abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2014 @ 04:27:03 #276
395200 deadprez
One more rail
pi_137038044
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:26 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ze kan ook voor haarzelf praten. Als je alleen maar reageert om mij een punt te bewijzen.. 1-0 voor jou. Blijkbaar geil je er op.
Je praat gewoon poep, had je kunnen weten als je het topic gelezen had.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137038045
Ik reageer eigenlijk meer op de tekst van de topic starter. Met deze statistieken kan ik niet veel. Vraag me ook echt af hoe ze dat meten.
my ambition is handicapped by my laziness
  zondag 23 februari 2014 @ 04:27:31 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137038046
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:22 schreef SlugGuts het volgende:
Stel, het zou waar zijn wat die statistieken hier laten zien, neemt niet weg dat je het iets te makkelijk weg zet dat mensen zeuren. Wie zijn die mensen dan? En praten die voor ieder ander?

Ik kan alleen voor mezelf praten dat ik gelukkig ben.
Als mijn buurman zijn baan kwijt raakt, en kan zijn huur niet meer betalen, dan is het aannemelijk dat hij op dit moment niet zo gelukkig is. Is dat dan aanstellerij?

Ook leven heel veel mensen nog steeds in armoede en onderdrukking. Dat is ook een feit. Dat het misschien minder zou zijn als vroeger neemt niet weg dat het er wel is.
Ik heb ook nergens iets dergelijks beweerd..
Er zijn mensen die nogal doemdenken en denken dat de wereld nog nooit zo slecht is geweest, wie die mensen zijn? Ehm tja, diverse mensen op het internet en ik hoor het wel eens om me heen.
Het enige wat ik zeg is dus dat dat niet waar is.

En iedereen heeft recht op klagen als het persoonlijk slecht gaat, dat doe ik ook, en daar is ook niks mis mee, het enige wat ik zeg is, dat de stelling dat de wereld (in zijn geheel, dus globaal gezien) het slechter doet dat dat onzin is aangezien het juist beter gaat in haast alle opzichten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137038047
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Je praat gewoon poep, had je kunnen weten als je het topic gelezen had.
Jij praat als een kleuter.
  zondag 23 februari 2014 @ 04:29:27 #280
395200 deadprez
One more rail
pi_137038050
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:28 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Jij praat als een kleuter.
TS heeft net weer gereageerd, misschien is het dan handig dat je haar stellingen weerlegt.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_137038054
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens iets dergelijks beweerd..
Er zijn mensen die nogal doemdenken en denken dat de wereld nog nooit zo slecht is geweest, wie die mensen zijn? Ehm tja, diverse mensen op het internet en ik hoor het wel eens om me heen.
Het enige wat ik zeg is dus dat dat niet waar is.

En iedereen heeft recht op klagen als het persoonlijk slecht gaat, dat doe ik ook, en daar is ook niks mis mee, het enige wat ik zeg dat de stelling dat de wereld (in zijn geheel, dus globaal gezien) het slechter doet dat dat onzin is aangezien het juist beter gaat in haast alle opzichten.
Klopt, sorry. Inderdaad verkeerd begrepen.

Ik geef je inderdaad gelijk in je verhaal, ik bedoelde ook eigenlijk de topic starter die het blijkbaar vervelend vindt dat mensen zeuren terwijl het globaal beter gaat met de (meeste) mensen in de wereld. Dat is een beetje appels met peren vergelijken.
pi_137038056
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

TS heeft net weer gereageerd, misschien is het dan handig dat je haar stellingen weerlegt.
Misschien is het handig dat je er niet mee bemoeid. We hebben geen scheidsrechter nodig.
  zondag 23 februari 2014 @ 04:33:15 #283
395200 deadprez
One more rail
pi_137038057
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:32 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ik geef je inderdaad gelijk in je verhaal, ik bedoelde ook eigenlijk de topic starter die het blijkbaar vervelend vindt dat mensen zeuren terwijl het globaal beter gaat met de (meeste) mensen in de wereld. Dat is een beetje appels met peren vergelijken.
Zij is de TS :')
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 23 februari 2014 @ 04:33:39 #284
395200 deadprez
One more rail
pi_137038058
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:33 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Misschien is het handig dat je er niet mee bemoeid. We hebben geen scheidsrechter nodig.
Heftig hè, zo'n openbaar forum.
Stop the violence
Down with the hate
pi_137038059
Klagen. :')
  zondag 23 februari 2014 @ 04:34:14 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137038060
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:32 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ik ben de TS.
En wat is appels met peren vergelijken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137038062
Het is laat.
  zondag 23 februari 2014 @ 04:34:43 #288
395200 deadprez
One more rail
pi_137038063
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:34 schreef SlugGuts het volgende:
Het is laat.
Dat is te merken.
Stop the violence
Down with the hate
pi_137038080
Dat 20 jarigen zeuren over hoe kut het gaat nu terwijl het goed gaat omdat er minder armoede, oorlog ect is.

Ik denk dat de mensen bijv in Noord korea daar wel anders over denken.
  zondag 23 februari 2014 @ 04:43:50 #290
395200 deadprez
One more rail
pi_137038096
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:40 schreef SlugGuts het volgende:
Dat 20 jarigen zeuren over hoe kut het gaat nu terwijl het goed gaat omdat er minder armoede, oorlog ect is.

Ik denk dat de mensen bijv in Noord korea daar wel anders over denken.
Joh, natuurlijk gaat het niet overal even goed. Helaas.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 23 februari 2014 @ 04:45:01 #291
395200 deadprez
One more rail
pi_137038102
Al denk ik dat ze in Noord-Korea te geconditioneerd zijn om te zien dat ze het slecht hebben.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 23 februari 2014 @ 04:45:24 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137038105
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:40 schreef SlugGuts het volgende:

Ik denk dat de mensen bijv in Noord Korea daar wel anders over denken.
Dat kan wel zijn, en dat is ook heel vervelend, maar voor meer mensen is het nu beter.
Ik reageer dus even nu zonder onderbuikgevoelens en kijk globaal dus niet naar een land of een persoon, maar over de hele wereld gezien.
En de meeste die ik hoor klagen komen niet uit Noord Korea, die zal je namelijk niet horen klagen, daar krijgen ze de kans niet voor. ;)
pi_137038116
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:45 schreef deadprez het volgende:
Al denk ik dat ze in Noord-Korea te geconditioneerd zijn om te zien dat ze het slecht hebben.
Ze zijn doodsbang. Als iemand zich kritisch zou uiten over het regime gaat niet alleen hijzelf maar ook 3 generaties familie mee het strafkamp in.
  zondag 23 februari 2014 @ 04:49:58 #294
395200 deadprez
One more rail
pi_137038120
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:48 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ze zijn doodsbang. Als iemand zich kritisch zou uiten over het regime gaat niet alleen hijzelf maar ook 3 generaties familie mee het strafkamp in.
Ja, dat is zo. Hoe is dit relevant? Het gemiddelde welvaartsniveau is de laatste decennia flink gestegen, dat betekent niet dat het overal opeens een paradijs is.
Stop the violence
Down with the hate
pi_137038147
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, en dat is ook heel vervelend, maar voor meer mensen is het nu beter.
Ik reageer dus even nu zonder onderbuikgevoelens en kijk globaal dus niet naar een land of een persoon, maar over de hele wereld gezien.
En de meeste die ik hoor klagen komen niet uit Noord Korea, die zal je namelijk niet horen klagen, daar krijgen ze de kans niet voor. ;)
Ja in de filipijnen waar mensen om een vuilnisbelt wonen tussen de kakkerlakken uit uitwerpselen danken god elke dag op hun blote knieën dat ze het zo goed hebben. ( met mijn eigen ogen gezien in manilla)

In afghanistan waar kinderen hun ouders verloren hebben en geen huis meer hebben omdat het is weggebombardeerd omdat ze tussen vuurgevecht zitten van Amerikaanse troepen en de taliban.

Waar er voor de kust van Lampedusa honderden vluchtelingen verdronken zijn omdat ze op zoek zijn naar een beter leven in de EU.
pi_137038152
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Hoe is dit relevant? Het gemiddelde welvaartsniveau is de laatste decennia flink gestegen, dat betekent niet dat het overal opeens een paradijs is.
HOE IS DIT RELEVANT? Omdat mensen "RIJKER" zijn wil nog niet zeggen dat het beter gaat.
WELVAART over de rug van een ander.
  zondag 23 februari 2014 @ 04:58:57 #297
395200 deadprez
One more rail
pi_137038154
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:58 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

HOE IS DIT RELEVANT? Omdat mensen "RIJKER" zijn wil nog niet zeggen dat het beter gaat.
WELVAART over de rug van een ander.
Ah, we gaan verder op niveautje sbs6, laat maar zitten dan :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_137038157
Waar de regering van de Oekraïne scherp schutters inzet om de demonstranten in Kiev de mond te snoeren.
  zondag 23 februari 2014 @ 05:03:27 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137038168
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:56 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ja in de filipijnen waar mensen om een vuilnisbelt wonen tussen de kakkerlakken uit uitwerpselen danken god elke dag op hun blote knieën dat ze het zo goed hebben. ( met mijn eigen ogen gezien in manilla)

In afghanistan waar kinderen hun ouders verloren hebben en geen huis meer hebben omdat het is weggebombardeerd omdat ze tussen vuurgevecht zitten van Amerikaanse troepen en de taliban.

Waar er voor de kust van Lampedusa honderden vluchtelingen verdronken zijn omdat ze op zoek zijn naar een beter leven in de EU.
Het gaat over gemiddelden globaal gezien, dus waar er vroeger van de 100 mensen er 25 honger hadden zijn dat er nu bv nog maar 5.
Dit zijn geen exacte cijfers maar om even uit te leggen hoe een gemiddelde werkt.
pi_137038175
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 04:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ah, we gaan verder op niveautje sbs6, laat maar zitten dan :')
Waarom zo denigrerend? Omdat mijn antwoord jou niet zint wordt het gelijk afgedaan als sbs6 niveau?

Ik heb al laten doorschemeren dat ik het betwijfel of het allemaal wel beter gaat dan vroeger.
Eigenlijk is het vergelijken van vroeger en nu ook niet relevant. De wereld veranderd.. Better en worse..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')