quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:14 schreef HiDiHo het volgende:
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
[..]is dit for real ?? heb ff geen streams aan MFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fotoshop skills van Gekkepoesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is dit for real ?? heb ff geen streams aan MFG
![]()
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
Sneuheid.quote:
Dankje! Leuk om weer eens te zien, tegenwoordig zie je dit soort humor niet meer op de nederlandse TV, en dat zeg ik als 26 jarige.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, hij blijft geniaal
![]()
"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
[..]Fuck!! WHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en ik zat te hopen dat ze zich wel gewassen had, brrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat loopt Billy vies te kwijlen bij dat kind. 'En schatje, als ik ooit wat voor je kan doen, dan moet je me mailen, beloof je dat?'
Tja, we hadden Koot en de Bie, Jiskefet en Live opgenomen.. Dat waren allemaal prachtige dingenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Dankje! Leuk om weer eens te zien, tegenwoordig zie je dit soort humor niet meer op de nederlandse TV, en dat zeg ik als 26 jarige.
Die geblondeerde hoer billy heeft een een smerige freggelbek jongens!quote:
Nou, ransaapquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ruud verstopte het stringetje om af en toe nog aan dat rode lappie te kunnen ruiken denk ik.
Jiskefet vind ik echt uber humor, vooral Lullo en Multilul (partner vind er echt geen fuck aan helaasch)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, we hadden Koot en de Bie, Jiskefet en Live opgenomen.. Dat waren allemaal prachtige dingenNu moet je het doen met open deuren van er komt een man bij de dokter.. Vroegah was alles beter
verkeerd gezien dus van mijquote:
tja...triestquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:33 schreef Injetta het volgende:
Andrea gebruikt ook klankschalen bij masseren.. Wat heeft dat mens niet gedaan?
Lotte met een idioot verhaal dat ze door het geluid het gevoel kreeg alsof ze opnieuw werd geboren.
Billy gaat verder zoeken op klanktherapie.
Ze worden met de dag gestoorder daar met elkaar.
Word genoteerd in haar CVquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:33 schreef Injetta het volgende:
Lotte met een idioot verhaal dat ze door het geluid het gevoel kreeg alsof ze opnieuw werd geboren.
Rienk is gewoon een irritante puber van 25,of hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:32 schreef bull1966 het volgende:
rienk gelooft dus ook echt niet in de evolutietheorie
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:33 schreef Patoshik het volgende:
Gio: "Zonder mij was het helemaal niks geweest" over het feest.
ik heb meer moeite met ruud en djodjoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef zwellever het volgende:
[..]
Rienk is gewoon een irritante puber van 25,of hoe oud is hij?
ja, mooi hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:33 schreef Injetta het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Goh, ik dacht dat Emil niet roddelde![]()
Ook weg, ga maar samen met Happie over hek,
Kapitaalvernieting viert hoogtij in Utopia.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:36 schreef Injetta het volgende:
Lotte gaat het meteen regelen. Aike vindt het goed. Kosten?? Doet er niet meer toe.
quote:
Als ik dat als schoonzoon aan de deur zou krijgen, sloeg ik hem van de deur afquote:
Dan was het zelfs geen fiasco geworden, bedoelt hij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:33 schreef Patoshik het volgende:
Gio: "Zonder mij was het helemaal niks geweest" over het feest.
Wat roddelt hij dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Goh, ik dacht dat Emil niet roddelde![]()
Ook weg, ga maar samen met Happie over hek,
Groot gelijk, daar moet je je dochter voor behoeden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat als schoonzoon aan de deur zou krijgen, sloeg ik hem van de deur af
Geen geld, geen bezit, geen lasten. Dat zou een geweldig gevoel moeten gevenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kapitaalvernieting viert hoogtij in Utopia.
vanwege het feit dat de groep zo hecht en echt is, wat is gebleken tijdens het feest gisteren en dat die vibe zo gehouden moet worden, is het verdienmodel van "utopia bv" aangepast.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:36 schreef Injetta het volgende:
Lotte gaat het meteen regelen. Aike vindt het goed. Kosten?? Doet er niet meer toe.
Mja zelf doet hij dat dan ook he, allemansvriendje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef Patoshik het volgende:
Gio heeft iedereen wel door geloof ik. Ook dat Lotte, Billy en Laura zitten te slijmen bij Emil omdat ze toch wel weten dat hij blijft en dat ze dan een beetje vriendjes blijven.
ik ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb meer moeite met ruud en djodjo
Goeie ouwe Streamlock Storyquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Toverheks het volgende:
Stream op het hek, zie een bakfiets met een leuke jongen staan, hij is wel een klein beetje agresief want blijft maar aan de bel rukken.............Ik hoor hem schreeuwen, BILLY, vieze vuile stoep H............wat je bent, je laat je door de eerste de beste zo in het gaatje roeren, Andrea komt aan gehold......rustig rustig denk aan je taal gebruik, ook onze lieve Heer kijkt streams en laat hem binnen, Hij stelt zich netjes voor, Hoi ja sorry ik ben Bram en kom Billy haar spullen afleveren, en zeg maar dat ze nooit meer thuis hoeft te komen,ik wil haar nooit meer spreken of zien ik heb alles gezien gehoord en mee gekregen van Ruud en haar.
Andrea vertelt dat ze niet zo maar giften aan mogen nemen van bezoekers...Maar ik ben geen bezoeker roept Bram getergd, ik kom alleen Billy haar spullen afleveren, wel 3 vuilniszakken vol.
Andrea kijkt peizend en denk wat moet ik hier nu weer mee aan, Ineens gaat het lampje bij haar branden, Bingo denkt ze, ik ruil gewoon mijn bijbel voor die 3 zakken kleren in, verstop het in mijn kas en haal vannacht alles tevoorschijn en vertel gewoon aan de bewoners van marc/ Humana gehad voor het leden leed wat mijn onterecht is aan gedaan.
Ze gezegd zo gedaan, Andrea heeft haar bijbel omgeruild en bram weer netjes uit gezwaaid.
Als ie de energie van dat klagen even onder zijn spiermassa zet, vermenigvuldigen met al zijn frustraties, heeft ie de trekker er zo uitgegravenquote:
Alsof Lindy iets in de melk had te brokkelen naast haar gejank. Die had echt niet de ballen gehad om in opstand te komen tegen dat zweverige gedoe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Patoshik het volgende:
Ik denk dat alles anders was al Lindy was gebleven. Dan was het Lindy + Charlotte en Billy + Andrea, en dan had je niet één grote zweefteven wolk.
Maar dan was de verhouding heel anders geweest. Dan was er gewoon nog een normale inplaatst van nog een zweefteef.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alsof Lindy iets in de melk had te brokkelen naast haar gejank. Die had echt niet de ballen gehad om in opstand te komen tegen dat zweverige gedoe.
Lindy kon er inderdaad gewoon niet tegen(op). Daarom liep ze ook alleen nog maar te janken en zat ze alleen zielig bij die koeien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alsof Lindy iets in de melk had te brokkelen naast haar gejank. Die had echt niet de ballen gehad om in opstand te komen tegen dat zweverige gedoe.
Die had eigenlijk over Billy heen willen gaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat doet Emiel lullig over Ruud. Telkens weer.
dat doet emil over iedereenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me op dat de meeste mannen daar wijventrekjes er op na houden. Roddelen en stoken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
Dan was ze in haar uppie en dat had ook niks opgelevert.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar dan was de verhouding heel anders geweest. Dan was er gewoon nog een normale inplaatst van nog een zweefteef.
Ruud stelt hem telkens teleur volgens mij. Die verdwijngrap vond hij niet leuk, de trekker ingraven en vervolgens je vrienden hem eruit laten graven vindt hij ook onverantwoordelijk, en die neukpartij met Billy kan hij ook niet waarderen. Kortom ik denk dat Emil andere verwachtingen heeft van een vriendschap. Hij vindt Ruud zo langzamerhand een onverantwoordelijk en lastig kind.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
Daar heeft ie dan ook gelijk in.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ruud stelt hem telkens teleur volgens mij. Die verdwijngrap vond hij niet leuk, de trekker ingraven en vervolgens je vrienden hem eruit laten graven vindt hij ook onverantwoordelijk, en die neukpartij met Billy kan hij ook niet waarderen. Kortom ik denk dat Emil andere verwachtingen heeft van een vriendschap. Hij vindt Ruud zo langzamerhand een onverantwoordelijk en lastig kind.
Zo'n gillers zijn die Ruud grappen nou ook weer niet,en al helemaal niet als je naderhand die trekker uit kunt graven als meneer zelf in z'n nest ligt te rotten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ruud stelt hem telkens teleur volgens mij. Die verdwijngrap vond hij niet leuk, de trekker ingraven en vervolgens je vrienden hem eruit laten graven vindt hij ook onverantwoordelijk, en die neukpartij met Billy kan hij ook niet waarderen. Kortom ik denk dat Emil andere verwachtingen heeft van een vriendschap. Hij vindt Ruud zo langzamerhand een onverantwoordelijk en lastig kind.
En Ruud zelf was gister ook niet al te leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ruud zit daar gewoon nog 10 maanden aan die gek vast.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:51 schreef Capaja het volgende:
lot praat tegen Billy al over : jouw vent
Hoezo hij doet anderen fysiek pijn?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat doet emil over iedereen
is me al vaak opgevallen
hij doet ook graag andere fysiek pijn (platen kapot slaan)
maar als ze dat bij hem willen doen is hij niet thuis
beetje jammer
Gio is de grootste slijmbal daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef Patoshik het volgende:
Gio heeft iedereen wel door geloof ik. Ook dat Lotte, Billy en Laura zitten te slijmen bij Emil omdat ze toch wel weten dat hij blijft en dat ze dan een beetje vriendjes blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |