SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus eerste keer dat ik dit zie sinds het begin.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
SS Ticket en de nazi's gaan los![]()
Misschien is het een leuk idee om van iedereen de twee favoriete teams in de OP te zetten onder een spoiler? Voor als je even geen inspiratie hebt ofzo![]()
![]()
Zoveel teams heb ik meestal niet eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:19 schreef rolls-reus het volgende:
Misschien is het een leuk idee om van iedereen de twee favoriete teams in de OP te zetten onder een spoiler? Voor als je even geen inspiratie hebt ofzo![]()
Of gewoon alle beste spelers per positie en dan een bronze, silver en een goldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel teams heb ik meestal niet eens.![]()
![]()
Nou joepie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na maanden van struggles zit ik eindelijk in divisie 1![]()
Nee hoor. Is toch fijn, dat jij maandenlang aidspotjes hebt gespeeld om nu in de aidsdivisie te komen?quote:![]()
Valt wel mee de laatste tijd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor. Is toch fijn, dat jij maandenlang aidspotjes hebt gespeeld om nu in de aidsdivisie te komen?![]()
Je weet dat elke speler die een IF heeft gehad kans maakt op een chemstyle ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:46 schreef DutchSL het volgende:
Eentje van 15k geopend, kut as usual.
Voor DS2: ik kreeg Zoet met handschoen in het pack.![]()
Ja, en ? DS2 wilt weten welke spelers die kans ook "benut" hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat elke speler die een IF heeft gehad kans maakt op een chemstyle ?![]()
Ja alle dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en ? DS2 wilt weten welke spelers die kans ook "benut" hebben.![]()
Nee... DSL noemt alleen een mogelijke toevoeging voor de lijst en jij vraagt of hij weet dat die spelers met chemstyles uit pakjes komen evt na een IF.quote:![]()
Dan is het bijhouden van dat lijstje toch ook heel makkelijk elke speler die IF is geweest maakt daar kans opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee... DSL noemt alleen een mogelijke toevoeging voor de lijst en jij vraagt of hij weet dat die spelers met chemstyles uit pakjes komen evt na een IF.![]()
Het gaat ook om wélke style. En ook bij UPs en Transfers werkt het...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het bijhouden van dat lijstje toch ook heel makkelijk elke speler die IF is geweest maakt daar kans op![]()
Waar heb je het over met je kans? Het is niet zo dat het variabel is ofzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het bijhouden van dat lijstje toch ook heel makkelijk elke speler die IF is geweest maakt daar kans op
Het is nu gewoon zo dat alle Zoets Glove hebben, net zoals elke Damjanovic Sniper heeft.
En er zijn ook ex-IF's die nog gewoon altijd Basic zijn.![]()
Ja je krijgt niet elke keer dezelfde chemstyle Zoet kan bijvoorbeeld alle keeperstyles krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het gaat ook om wélke style. En ook bij UPs en Transfers werkt het...![]()
Nee joh.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je krijgt niet elke keer dezelfde chemstyle Zoet kan bijvoorbeeld alle keeperstyles krijgen.![]()
Dat van die spelers die IF zijn geweest is niet waar want er zijn geen spelers die met hunter of shadow uit packs komen. Bepaalde spelers komen met 1 chem style.![]()
Nee, niet waar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je krijgt niet elke keer dezelfde chemstyle Zoet kan bijvoorbeeld alle keeperstyles krijgen.
Zoek maar naar Zoet, je zult zien dat bijna elke kaart op de markt Glove heeft (degene die dat niet hebben komen uit oudere packs of zijn handmatig door mensen veranderd).
Het is geen toeval dat je hier zoveel gloves ziet bij die NIF's..![]()
Ik heb mijn bestand upgeload op Google Docs maar volgens mij kunnen jullie het alleen openen als je inlogt op een account.![]()
Ik dacht dat ze gewoon alle chemstyles konden krijgen maar dan zit ik mis denk ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, niet waar.
Zoek maar naar Zoet, je zult zien dat bijna elke kaart op de markt Glove heeft (degene die dat niet hebben komen uit oudere packs of zijn handmatig door mensen veranderd).
[ afbeelding ]
Het is geen toeval dat je hier zoveel gloves ziet bij die NIF's..![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die TP van 80 items in combinatie van relist all is echt grappig. Ik verkoop af en toe items waarvan ik dan denk "Oh, had ik die nog"![]()
![]()
Dat werd tijd. Ik heb ze nooit kunnen kopenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:25 schreef Toefjes het volgende:
Misschien een re-post. Maar de coin Boosts zijn weer te koop in de EAS store
Is het handig om ze allemaal tegelijk te kopen of werkt het dan niet? Dat je dan dus 6k per match krijgt, omdat de boosts opgeteld worden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vrees dat dat niet lukt, en dat de tegenprestatie voor die coins is dat we daadwerkelijk vrij veel Fifa moeten gaan spelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Ik heb ze nooit kunnen kopen
Is het handig om ze allemaal tegelijk te kopen of werkt het dan niet? Dat je dan dus 6k per match krijgt, omdat de boosts opgeteld worden.Al kun je het altijd proberen natuurlijk
![]()
iemand hier al met IF turan gespeeld ? zo ja welke positie en beviel het?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alle contracten die niet verkopen nog een keer erop zetten met relist allquote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:53 schreef Zhano het volgende:
Die TP van 80 items in combinatie van relist all is echt grappig. Ik verkoop af en toe items waarvan ik dan denk "Oh, had ik die nog"![]()
![]()
Net Bertrand in een pack. Enkele weken te laatquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alle contracten die niet verkopen nog een keer erop zetten met relist allGeen kut meer waard, same met Eikrem.
![]()
Jammer dat ze dat nog niet hebben doorgevoerd op de mobiele app. Of is dat inmiddels wel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alle contracten die niet verkopen nog een keer erop zetten met relist allHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
mooiquote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:25 schreef Toefjes het volgende:
Misschien een re-post. Maar de coin Boosts zijn weer te koop in de EAS store
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goed moment trouwens nu om je silver/bronze consumables van de hand te doen.Minder bukkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Wakker worden met konko rugpijn, begin echt oud te worden![]()
![]()
Puush doet weer gayquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien. Wat is het?Een speler met een chemstyle, volgens mij een Mexicaan met Guardian. Kijk straks wel ff.
![]()
http://www.futhead.com/14/squads/7137078/
Degene die deze heeft gemaakt verdient een standbeeld. Ik heb een tijdje terug 15 IF Moreno's gekocht en die zijn nu in een dag tijd 8k meer waard geworden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deze variant van snowboarden is echt de saaiste.
Merk ook nauwelijks verschil tussen slalom en reuzenslalom (i.t.t. bij het alpine ski).![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
Deze variant van snowboarden is echt de saaiste.
Merk ook nauwelijks verschil tussen slalom en reuzenslalom (i.t.t. bij het alpine ski).![]()
![]()
![]()
Zit te wachten op andere sportenquote:ondertussen wat internetten en TV als radio gebruiken.
Rusland gaat weer een medaille pakken met een importsporter, deze keer uit Amerika![]()
![]()
Zag een filmpje van deze aanname van Suárez. Even een gifje van gemaakt zodat ik er op kan fappen zonder steeds op play te drukken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zet een stuk of 10 kaarten op mijn shortlist, ga ik naar de shortlist, staan ze er allemaal niet in.
Faalappen ook weer een halve TP op expiring.
![]()
RIP Lindgren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
Zag een filmpje van deze aanname van Suárez. Even een gifje van gemaakt zodat ik er op kan fappen zonder steeds op play te drukken.
[ afbeelding ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
zilver contracten die al na 15 min verkopenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:31 schreef Zhano het volgende:
Silver All Attirbutes kaartjes bohh...![]()
![]()
Ook duurder dan normaalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zilver contracten die al na 15 min verkopen![]()
![]()
Silver Showcase eindelijk gewonnen.. wel met veel geluk gewonnen in de finale maar dat heb ik vaak genoeg niet dus ik ben blij dat het nu wel is gelukt.![]()
De faalapp was na mislukte relist all alle prijzen "vergeten" van mijn drie TP's, even 300 kaarten opnieuw een prijs instellen29 minuten weg.
![]()
Geen idee wat ze hebben gedaan bij ea met de onderhoud. Tradepile problemen in overvloed nu. Heb je iets te koop gezet en het is verkocht dan krijg je een server error. Wil je het removen omdat het verkocht is blijft het item gewoon staan.![]()
Dat is nou eergevoel hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef DutchSL het volgende:
Bergsma wilt geen reserve zijn -> krijgt geen 25.000 euro meer (voor niets doen)![]()
![]()
![]()
Bergsma moet niet zo miepen. Hij wist dat hij reserve was en de kans bestaat dat hij niet wordt ingezet. Trainingskamp van vorig jaar was hij er ook niet bij. Huilebalk is het![]()
Hij had mee moeten rijden in 1 van de 3 ritten. Anders geen medaille, en geen 25Kquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef DutchSL het volgende:
Bergsma wilt geen reserve zijn -> krijgt geen 25.000 euro meer (voor niets doen)![]()
![]()
Volgens de NOS zou hij wel 25k gekregen hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had mee moeten rijden in 1 van de 3 ritten. Anders geen medaille, en geen 25K
Geen medaille inderdaad.![]()
oh, dan had ik een aanname gedaan. Dan wel respect dat je die 25K niet aanpakt. Ik had gewoon gaan zitten hoor. Moet ik toch al 5 dagen door de week.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens de NOS zou hij wel 25k gekregen hebben.
Geen medaille inderdaad.![]()
Dat die konko bondscoach hem niet in de makkelijke voorronde waar Nederland achteruit schaatsend nog wel door zou zijn gegaan niet in zet snap ik ook niet zo.
Net als waarom ze bij de dames gisteren Ter Mors niet spaarden.![]()
Svennetje Kramer kiest gewoon zien lievelingetjes uitquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Dat die konko bondscoach hem niet in de makkelijke voorronde waar Nederland achteruit schaatsend nog wel door zou zijn gegaan niet in zet snap ik ook niet zo.
Net als waarom ze bij de dames gisteren Ter Mors niet spaarden.![]()
Sven is de baas.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dat hij die chem style heeft vind ik niet zo raar met zo'n hoofdquote:
Letterlijk het 1e bronze pack dat ik vandaag open: Colo-Colo badge![]()
![]()
Ik ga wel weer spelers kopen, of nieuwe teams maken als de webapp het normaal doet. Het gaat nu echt helemaal nergens meer over![]()
![]()
Ik wil dat jij Bergkamp kooptquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben van plan om van basten te kopen. Na zijn upgrade is hij wel een stuk beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wel op futwizquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe stats van van Basten staan niet op futhead en niet op wefut, is die al uit dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die WR blijft kut idd, dat zei ik gisteren ook al. Moet wel zeggen dat ik in tweespitsensystemen meestal geen last heb van WR, maar als lone striker werkt het niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk nog eens goed ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
De bovenste lijkt me de oude? Aangezien die mindere stats heeft.. (Behalve heading)
Bovenste heeft alles beter behalve defending (gelijk gebleven)![]()
Mocht ik van basten onder de 2.2m zie ofo zien dan haal ik em zeker wel. Bergkamp lijkt me ook wel baas![]()
Kijk eens goedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
De bovenste lijkt me de oude? Aangezien die mindere stats heeft.. (Behalve heading)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |