abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137013563
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:33 schreef Patoshik het volgende:
Gio: "Zonder mij was het helemaal niks geweest" over het feest.
Dan was het zelfs geen fiasco geworden, bedoelt hij.
pi_137013564
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Goh, ik dacht dat Emil niet roddelde |:( |:( Ook weg, ga maar samen met Happie over hek,
Wat roddelt hij dan?
Ik was aan het luisteren naar het verhaal in een ademtocht van Charlotte over klanktherapie. Ze doet ca. 30 zinnen in 20 seconden zonder adem te halen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:37:58 #53
337860 bull1966
ES SE NIX PAX, HUB SE NIX
pi_137013565
die afgunst naar jimmy van emil
hij blijft dingen zoeken en verdraaien
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end
pi_137013592
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

[..]

Als ik dat als schoonzoon aan de deur zou krijgen, sloeg ik hem van de deur af })
Groot gelijk, daar moet je je dochter voor behoeden. :+
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_137013601
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:37 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Kapitaalvernieting viert hoogtij in Utopia.
Geen geld, geen bezit, geen lasten. Dat zou een geweldig gevoel moeten geven :D
🐱
pi_137013605
Psies Emil, die slangen durfden niet op Hakim en nu ineens wel. O-)
pi_137013614
Gio heeft iedereen wel door geloof ik. Ook dat Lotte, Billy en Laura zitten te slijmen bij Emil omdat ze toch wel weten dat hij blijft en dat ze dan een beetje vriendjes blijven.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:39:37 #58
422347 martend
ik verkeer in driestrijd
pi_137013635
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:36 schreef Injetta het volgende:
Lotte gaat het meteen regelen. Aike vindt het goed. Kosten?? Doet er niet meer toe. :)
vanwege het feit dat de groep zo hecht en echt is, wat is gebleken tijdens het feest gisteren en dat die vibe zo gehouden moet worden, is het verdienmodel van "utopia bv" aangepast. :) :) :)
"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
pi_137013636
Emil heeft het wel goed. Die meiden zijn wispelturig. Geen peil op te trekken. Waaien met alle winden mee en veranderen voortdurend van idee, inzicht, doel, stemming.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_137013637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef Patoshik het volgende:
Gio heeft iedereen wel door geloof ik. Ook dat Lotte, Billy en Laura zitten te slijmen bij Emil omdat ze toch wel weten dat hij blijft en dat ze dan een beetje vriendjes blijven.
Mja zelf doet hij dat dan ook he, allemansvriendje.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:40:09 #61
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_137013663
ongelofelijk die wijven, geen woorden voor :X :X :X
pi_137013687
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef Capaja het volgende:

[..]

ik heb meer moeite met ruud en djodjo
ik ook
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:40:59 #63
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_137013695
Maar goed...ik zei dus al dat Billy de eerste zou zijn
Zo goed om gelijk te hebben w/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:41:13 #64
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_137013703

hakim was toch uit het bestuur en giong zich bezig houden met het terrein ?
hij staat nu samen met aik op de laptop te wachten
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_137013716
Ik denk dat alles anders was al Lindy was gebleven. Dan was het Lindy + Charlotte en Billy + Andrea, en dan had je niet één grote zweefteven wolk.
pi_137013737
Daar heb je de mensen voor de bootcamp.
pi_137013738
Stream op het hek, zie een bakfiets met een leuke jongen staan, hij is wel een klein beetje agresief want blijft maar aan de bel rukken.............Ik hoor hem schreeuwen, BILLY, vieze vuile stoep H............wat je bent, je laat je door de eerste de beste zo in het gaatje roeren, Andrea komt aan gehold......rustig rustig denk aan je taal gebruik, ook onze lieve Heer kijkt streams en laat hem binnen, Hij stelt zich netjes voor, Hoi ja sorry ik ben Bram en kom Billy haar spullen afleveren, en zeg maar dat ze nooit meer thuis hoeft te komen,ik wil haar nooit meer spreken of zien ik heb alles gezien gehoord en mee gekregen van Ruud en haar.
Andrea vertelt dat ze niet zo maar giften aan mogen nemen van bezoekers...Maar ik ben geen bezoeker roept Bram getergd, ik kom alleen Billy haar spullen afleveren, wel 3 vuilniszakken vol.
Andrea kijkt peizend en denk wat moet ik hier nu weer mee aan, Ineens gaat het lampje bij haar branden, Bingo denkt ze, ik ruil gewoon mijn bijbel voor die 3 zakken kleren in, verstop het in mijn kas en haal vannacht alles tevoorschijn en vertel gewoon aan de bewoners van marc/ Humana gehad voor het leden leed wat mijn onterecht is aan gedaan.
Ze gezegd zo gedaan, Andrea heeft haar bijbel omgeruild en bram weer netjes uit gezwaaid.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137013746
Emil vindt al dat gelul over leren, groei doormaken ook bullshit.
Gelukkig nog eentje die zijn verstand nog enigszins heeft.
pi_137013748
Haha, die kinderen. Al die bolletjes/lampen zijn camera's. Daar eentje! En daar ook!!!
pi_137013750
Emil is wel een klager zeg. :(
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_137013767
Vaste gast is er ook weer :)
pi_137013775
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Toverheks het volgende:
Stream op het hek, zie een bakfiets met een leuke jongen staan, hij is wel een klein beetje agresief want blijft maar aan de bel rukken.............Ik hoor hem schreeuwen, BILLY, vieze vuile stoep H............wat je bent, je laat je door de eerste de beste zo in het gaatje roeren, Andrea komt aan gehold......rustig rustig denk aan je taal gebruik, ook onze lieve Heer kijkt streams en laat hem binnen, Hij stelt zich netjes voor, Hoi ja sorry ik ben Bram en kom Billy haar spullen afleveren, en zeg maar dat ze nooit meer thuis hoeft te komen,ik wil haar nooit meer spreken of zien ik heb alles gezien gehoord en mee gekregen van Ruud en haar.
Andrea vertelt dat ze niet zo maar giften aan mogen nemen van bezoekers...Maar ik ben geen bezoeker roept Bram getergd, ik kom alleen Billy haar spullen afleveren, wel 3 vuilniszakken vol.
Andrea kijkt peizend en denk wat moet ik hier nu weer mee aan, Ineens gaat het lampje bij haar branden, Bingo denkt ze, ik ruil gewoon mijn bijbel voor die 3 zakken kleren in, verstop het in mijn kas en haal vannacht alles tevoorschijn en vertel gewoon aan de bewoners van marc/ Humana gehad voor het leden leed wat mijn onterecht is aan gedaan.
Ze gezegd zo gedaan, Andrea heeft haar bijbel omgeruild en bram weer netjes uit gezwaaid.
Goeie ouwe Streamlock Story _O_
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:43:14 #73
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_137013781
Bullshitcamp ^O^
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_137013783
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef notturna het volgende:
Emil is wel een klager zeg. :(
Als ie de energie van dat klagen even onder zijn spiermassa zet, vermenigvuldigen met al zijn frustraties, heeft ie de trekker er zo uitgegraven
🐱
pi_137013785
Bootcamp met peuters..
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')