abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137010530

Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar Social club. Registreer je, link je PSN account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar de FOK!
Crew op social club
, dien een verzoek in en laat wat van je horen in het topic, dan zal je geaccepteerd worden! Vermeld wel even je social club account naam, zodat we je makkelijk kunnen vinden bij RSC

Onaangekondigd crewkillen wordt niet op prijs gesteld
Graag je nickname in je sig of ondertitel zetten als die veel afwijkt van je FOK! username

Document met eigenschappen van alle voertuigen

FOK! crew kwaliteits-users:
gif_60x60_015dc0.gif sf.jpg Duckmailfok.jpg 35ixcnn.gif twoo.gif b.jpg fok.jpg Coldplay_MX.jpg 14a9hd.jpg TP_Avatar06.jpg bobbernautjwz.png muto.jpg foksamcro.png liberty.jpg 01.jpg stiertje.png panini.png 33.png bergkmap.gif 2672064.bin.jpg
oie_.gif 23.jpg HoinkAnimation.gif vc.jpg brick.jpgda.png

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137010559
Fipo
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:58:39 #3
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_137010829
Lukt nu eindelijk met de Adder. $149.000 bruto erbij elke keer. Alleen zo'n Rebel bestellen duurt lang.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2014 @ 13:03:39 #4
231686 budvar
budvar
pi_137010950
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:58 schreef FritsFlits het volgende:
Lukt nu eindelijk met de Adder. $149.000 bruto erbij elke keer. Alleen zo'n Rebel bestellen duurt lang.
Als je een auto bestelt kan je die gelijk opvragen met je mechanic en hoef je niet te wachten tot ie ook in je garage gespawned is.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_137010989
GTA flipt hem hier steeds. Krijg berichten van Ron, Lamar terwijl ik niks doe. Ga afentoe ineens naar GTAonline om dollars te kopen :')

WTF :D
pi_137011773
Straks tankie haleuh
Feel the fuzz!
pi_137011783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:36 schreef Kalebatz het volgende:
Straks tankie haleuh:)

Feel the fuzz!
pi_137014667
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef budvar het volgende:

[..]

Als je een auto bestelt kan je die gelijk opvragen met je mechanic en hoef je niet te wachten tot ie ook in je garage gespawned is.
idd.

Wat wel kan gebeuren is als je te snel bent dat je even moet wachten voor je mechanic weer een auto komt brengen. Moet 5 min tussen zitten geloof ik.
Dat kan je voorkomen door zelf de rebel naar buiten te rijden en dan je kloon gaan verkopen.
Slimste is dan om te beginnen met 2 rebels te kopen en even te wachten tot ze allebei in de garage staan.
Dan klonen ---> verzekering ---> rebel naar buiten rijden ---> verkopen ----> rebel bestellen ----> opnieuw beginnen.
Risico is wel dat je kloon weg is als je de rebel uit je garage haalt. Je zou er iemand naar kunnen laten kijken maar erg veel tijdwinst is er niet.
Maar goed het proberen maakt het juist zo leuk. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_137015144
Misschien is er voor vanavond een vrijwilliger die mij wil helpen fully upgraded supers uit de SP te verzekeren.
Probeer het al meer dan een week maar het lukt me maar niet.
Auto online brengen is een eitje en lukt altijd. Ook weet ik wat ik moet doen om hem in m'n garage te kunnen zetten en daar gaat het mis. Keer op keer.
Het gaat om timing en was er wel regelmatig dichtbij. Probleem is alleen als het niet lukt je ergens midden in de stad spawned en dan dus die SP auto ook weer weg is tenzij er iemand inzit.
Heel frustrerend.
Ich hock in meinem Bonker
pi_137015218
respect dat jullie dit nog spelen _O_

komt die meet er nog durex? :*
pi_137015294
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
respect dat jullie dit nog spelen _O_

komt die meet er nog durex? :*
Tja, ik heb het serieus geprobeerd om te regelen maar niemand hapt toe.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137015334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tja, ik heb het serieus geprobeerd om te regelen maar niemand hapt toe.
ik was wel redelijk enthousiast toch? :@ Alleen als het in Rotterdam zou zijn :9 en als pico niet zou komen
pi_137015398
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

ik was wel redelijk enthousiast toch? :@ Alleen als het in Rotterdam zou zijn :9 en als pico niet zou komen
Probeerde het meer in het midden van het land te regelen, toegankelijker voor iedereen lol.

Rotterdam, poolen in Thurston of break-away
YouTube
pi_137015457
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Probeerde het meer in het midden van het land te regelen, toegankelijker voor iedereen lol.

Rotterdam, poolen in Thurston of break-away
almere?? :9

de helft van het eerste uur komen hier nooit meer :{ geen wiwa geen panini geen robdenijs ;(
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:50:28 #15
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_137018646
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef budvar het volgende:

[..]

Werkt inderdaad :) gaat veel sneller zo
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_137019131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:36 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

almere?? :9

de helft van het eerste uur komen hier nooit meer :{ geen wiwa geen panini geen robdenijs ;(
Ik ben er nog hoor! :W
pi_137019143
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:04 schreef Painore het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor! :W
:D :D
pi_137020123
Ik kom nooit meer online :@
pi_137020432
Jullie zouden allemaal moeten stoppen met ps3/xbox/pc/tablet/phone games..

Maar een text based spel uit de vroegere jaren gaan spelen.

Idlepimps

Vroeger ver over de 20.000 spelers
Tegenwoordig niet meer zo veel niet :(
YouTube
pi_137020467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jullie zouden allemaal moeten stoppen met ps3/xbox/pc/tablet/phone games..

Maar een text based spel uit de vroegere jaren gaan spelen.

Idlepimps

Vroeger ver over de 20.000 spelers
Tegenwoordig niet meer zo veel niet :(
Kom ook League of legends spelen durex :9
pi_137020613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:48 schreef kensei het volgende:

[..]

Verkocht :'(
gooi die lul eens gauw uit de OP :r :(

ik vond je altijd al een achterlijk mannetje of zoals andere zouden zeggen een irritant kanjer kleutertje :( :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137020668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:50 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

gooi die lul eens gauw uit de OP :r :(

ik vond je altijd al een achterlijk mannetje of zoals andere zouden zeggen een irritant kanjer kleutertje :( :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game je ook op de PC?
pi_137020727
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Game je ook op de PC?
:N ik heb al aantal keren gekeken om zelf een pc te bouwen om mee te gamen maar misschien dat ik binnenkort ook die ps3 maar een te koop zet en 1 van m'n fietsen (heb er 3 :') ) ^O^

wat speel je op de pc?
pi_137020889
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:54 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

:N ik heb al aantal keren gekeken om zelf een pc te bouwen om mee te gamen maar misschien dat ik binnenkort ook die ps3 maar een te koop zet en 1 van m'n fietsen (heb er 3 :') ) ^O^

wat speel je op de pc?
League of legends vooral op dit moment, ook andere games maar die speel ik niet regelmatig
pi_137020949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:45 schreef kensei het volgende:

[..]

Kom ook League of legends spelen durex :9
Ik lees het wel eens, maar wat is het? Ff in vogelvlucht... gratis mmorpg ofzo toch?

Vroeger had je silkroad als tegenhanger van WoW... Silkroad was gratis ook.. heel wat uren mee gespeeld, erg toffe game.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')