Als je een auto bestelt kan je die gelijk opvragen met je mechanic en hoef je niet te wachten tot ie ook in je garage gespawned is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:58 schreef FritsFlits het volgende:
Lukt nu eindelijk met de Adder. $149.000 bruto erbij elke keer. Alleen zo'n Rebel bestellen duurt lang.
idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Als je een auto bestelt kan je die gelijk opvragen met je mechanic en hoef je niet te wachten tot ie ook in je garage gespawned is.
Tja, ik heb het serieus geprobeerd om te regelen maar niemand hapt toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
respect dat jullie dit nog spelen![]()
komt die meet er nog durex?
ik was wel redelijk enthousiast toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, ik heb het serieus geprobeerd om te regelen maar niemand hapt toe.
Probeerde het meer in het midden van het land te regelen, toegankelijker voor iedereen lol.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik was wel redelijk enthousiast toch?Alleen als het in Rotterdam zou zijn
en als pico niet zou komen
almere??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Probeerde het meer in het midden van het land te regelen, toegankelijker voor iedereen lol.
Rotterdam, poolen in Thurston of break-away
Werkt inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Als je een auto bestelt kan je die gelijk opvragen met je mechanic en hoef je niet te wachten tot ie ook in je garage gespawned is.
Ik ben er nog hoor!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
almere??![]()
de helft van het eerste uur komen hier nooit meergeen wiwa geen panini geen robdenijs
Kom ook League of legends spelen durexquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jullie zouden allemaal moeten stoppen met ps3/xbox/pc/tablet/phone games..
Maar een text based spel uit de vroegere jaren gaan spelen.
Idlepimps
Vroeger ver over de 20.000 spelers
Tegenwoordig niet meer zo veel niet
gooi die lul eens gauw uit de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gooi die lul eens gauw uit de OP![]()
![]()
ik vond je altijd al een achterlijk mannetje of zoals andere zouden zeggen een irritant kanjer kleutertje![]()
Game je ook op de PC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
League of legends vooral op dit moment, ook andere games maar die speel ik niet regelmatigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]ik heb al aantal keren gekeken om zelf een pc te bouwen om mee te gamen maar misschien dat ik binnenkort ook die ps3 maar een te koop zet en 1 van m'n fietsen (heb er 3
)
![]()
wat speel je op de pc?
Ik lees het wel eens, maar wat is het? Ff in vogelvlucht... gratis mmorpg ofzo toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Kom ook League of legends spelen durex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |