Gio is de grootste slijmbal daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef Patoshik het volgende:
Gio heeft iedereen wel door geloof ik. Ook dat Lotte, Billy en Laura zitten te slijmen bij Emil omdat ze toch wel weten dat hij blijft en dat ze dan een beetje vriendjes blijven.
Ik kan niet wachten tot Ruud haar duidelijk weet te maken dat het maar eenmalig was.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:52 schreef Patoshik het volgende:
Hoooooi ruud. Met zo'n heel zacht lief vies slijmerig stemmetje.
het slaan met de boarding is volgens mij behoorlijk fysiek !quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoezo hij doet anderen fysiek pijn?
Volgens mij is hij vooral competitief en een macho. Dus dan wil hij wedstrijdjes om dat te meten.
Ik zie wel een Paul die al een paar keer er echt op los wilde timmeren. En een Hakim en Paul die bewust starten om iemand 'kapot te maken' (hun eigen woorden) zoals bijv. Isabella helemaal kapot willen maken die Kut.
Zoiets heb ik Emil nog nooit horen zeggen.
Hij kijkt wel neer op veel medebewoners dat klopt.
Maar volgens mij doen wij eigenlijk niet anders..
totaal asociaalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:54 schreef Marenda het volgende:
Wat vonden jullie van de Paul actie vannacht?
Vond het echt agressief hoe hij op Isabel afkwam.
Well said.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoezo hij doet anderen fysiek pijn?
Volgens mij is hij vooral competitief en een macho. Dus dan wil hij wedstrijdjes om dat te meten.
Ik zie wel een Paul die al een paar keer er echt op los wilde timmeren. En een Hakim en Paul die bewust starten om iemand 'kapot te maken' (hun eigen woorden) zoals bijv. Isabella helemaal kapot willen maken die Kut.
Zoiets heb ik Emil nog nooit horen zeggen.
Hij kijkt wel neer op veel medebewoners dat klopt.
Maar volgens mij doen wij eigenlijk niet anders..
heb ik gemistquote:
gammaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
Toen Peter zei dat hij voor het feesten en lol kwam werd er op neergekeken, moet je ze nu horen.
En had een vooruitziende blik tov Andrea.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
Toen Peter zei dat hij voor het feesten en lol kwam werd er op neergekeken, moet je ze nu horen.
Waarom deed hij dat, weet je dat ook?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:54 schreef Marenda het volgende:
Wat vonden jullie van de Paul actie vannacht?
Vond het echt agressief hoe hij op Isabel afkwam.
knijpquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:55 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor Billy zeggen dat ze graag feestjes heeft met muziek en alles, daar werd Peter op afgerekend
vanwege haar stemmen op haaikim, isa kan niks goeds meer bij alcopaul doen, is dus een anti-isa actie begonnenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom deed hij dat, weet je dat ook?
Ze zat te praten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom deed hij dat, weet je dat ook?
En dat terwijl Isa 7u op moest voor melken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze zat te praten.
En paul wilde slapen.
En ze dat ook gewoon deedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat terwijl Isa 7u op moest voor melken?
quote:
Ja, ja, we weten het schijnbaar niet dus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze zat te praten.
En paul wilde slapen.
Isa was ook bezopen en ratelde maar door.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat terwijl Isa 7u op moest voor melken?
Dat gaan spannende uitzendingen wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:56 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij sprong uit bed en kwam heel dreigend op haar af.
Ze moest haar grote smoel houden.
"we" weten het prima, beide antwoorden kloppenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ja, ja, we weten het schijnbaar niet dus?
Dat zal wel de aanleiding geweest zijn die stemmen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ja, ja, we weten het schijnbaar niet dus?
Maar natuurlijk ....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef martend het volgende:
[..]
"we" weten het prima, beide antwoorden kloppen
yuch.. die 2 waren veel leuker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Urb het volgende:
Billy "Ik heb een beetje een bart/sabine-moment nu"
Lot begint over DGK Amanda,
Say whutquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy heeft d'r neukscene gezien.
ja wtf hoe danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef bull1966 het volgende:
billy heeft dus al beelden gezien van die neukparty
Dat maakte ik er ook uit opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef bull1966 het volgende:
En dat terwijl ze afgesloten zijn van de buitenwereld.. Wat een utopiaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef bull1966 het volgende:
Dat vertelde ze net aan Charlotte.quote:
Zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dat zal wel de aanleiding geweest zijn die stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |