jij bent de drager, dus weet ik veelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gefeliciteerd wise!
Wanneer ben je uitgerekend?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:54 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent de drager, dus weet ik veel
Jij hebt drie haren op jouw balzak, ik weet bijna zeker dat jij de vader niet bent.quote:
Hai haiquote:
Hoe weet jij dat het al weer tijd is om mijn zak te scherenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt drie haren op jouw balzak, ik weet bijna zeker dat jij de vader niet bent.
Als goede mod volg ik het lief én leed van de users.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het al weer tijd is om mijn zak te scheren![]()
__
Je bent wel mijn favoriete modje jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als goede mod volg ik het lief én leed van de users.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent wel mijn favoriete modje jaJa, daar kan ik niets aan doen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
En dan foto's maken en op het internet zettenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Guy dresses up in costume at the gym to take the attention away from his overweight friend who was embarrassed to go to the gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |