SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus eerste keer dat ik dit zie sinds het begin.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
SS Ticket en de nazi's gaan los![]()
Misschien is het een leuk idee om van iedereen de twee favoriete teams in de OP te zetten onder een spoiler? Voor als je even geen inspiratie hebt ofzo![]()
![]()
Zoveel teams heb ik meestal niet eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:19 schreef rolls-reus het volgende:
Misschien is het een leuk idee om van iedereen de twee favoriete teams in de OP te zetten onder een spoiler? Voor als je even geen inspiratie hebt ofzo![]()
Of gewoon alle beste spelers per positie en dan een bronze, silver en een goldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel teams heb ik meestal niet eens.![]()
![]()
Nou joepie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na maanden van struggles zit ik eindelijk in divisie 1![]()
Nee hoor. Is toch fijn, dat jij maandenlang aidspotjes hebt gespeeld om nu in de aidsdivisie te komen?quote:![]()
Valt wel mee de laatste tijd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor. Is toch fijn, dat jij maandenlang aidspotjes hebt gespeeld om nu in de aidsdivisie te komen?![]()
Je weet dat elke speler die een IF heeft gehad kans maakt op een chemstyle ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:46 schreef DutchSL het volgende:
Eentje van 15k geopend, kut as usual.
Voor DS2: ik kreeg Zoet met handschoen in het pack.![]()
Ja, en ? DS2 wilt weten welke spelers die kans ook "benut" hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat elke speler die een IF heeft gehad kans maakt op een chemstyle ?![]()
Ja alle dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en ? DS2 wilt weten welke spelers die kans ook "benut" hebben.![]()
Nee... DSL noemt alleen een mogelijke toevoeging voor de lijst en jij vraagt of hij weet dat die spelers met chemstyles uit pakjes komen evt na een IF.quote:![]()
Dan is het bijhouden van dat lijstje toch ook heel makkelijk elke speler die IF is geweest maakt daar kans opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee... DSL noemt alleen een mogelijke toevoeging voor de lijst en jij vraagt of hij weet dat die spelers met chemstyles uit pakjes komen evt na een IF.![]()
Het gaat ook om wélke style. En ook bij UPs en Transfers werkt het...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het bijhouden van dat lijstje toch ook heel makkelijk elke speler die IF is geweest maakt daar kans op![]()
Waar heb je het over met je kans? Het is niet zo dat het variabel is ofzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is het bijhouden van dat lijstje toch ook heel makkelijk elke speler die IF is geweest maakt daar kans op
Het is nu gewoon zo dat alle Zoets Glove hebben, net zoals elke Damjanovic Sniper heeft.
En er zijn ook ex-IF's die nog gewoon altijd Basic zijn.![]()
Ja je krijgt niet elke keer dezelfde chemstyle Zoet kan bijvoorbeeld alle keeperstyles krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het gaat ook om wélke style. En ook bij UPs en Transfers werkt het...![]()
Nee joh.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je krijgt niet elke keer dezelfde chemstyle Zoet kan bijvoorbeeld alle keeperstyles krijgen.![]()
Dat van die spelers die IF zijn geweest is niet waar want er zijn geen spelers die met hunter of shadow uit packs komen. Bepaalde spelers komen met 1 chem style.![]()
Nee, niet waar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je krijgt niet elke keer dezelfde chemstyle Zoet kan bijvoorbeeld alle keeperstyles krijgen.
Zoek maar naar Zoet, je zult zien dat bijna elke kaart op de markt Glove heeft (degene die dat niet hebben komen uit oudere packs of zijn handmatig door mensen veranderd).
Het is geen toeval dat je hier zoveel gloves ziet bij die NIF's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |