Winnen!quote:Lineke Tesinga houdt een lezing over een middeleeuws boek waarin bizarre Germaanse rituelen worden beschreven. Sommige aanwezigen horen haar verhaal met meer dan normale belangstelling aan. Zoals rechercheur Jozef Laros, die een verband legt met een onopgeloste moordzaak. Er zit ook een oudere vrouw in de zaal die maar doorpraat over een verdwenen meisje. Na de avond van de lezing volgen er steeds meer aanwijzingen over gruwelijke gebeurtenissen die zich zouden hebben afgespeeld in het Ronde Huis, een mysterieus jachtverblijf in de Veluwse bossen waar de Nederlandse elite begin vorige eeuw samenkwam en waar prins Hendrik kind aan huis was. Rondom het Ronde Huis blijkt veel meer gebeurd te zijn dan jagen alleen. Almar Otten (1964) publiceerde in 2011 de historische thriller De afstammeling, die zeer lovend werd ontvangen. Algauw volgden Blauw goud (bekroond met de Diamanten Kogel 2012) en Jeugdzonde. Het Ronde Huis is een razend spannende thriller die gebaseerd is op feiten en nooit opgehelderde geruchten.
Iedereen mag meedoenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef gekkie000000 het volgende:
Lijkt me interessant mag ik meedoen?
Ik heb het boek zelf aangeschaft en inmiddels gelezen. Echt een superspannend boekquote:Op maandag 24 februari 2014 19:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Behalve jij dan.
Stop mij ook maar in de hoed.
het is fictie hequote:Op maandag 24 februari 2014 23:29 schreef RHSEARCHER het volgende:
Gooi mij er ook maar in ! Ben toch benieuwd wat deze schrijver te vertellen heeft over hrh, wat we uiteindelijk nog niet wisten
Guyvie is naar China vertrokken voor even, dus dat kan even duren voor je daar het adres van krijgt denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 18:23 schreef Magneet het volgende:
En uit de hoge hoed kwamen :
Zonnestraal10
theguyver
Captain_Fabulous
Kunnen jullie mij een pm sturen met je adresgegevens? Dan kan ik de boeken op laten sturen.
Hij is volgens mij eind volgende week weer terug en ik denk dat hij het heel leuk vindt om het boek te krijgen dus hou het alsjeblieft nog even vast Magneetquote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Magneet het volgende:
dan wacht ik er een week op, anders trek ik een andere naam
okquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is volgens mij eind volgende week weer terug en ik denk dat hij het heel leuk vindt om het boek te krijgen dus hou het alsjeblieft nog even vast Magneet
Dank je welquote:Op maandag 3 maart 2014 18:23 schreef Magneet het volgende:
En uit de hoge hoed kwamen :
Zonnestraal10
theguyver
Captain_Fabulous
Kunnen jullie mij een pm sturen met je adresgegevens? Dan kan ik de boeken op laten sturen.
Ja was ook verbaasd dat zo snel ging super bedankt, neem aan dat jij de persoon bent onder de brief leueke baan werkplek heb jequote:
nope, das ws mijn contact bij de uitgever, hebben ze er iets bijzonders bij gedaan? Kan je die scannen of een foot maken ofzo voor me, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja was ook verbaasd dat zo snel ging super bedankt, neem aan dat jij de persoon bent onder de brief leueke baan werkplek heb je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |