quote:Op zondag 23 februari 2014 01:49 schreef Jump het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand die zegt dat het de axe van Ardine was hé!
Ze hebben bij mij ook soms ineens hongerquote:Op zondag 23 februari 2014 01:45 schreef jogy het volgende:
Ik had ff last van een hongerstaking denk ik (bug)
[ afbeelding ]
Ik ben nu voor de achievement 'educated' aan het gaan en mag er voorlopig dus geen aanvaarden. Ik moet vier jaar hebben met minstens 200 volwassenen die allemaal educated zijn.quote:
Oh da's wel een goed punt. Ik had er niet eens over nagedacht dat het domme tyfuslijers zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 01:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de achievement 'educated' aan het gaan en mag er voorlopig dus geen aanvaarden. Ik moet vier jaar hebben met minstens 200 volwassenen die allemaal educated zijn.
Is er nog een persoon van 80 jaar die maar blijft leven en niet geschoold is
Maar heb ook al een hoop nomads terug het bos ingestuurd, is leuk om dat treintje te zien gaan.
Komme ze doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 02:04 schreef Kikopuz het volgende:
Bij mij zijn er aliens geland...
[ afbeelding ]
Ook goed doorgebouwd danquote:Op zondag 23 februari 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komme ze doen?
[ afbeelding ]
Het begin van mijn metropool is er
Ja, na een paar potjes merkte ik dat ze allemaal steeds ouder worden maar dat er niet 'zomaar' nieuwe citizens bij komen. Dan gaan ze dus wel dood maar krijg ik geen nieuwe citizensquote:Op zondag 23 februari 2014 02:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Ook goed doorgebouwd danik heb nu 744 citizens in jaar 70. Wel eens een dipje gehad omdat ik een lange periode geen huizen gebouwd had, heeft zo een 20 jaar gevolgen gehad.
Inderdaad, een hoop huizen erbij en gelijk ook eten voorzien en de rest komt wel in orde.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, na een paar potjes merkte ik dat ze allemaal steeds ouder worden maar dat er niet 'zomaar' nieuwe citizens bij komen. Dan gaan ze dus wel door maar krijg ik geen nieuwe citizensDie nomads laten ook lang op zich wachten, dus ben ik niet meer zuinig geweest met huizen bouwen. Lading huizen neerzetten en ze raken vanzelf vol. Door de tieners die gaan samenwonen of door de nomads.
quote:Op zondag 23 februari 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gasten... ik ben in jaar +-70 en ik heb nog maar <200 mensen hahaquote:Op zondag 23 februari 2014 02:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Ook goed doorgebouwd danik heb nu 744 citizens in jaar 70. Wel eens een dipje gehad omdat ik een lange periode geen huizen gebouwd had, heeft zo een 20 jaar gevolgen gehad.
Hoe doe je dat? Ik kom niet voorbij de vijfde winter.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komme ze doen?
[ afbeelding ]
Veel vreten en huizen makenquote:Op zondag 23 februari 2014 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik kom niet voorbij de vijfde winter.
Dat probeer ik dus te doen, maar dan hou ik niemand over om kleding te maken.quote:
mehquote:Op zondag 23 februari 2014 03:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus te doen, maar dan hou ik niemand over om kleding te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |