.Hij moet nog lekker in mijn armen liggen!!! Moet ik dat tegenhouden ofzo. Ergens lijkt het me zo veel voor dat kleine lijfje
![]()
Ja dat is zo. Misschien iets vaker op de buik en verder lekker oefenen dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tegenhouden lijkt me moeilijk, dat lukt hier niet. S. doet dat ook al een hele tijd.
Bij het cb zeiden ze dat je ze dan maar veel op de buik moest laten liggen. Maar dat was hier geen oplossing.
Ja hebben we geprobeerd, maar dan kan ze er helemaal niet meer bij met haar voetjes en dat leek me dan weer niet lekker zittenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Wat grappig, ik zit juist telkens te wachten op de volgende skill! Ik vind het steeds leuker, echt niet dat ik hem op de rem wil zetten![]()
Het klinkt zo onaardig maar ik verheug me er gewoon zo op dat hij kan lopen en zelf fietsen en grapjes maken!
Spirit wij hebben het plankje een treetje lager gedaan zodat hij niet kan staan![]()
Maar dat kan niet met elke stoel natuurlijk.
Maisboogjes! Gratisch bij de maisboogiesstand! Ik was er donderdag trouwens. DRUK!quote:Op zondag 23 februari 2014 07:16 schreef angelatje het volgende:
Ooh XM, zo'n mambo fietst echt geweldig! Ik heb er ook 1 maar dan een model van 4 jaar geleden. Fietsen wordt zowaar leuk met dat ding. Alhoewel hij nu al een half jaar in de schuur staat met een lekke band![]()
En Beterschap!
vandaag ga ik met mijn zussen naar de huishoud/9mnd beurs. Ben benieuwd waar ik mee thuis kom
Ja dat is ook zo maar die fases duren veel langer en ik vind dit ook zo z'n charmes hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Wat grappig, ik zit juist telkens te wachten op de volgende skill! Ik vind het steeds leuker, echt niet dat ik hem op de rem wil zetten![]()
Het klinkt zo onaardig maar ik verheug me er gewoon zo op dat hij kan lopen en zelf fietsen en grapjes maken!
Ik ook!quote:Op zondag 23 februari 2014 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Spirit wij hebben het plankje een treetje lager gedaan zodat hij niet kan staan![]()
Maar dat kan niet met elke stoel natuurlijk.
Als je echt merkt dat ze suf wordt gewoon de hap bellen hoor! Dit soort virussen zijn heel naar en mss hebben zij nog tips. Heb je ORS in huis?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik Noor in zit op haar kleed zet, valt ze om. Direct.
En sorry voor het gezeur, maar het is dag 4 en ik heb eerder het idee dat het slechter gaat dan beter. Spugen valt mee, maar wel hele dunne luiers en net maar een half potje fruithap. Flessen vanochtend 170 (gister 200) en 160 (gister 180). Die opwaartse lijn mag nu wel een keer komen. Ze is ook weer bekaf, veel sneller dan anders. Kijkt flauw uit de oogjes. Zometeen maar naar bed en dan maar laten tukken.
Bah, ik vind het maar niks.
Ik dus ook, vind het zo leuk dat ze steeds weer iets nieuws leert!quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook!Vind het fascinerend hoe ze dingen leren, toepassen en onthouden.
XM, als je het niet vertrouwd, bel dan de HAP, al is het voor advies of een geruststelling van een arts/vpk
Bron: http://www.dragenvankinde(...)5:artikelen&Itemid=3quote:Als baby’s net geboren zijn is de typische S-vorm van de menselijke ruggengraat nog niet ontwikkeld, men noemt dit totaalkyphose. Bij de geboorte is de rug gebogen zoals een C.
Als de baby zijn hoofd gaat oprichten na ongeveer 6 weken wordt de ontwikkeling richting een S-vorm gestart. Na ongeveer 4 maanden, wanneer de baby op zijn onderarmen kan steunen, is deze fase voltooid, dit noemt men halslordose.
Dan gaat het kind aanstalten maken tot zitten. Als een kind zelfstandig kan zitten is fase 2 afgerond, die noemen we borstkyphose. Met zelfstandig bedoelen we dat het kind zelf zonder enige hulp vanuit een rotatie tot zit kan komen.
Daarna gaat een kind zich optrekken tot staan, dat luidt de volgende fase van de ontwikkeling in. Als een kind zelfstandig kan staan, is de ontwikkeling nog niet af maar is wel de S-vorm van de ruggengraat gecreëerd, door de laatste fase van de ruggengraatontwikkeling: de lendenlordose.
Omdat het belangrijk is om later vanuit buikligging tot zit te komen en te gaan kruipen, en de ontwikkeling van de motoriek. Daarbij voorkomt het ook een afplatting van het hoofd. Oh en dan kunnen ze ook spelen vanuit buikligging.quote:
Ja qua eten is ze niet heel makkelijk. Uit de fles wil ze melk. Punt. Geen thee, diksap, pap of waterquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:04 schreef Pvoesss het volgende:
Zo was mijn oudste ook nu drinkt ze bijna alles en eet ze giga veel![]()
Dat soort dingen komen echt vanzelf.
Volgens mij lacht R. echt
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:32 schreef Morretje het volgende:
*ontlurkt* babies die veel gedragen worden in een ergonomischer drager/doek ontwikkelen vanzelf de juiste houding en dan hoef je ook niet tegen de wil van je kind in de baby op de buik te liggen. Het schijnt dat de spieren van babies die veel gedragen worden tonischer zijn.
maar om te kunnen draaien, gaan zitten etc is idd de spierspanning en enige controle belangrijk. Dat krijg je of door ze op hun buik te leggen, of door veel te dragen. Het heeft dezelfde lichamelijke gevolgen en als je mini buikligging verschrikkelijk vindt, kun je dat dus de eerste tijd gerust laten, als je goed en genoeg draagt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Omdat het belangrijk is om later vanuit buikligging tot zit te komen en te gaan kruipen, en de ontwikkeling van de motoriek. Daarbij voorkomt het ook een afplatting van het hoofd. Oh en dan kunnen ze ook spelen vanuit buikligging.
Neemt niet weg dat T. geregeld in een draagdoek wordt gedragen, maar niet omdat hij niet op z'n buik wil liggen. Sterker nog, hij ligt graag op z'n buik, kan dan veel meer zien en voelt zich geborgen. Overdag slaapt hij op z'n buik.
Oftewel, ongetwijfeld heb je gelijk wb spieren en houding, maar voor mij schuilt er meer achter.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
maar om te kunnen draaien, gaan zitten etc is idd de spierspanning en enige controle belangrijk. Dat krijg je of door ze op hun buik te leggen, of door veel te dragen.
<3 en 👍 voor je zendingswerkquote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dragen is zo fijn! Ik heb afgelopen week aan een paar collega's uitleg gegeven, en die waren ook best enthousiast. V. ging mee naar mijn werk, en had hordes verliefde pubers om zich heen.
Same here, behalve dat staan in de kinderstoel dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:15 schreef Spirit82 het volgende:
Zelf gaan zitten kan Isa ook nog niet hoor. Wel vanuit zit keurig netjes naar op de buik liggen en soms gaat ze per ongeluk bij het tijgeren ineens op haar knietjes zitten, om zich daarna weer op haar buik te laten zakken om verder te tijgeren. En de kinderstoel is natuurlijk ook om in te staan, aldus Isa. Zitten is zoooo 2013![]()
Like! Onze mini zit zo tussen de 3 en 8 u per dag geknoopt, dat lijkt me dan ruim voldoende. Mooi, want hij vindt het niet alleen stom, wij denken er ook nooit aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
maar om te kunnen draaien, gaan zitten etc is idd de spierspanning en enige controle belangrijk. Dat krijg je of door ze op hun buik te leggen, of door veel te dragen. Het heeft dezelfde lichamelijke gevolgen en als je mini buikligging verschrikkelijk vindt, kun je dat dus de eerste tijd gerust laten, als je goed en genoeg draagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sicarius1985 op 24-02-2014 05:37:28 ]Bijna Papa
Ik gebruik dit als leidraadquote:Op maandag 24 februari 2014 07:31 schreef DJMomo het volgende:
Ihkv dragen: hoe zat t ook alweer? Doek telt ook als laagje (kleding) toch? Dus Jaap in romper, longsleeve, doek en onder mijn jas zou warm genoeg moeten zijn?
Ze leunt dan toch tegen jouw benen? Dus hoeft ze dr rug niet zelf te stabiliseren, geen probleem dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 04:03 schreef ProjSkippy het volgende:
Over die vorming van die ruggengraat hè.. Zijn er nou ook nog dingen die echt kwaad kunnen? Ik zit wel eens met mijn benen omhoog op de bank (soort V houding ofzo) en dan zet ik haar tegen mijn benen aan zodat ze me aankijkt en ik lekker grapjes met haar kan maken. Dan 'zit' ze onderuitgezakt. Ze vindt het geweldig en kijkt dan lekker rond en probeert rechtop te gaan zitten of naar d'r voetjes te buigen en/of grijpen. Maar ik vraag me wel af of het misschien niet handig is dat ik haar in die houding op schoot heb?
Ik draag trouwens wel (nóg niet dagelijks), maar het is meer een vraag in het algemeen.
Zo, voedertijd is weer klaar. Welterusten!
quote:Op maandag 24 februari 2014 07:31 schreef DJMomo het volgende:
Ihkv dragen: hoe zat t ook alweer? Doek telt ook als laagje (kleding) toch? Dus Jaap in romper, longsleeve, doek en onder mijn jas zou warm genoeg moeten zijn?
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik gebruik dit als leidraad![]()
http://durftedragen.nl/wa(...)aan-in-de-draagdoek/XM
Over je jas is ook stom knopen! Ik heb een fleecevest gekocht, wel lekker warm, maar ik kan er beter in bewegen en ook knopen erover heen gaat makkelijker dan bij mijn jassen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:41 schreef Hilzillah het volgende:
Succes met de badkamer perikelen Danic. Onthoud, aan het eind van de tunnel kan je weer douchen!
Ik draag ook niet zo vaak meer. Ik krijg hem niet meer lekker op mijn buik. Hij is gewoon te zwaar. Het moet kunnen, maak ik knoop gewoon niet goed genoeg. Op rug gaat ook wel, maar dan zonder jassen en met hulp. Ik moet écht beter en meer gaan oefenen. Want om nou te wachten tot het warm wordt en we geen jas meer aan hoeven *zucht*XM, Ik hoop dat dat stomme virus snel voorbij is. Dit is niks zo.
Mini is 9.3 kilo, heb een littlefrog, diddymos en een gekregen waar ik de naam niet meer van weet. Een dunnetje voor de zomer iig. Zal als hij zo wakker en gedoucht is weer eens een poging wagenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Over je jas is ook stom knopen! Ik heb een fleecevest gekocht, wel lekker warm, maar ik kan er beter in bewegen en ook knopen erover heen gaat makkelijker dan bij mijn jassen.
Hoe zwaar is ie nu, en welke doek heb je?
Woont er niet iemand in de buurt die kan helpen met knopen? Of maak es een foto, en zet die in het draagdoekentopic, misschien zijn er zo ook wel tips te geven..?
Vervelend dat je dan toch pas zo laat op de dag terecht kunt.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanmiddag 15u. Het gaat elke dag juist slechter ipv beter. Lijkt me niet de bedoeling. De assistente was het met me eens.
Beetje een late reactie, maar bij de ikeastoel zit niet eens een voetenplankje, daarom durfde ik het wel aan om dat plankje te verlagenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja hebben we geprobeerd, maar dan kan ze er helemaal niet meer bij met haar voetjes en dat leek me dan weer niet lekker zitten
Ik snap dat je emo bent hoor. Maar ik ben wel blij dat je bij de dreumesjes komt.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef pessie het volgende:
Lauren heeft geslapen vannacht! De hele nacht! Van 8 tot 6.45!En daarna nog even verder tot 8!!!!!!! Ik heb oooooook geslapen! En manlief heeft geslapen!
SLAAAAAAAAAP!!!!!
En morgen is ze echt helemaal jarig en nooit meer mijn baby![]()
Ok, sorry, ben een beetje ego...
Voetenlikker!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef L-E het volgende:
XM, sterkte vanmiddag!
Ik wil alleen even jullie de ogen uitsteken door te melden dat Limonehier was. Met baby
En ik heb de baby vast gehouden
En mijn baby heeft de voeten van haar baby afgelebberd. Homies for life nu!
Ik heb dus niet alleen jou en sticker gemist, maar ook Limone met miniquote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil alleen even jullie de ogen uitsteken door te melden dat Limone hier was. Met baby En ik heb de baby vast gehouden En mijn baby heeft de voeten van haar baby afgelebberd. Homies for life nu!
Hmm dat is wel irritant. Ben nog even aan het afwegen of ik zelf pureren een straf vind of nietquote:Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Avent! Prima ding wel. Ik heb m geleend. Nadeel vind ik wel dat de pureerstand geen variatie kent. Dus het is al snel echt weer heel papperig.
Ik heb geen ervaring met bv, maar die krampen de eerste keer is inderdaad wel herkenbaar en dat blijft gelukkig niet zo!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Limone het volgende:
En ik ben voor het eerst in een jaar weer ongesteld!Dat verklaart wel een hele hoop. Bijvoorbeeld: de slechte nachten van de afgelopen dagen, het regelen gister, niets eruit krijgen bij het kolven, de weeën (
) afgelopen weekend... Die weeënachtige krampen..blijft dat zo?
In het ziekenhuis zeiden ze dat slijm in de longen / longontsteking 9 van de 10x een virus is. Ze hebben het bij mijnes getest door een beetje snot uit de neus af te nemen. Is dat misschien de moeite waard om bij de huisarts aan te kaarten? Ik zou ook oppassen met zomaar ab.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slijm in de longetjes, maar lastig te beoordelen omdat ze ziekig is. Ze moet nu echt gaan opknappen. Als ze morgen weer wakker wordt met koorts, weer langskomen en waarschijnlijk ab-kuur. Ben ik niet zo dol op, maar eens zien, dat hoestje is wel echt naar. Maar die voortand piept nu echt door het tandvlees heen en de vorige keer had ze de meeste last toen ie net door was. Dus ja, wat is waar de oorzaak van. Oortjes en keel waren goed. Alleen dus veel gerochel.
De eerste 5/6x was het echt afzienquote:Op maandag 24 februari 2014 16:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met bv, maar die krampen de eerste keer is inderdaad wel herkenbaar en dat blijft gelukkig niet zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Als we morgen weer moeten, zal ik dat zeker aankaarten. Thnxquote:Op maandag 24 februari 2014 17:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In het ziekenhuis zeiden ze dat slijm in de longen / longontsteking 9 van de 10x een virus is. Ze hebben het bij mijnes getest door een beetje snot uit de neus af te nemen. Is dat misschien de moeite waard om bij de huisarts aan te kaarten? Ik zou ook oppassen met zomaar ab.
Sterkte en beterschap voor arme Noor!
Ben je zelf wel een beetje opgeknapt nu?
Relaxed, zo'n kleuter! Doet hij ook werk op bestelling?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:57 schreef L-E het volgende:
Het was gezellig ja!Volgende keer kunnen we in de voortuin zitten want Kleuter heeft eigenhandig van bakstenen en planken een heel onstabiel bankje gemaakt naast de voordeur
![]()
Ik ben vorige week ook voor het eerst weer ongesteld geworden, maar ik herken het allemaal niet Limone, dus aan mijn ervaring in dezen heb je geen ene fuck. Ik merkte zelfs niets aan mijn productie, gek genoeg.
Kyara, hoe is het met J?
Suiker, wat verschrikkelijk lief, een dakraam als kado!
Ohja, in dat lijstje lijkt het of ik die weeën koppel aan de bv, maar zo bedoelde ik dat niet!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met bv, maar die krampen de eerste keer is inderdaad wel herkenbaar en dat blijft gelukkig niet zo!
Ja boe! Een volgende keer dan!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb dus niet alleen jou en sticker gemist, maar ook Limone met mini![]()
(met J gaat het stukken beter, achteraf gezien had het misschien wel gekund, maar we hebben nu vanochtend ook lekker rustig aan kunnen doen en dat scheelde misschien ook wel)
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De eerste 5/6x was het echt afzienZonder pijnstilling was het echt niet te doen. Maar nu is de pijn weer redelijk genormaliseerd.
Oef, gelukkig deel ik die ervaring niet, balen man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:39 schreef pessie het volgende:
Danic, ik ben het niet eens met de CB mevrouw. Dierlijke vetten zijn nodig voor een gezonde hersen ontwikkeling. Verder vind ikzelf het stom dat we kinderen tegenwoordig "light" opvoeden. Alsof ze al op dieet moeten... Mijn kinderen krijgen alles vol. Werkt ook veel beter tegen snaai gedrag (want langer verzadigt gevoel).
En rottig dat je je kindjes 2 weken kwijt bent
Eeeh nou, dat plantaardige vetten gezonden goed voor je waren en dierlijke vetten dat niet waren. En dat het klopte dat kindjes vetten nodig hadden om te groeien en te ontwikkelen, maar dat het wel de gezonde vetten moesten zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef L-E het volgende:
Kon de cb dame haar statement beargumenteren danic?
Omg!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:56 schreef Tally het volgende:
Mijn baby heeft gister en vandaag op het potje gepoept
Blijkbaar vind ze het vies in d'r luierquote:
Maar..hè?!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Blijkbaar vind ze het vies in d'r luier. Ze laat merken dat ze moet poepen en dat zetten we dr op dr potje.
Zo zat ik ook ja. WTFquote:
Ze piept wat, doet net alsof ze gaat poepen (persgeluidjes) en als we dr niet snel genoeg op het potje zetten dan gaat ze huilen tot ze op het potje zitquote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef Cwen het volgende:
Tally, wauw! Wat knap. Hoe geeft ze dat aan dan?
Wauw!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze piept wat, doet net alsof ze gaat poepen (persgeluidjes) en als we dr niet snel genoeg op het potje zetten dan gaat ze huilen tot ze op het potje zit
Hoe kán dit!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze piept wat, doet net alsof ze gaat poepen (persgeluidjes) en als we dr niet snel genoeg op het potje zetten dan gaat ze huilen tot ze op het potje zit
We zijn er per ongeluk achter gekomen afgelopen weekendquote:
Das gewoon bzc joh! (baby zindelijkheids communicatie)quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Als dát lukt..quote:Op maandag 24 februari 2014 20:22 schreef ikke_84 het volgende:
Tally!! Haha wat goed!! Ze zit er ook zo mooi opmisschien gaat haar grote zus t nu idd ook wel doen.
zal ik dat met mijn "ikpoepnietinmijnluier" baby ook eens gaan proberen?
Ik hou van de avent! Heb hem net een week ofzoquote:Op maandag 24 februari 2014 16:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm dat is wel irritant. Ben nog even aan het afwegen of ik zelf pureren een straf vind of niet
Ik ook niet. Eva lustte ook geen melk. Die drinkt karnemelk. Dus even kijken wat Rosalie doet. Maar tot nu toe last die alles behalve tomaat en Eva lustte lange tijd alleen maar tomaatquote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Omentielvo het volgende:
Tally wat stoer
Riley krijgt halfvolle melk. Ik lust zelf geen volle melk
Oh ja, staafmixer, zo heette datquote:Op maandag 24 februari 2014 20:52 schreef Suikertante het volgende:
Eigenlijk prak ik gewoon wat eten, ik wilde eerst ook graag zo'n apparaat maar ik heb misschien een week de staafmixer gebruik en daarna alleen maar een vork.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Suikertante het volgende:
Vandaag ging ik mijn vinger tussen z'n lippen wiebelen als hij eeeee zei en toen wilde hij dat de hele tijd doen.
Bebebebebebebrrrrrbebebebe krijg je dan
+1quote:Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef Kyara het volgende:
Wow Tallyzover is mijn peuter nog niet eens Dat snoetje
Dat vinger-tussen-lippen-wiebelen vindt M ook helemaal de bom! Hij pakt vaak mijn hand en stopt hem zelf in zijn mond om vervolgens met een afwachtende blik naar mij te kijken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat vindt F ook superlekker!
Vandaag ging ik mijn vinger tussen z'n lippen wiebelen als hij eeeee zei en toen wilde hij dat de hele tijd doen.
Bebebebebebebrrrrrbebebebe krijg je dan
Er zijn er meer waarbij baby-, dreumes- en peutertopic wat door elkaar lopenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:17 schreef Kyara het volgende:
gaat het hier nou ook al over playmais?
Fijne verjaardag morgen Pessie!
Zondag een beetje gevierd en morgen verder. Zondag de mooie taart ook al gedaan. Voor morgen heb ik net bamnanenmuffins gebakken. Die vind ze wel heel lekker, itt de taart waar ikm5 uur mee bezig ben geweestquote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef Omentielvo het volgende:
Pessie vier je het ook morgen?
Die eerste verjaardag vieren. Ik vond het zo emotioneel en zo mooi en zo bijzonder. En Riley genoot van de aandacht.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef pessie het volgende:
Shandaly gewoon een pot tikkamassala kopen vvan Albert, heb je jeje panpaniek mmaaltijd alaltijd in huishuis.
Gaan wij lekker een keer meten.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef Omentielvo het volgende:
Limone en Le leuk dat jullie gemeen hebben
Snif. Iedereen meet met elkaar en dan maak ik me zorgen dat ik niet leuk genoeg ben om te meeten en ik hoor hier niet eens meer![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef Omentielvo het volgende:
Snif. Iedereen meet met elkaar en dan maak ik me zorgen dat ik niet leuk genoeg ben om te meeten en ik hoor hier niet eens meer![]()
*boksquote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef Omentielvo het volgende:
Met fiets aan de hand lopend?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:19 schreef Shandaly het volgende:
Dames, nog even een vraagje tussendoor...
Onze auto is nog steeds stuk en ik ben nu een beetje aan het puzzelen hoe we Lars en Femke morgen bij de opvang krijgen. Lars achterop de fiets, en Femke in de draagdoek op m'n rug... is dat een verantwoorde optie? Het is slechts 700m ofzo, maar eerst lopend daarnaartoe, dan weer lopend naar huis, om met m'n fiets vervolgens zo ongeveer langs het kdv naar m'n werk te fietsen voelt zo inefficiënt...
(Overigens doe ik dat bij het ophalen 's avonds wel, eerst naar huis, dan lopend met lege wandelwagen en doek erheen, en lopend met volle wagen en doek terug. Zal blij zijn als Femke straks in een fietszitje kan)
Ik bied me ook aan! Heuj! Hoppa! Zo mezelf in de verkoop.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:33 schreef GotC het volgende:
Juud je moet gewoon mee! Geen andere mogelijkheid
Dragend fietsen wordt afgeraden inderdaad. Ik deed het wel, maar ik zou denk ik niet tegelijk nog een kind durven vervoeren. Maar als Lars al achterop kan dan kan Femke toch voorop? Of heb je maar een stoeltje?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:55 schreef Shandaly het volgende:
Denk dat het dat gaat worden, Olf. Er van uitgaande dat Lars 's ochtends nog fris en vrolijk dat stuk wel kan lopen...
En nu moet ik echt slapen anders wordt het morgen weer zo'n drama...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:51 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik bied me ook aan! Heuj! Hoppa! Zo mezelf in de verkoop.
--
Suiker, wat lief!
--
Pessie gefeliciteerd!
--
Aanstaande verbouwingen!
--
XM beterschap voor Noor!
Als jij F leert hoe hij op de pot gaat mág je de thee laten schietenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef Tally het volgende:
Ik 'moet' nog eens thee en koekjes maken voor Suiker
Koekjes niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als jij F leert hoe hij op de pot gaat mág je de thee laten schieten
Koekjes moet je nooit laten schietenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Koekjes niet?
Mabawa wat fijn! Dan heb je zelf ook een stuk meer rust.
QFT!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Koekjes moet je nooit laten schieten
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Koekjes moet je nooit laten schieten
Had jij een snelle ik dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:42 schreef GotC het volgende:
[..]!
Spirit, niks maar, slapen!
Ik ben echt niet vooruit te branden 's ochtends als ik moet werkenVerlof heeft de langzame ik wakker gemaakt!
Heb je toch weer voordeel van die wollen vrouw met haar bier. In verhouding kom je er zeker beter uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:22 schreef Juud-- het volgende:
Oh en nog even offtopic: tijdens het tikken van mijn vorige berichtje kwam er een man naast me zitten..lookalike van Pelle gewoon, jumm! Jammer dat ik precies vandaag van die wallen onder mijn ogen heb die zich vanmorgen niet weg lieten schminken![]()
Die Limone die meet ook maar met iedereenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:52 schreef L-E het volgende:
Oh, en 'iedereen meet met elkaar'. Ik heb 1 iemand gezien gisteren, laten we niet overdrijven he!
Dragend fietsen doe ik wekelijks. Zo'n fietsstoeltje beschermd nauwelijks mocht je een ongeluk krijgen, het is geen autostoel die daarop getest is. Goed kijken, extra voorzichtig je in het verkeer bewegen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:19 schreef Shandaly het volgende:
Dames, nog even een vraagje tussendoor...
Onze auto is nog steeds stuk en ik ben nu een beetje aan het puzzelen hoe we Lars en Femke morgen bij de opvang krijgen. Lars achterop de fiets, en Femke in de draagdoek op m'n rug... is dat een verantwoorde optie? Het is slechts 700m ofzo, maar eerst lopend daarnaartoe, dan weer lopend naar huis, om met m'n fiets vervolgens zo ongeveer langs het kdv naar m'n werk te fietsen voelt zo inefficiënt...
(Overigens doe ik dat bij het ophalen 's avonds wel, eerst naar huis, dan lopend met lege wandelwagen en doek erheen, en lopend met volle wagen en doek terug. Zal blij zijn als Femke straks in een fietszitje kan)
Omg!! Dit is echt te eng. Ik ben exact, op de minuut af, 29 jaar eerder geboren dan jouw meisjequote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef pessie het volgende:
Piekiemaar wel herkenbaar. Hier had Lauren eens een blauwe tong, had ze de playmais van grote broer opgegeten
Morgenochtend wordt mijn baby nog wakker en om 15:11 is ze echt helemaal jarig. Maar aangezien we dan in het zwembad liggen krijgt ze haar cadeau bij het ontbijt
Modem/router herstarten als hij het wel doet via de telefoon.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef Hilzillah het volgende:
! !Yay! Gefeliciteers Pessie & Phaidra!
Later kom ik weer aanhaken. Ik heb ruzie met upc via pc. Wifi heb ik ineens wel weer via telefoon
Ja dat vroeg ik me ook af! Doe eens updaten XM?quote:
Nee dat is het niet. Ik heb UPC Horizon, dan heb ik via mijn PC wifi maar mijn telefoon pikt het niet op. Wel vol ontvangst maar geen internet. Nu een extra modem via UPC, nu heb ik dus wel wifi op telefoon maar niet via PCquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Modem/router herstarten als hij het wel doet via de telefoon.
Ik ben sinds we met M. uit het ziekenhuis zijn bang dat dat meisje uit 'The Ring' uit de TV komt zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:13 schreef Cwen het volgende:
OMG... Mijn baby slaapt al ruim 2,5 uur!
Doemscenario's hier gelukkig niet veel. Ik ben alleen bang voor zombie-invasies en het vergaan van de wereld, nu![]()
. Geen idee waarom
Pessie en Phaidra, gefeliciteerd!
Sorry ik moest lachen... Ben benieuwd wat mij te wachten staat...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben sinds we met M. uit het ziekenhuis zijn bang dat dat meisje uit 'The Ring' uit de TV komt zetten.
Ik heb mezelf nu inmiddels maar wijsgemaakt dat ze heul niet in de TV past omdat het een flatscreen is en ze daar veel te dik voor zou zijn.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:17 schreef Suikertante het volgende:
Oh en hij geeft de uil een kus in het geluidenboekje "De natuur"echt zo lief
ook echt geen andere pagina, alleen de uil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerjaardagsspamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het geweldig dat ze al zo'n grote meid is. Ze is zo leuk en kan al zoveel:
Rollen
Kruipen
Lopen aan 1 hand
5 seconden los staan
Meedoen met "klap eens in je handjes"
Ze is altijd vrolijk, dol op spelen (momenteel vooral voorwerpen in/uit bakjes doen/halen).
En toch, nu is ze nooit meer mijn kleine baby. Het kindje dat een jaar geleden vers in de wieg lag, is nu een dreumes geworden.
Ik vond het leuk hier te hebben rondgehangen, heb niet altijd even veel tijd voor jullie gehad omdat het met 2 kinderen best aanpoten is maar ik heb advies kunnen vragen en kunnen geven. Als jullie me weer es willen "zien", kun je in het dreumestopic kijken. Ik kan dit topic niet ook bijhouden helaas, tijdgebrek... Veel plezier iedereen, en tot ziens in het volgende topic!
Die vind ik ook leukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Limone het volgende:
Ja, die is ook perfect, natuurlijk, maar ik bedoelde die met die kersen.![]()
Nee joh! Ik zie toch alleen een baby met een prachtig rond hoofd (sinds ik zelf een baby heb is dat voor mij echt één van de zeven schoonheden, sorry.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Die vind ik ook leukzie je de hydrofiel? Spuugbaby
![]()
Het jurkje was een cadeautje van eenEngelse vriendin van mijn moeder. Komt ui Engeland. En wat je niet ziet is dat er een luierbroekje in dezelfde print bij zat.
Precies dit heb ik! Het voor me zien, de bizarre dingen bedenken (het inbreken bv, dan zie ik voor me hoe T. in z'n bed ligt en helemaal overstuur is van de honger en wij dood in bed liggen en niemand hem hoortquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:29 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook van die dingen hoor. Ik word er niet panisch van maar zie vaak dingen voor me. Dingen zoals in het water terecht komen met de auto en de twee kindjes op de achterbank. Of dat er ingebroken word hier en wij liggen op bed en dat ze ons iets aan doen.Ik vind het niet vervelend in mijn uppie thuis maar vind het wel lekkerder als ik niet alleen thuis ben met de kindjes.
Mij ook graag? Ik zag een paar topics geleden een linkje staan, maar die deed het niet..quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:15 schreef Suikertante het volgende:
Kan iemand mij nog even uitnodigen voor die vreetgroep op FB?
Ik krijg dit te zien: Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |