Muah, het ligt ook wel een beetje aan de derde en vierde Noor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld daar toch eerder op Oostenrijk.
Beetje een flauwekullijstje. Sven Kramer is de enige die ook echt uit Heerenveen komt. De rest komt ergens anders vandaan en woont er puur vanwege Thialf. Als dit een poging tot Friese/Heerenveense zelfknuffelarij is dan gaat het voorbij aan het feit dat er uit die regio steeds minder talent weg komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:01 schreef Montov het volgende:
Heerenveen heeft zijn eigen medaillespiegel.
[ afbeelding ]
Misschien moet je het niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje een flauwekullijstje. Sven Kramer is de enige die ook echt uit Heerenveen komt. De rest komt ergens anders vandaan en woont er puur vanwege Thialf. Als dit een poging tot Friese/Heerenveense zelfknuffelarij is dan gaat het voorbij aan het feit dat er uit die regio steeds minder talent weg komt.
Ik dacht, even kijken naar de historie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:26 schreef beantherio het volgende:
De Duitsers luiden trouwens de noodklok zag ik net op ZDF. 4 jaar geleden 30 medailles en nu slechts 18.
Sven Kramer komt uit Oudeschoot...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje een flauwekullijstje. Sven Kramer is de enige die ook echt uit Heerenveen komt. De rest komt ergens anders vandaan en woont er puur vanwege Thialf. Als dit een poging tot Friese/Heerenveense zelfknuffelarij is dan gaat het voorbij aan het feit dat er uit die regio steeds minder talent weg komt.
Da's gemeente Heerenveen. Volgens een ruime benadering wil ik dat er dan nog wel onder laten vallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:23 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Sven Kramer komt uit Oudeschoot...
Geen Boris of Ivan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:36 schreef marcodej het volgende:
5 van de 10 Russische gouden medailles zijn behaald door geïmporteerde Russen die Victor heten.
Kan Duitsland daar nog overheen komen? Er zijn nog 5 onderdelen, waaronder bob?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
En we staan boven Duitsland nu, in de top 5![]()
Dan moeten ze met de bobslee winnenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:32 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Kan Duitsland daar nog overheen komen? Er zijn nog 5 onderdelen, waaronder bob?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef clavier het volgende:
Is Nederland ooit eerder boven Duitsland geëindigd?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat we voor het eerst ooit voor een verenigd Duitsland kunnen eindigen op een medaillespiegel van de Spelen, zowel zomer als winter.
West-Duitse winterploegen hebben nooit een fuck voorgesteld, en olympische oost-duitse ploegen warden pas goed in schaatsen in mid/eind Jaren 70.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:36 schreef TheArt het volgende:
We zijn 1x voor Oost-Duitsland geëindigd (Grenoble 1968) en één keer voor West-Duitsland (Lake Placid 1980), maar nog nooit voor een verenigd Duitsland.
Noorwegen won de laatste 3 WK's dus het zou mij verbazen als Duitsland wint.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:36 schreef -0- het volgende:
Duitsland is op weg naar goud of zilver op de biathlon nu.
Jep dat laatste klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
West-Duitse winterploegen hebben nooit een fuck voorgesteld, en olympische oost-duitse ploegen warden pas goed in schaatsen in mid/eind Jaren 70.
in 68 eindigde Nederland trouwens voor oost- en west-duitsland.
Wat is er dan met Noorwegen gebeurd?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Biatlon 4x7,5km (Mannen)
1 Rusland
2 Duitsland
3 Oostenrijk
Dat heb ik al gezegd een post boven jou. Dus ik was eerst.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Rusland gaat nu Noorwegen voorbij naar plek 1.
Bij laatste schietbuurt de mist in gegaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat is er dan met Noorwegen gebeurd?
Svendsen moest een strafronde lopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat is er dan met Noorwegen gebeurd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |