of 5equote:
Hebben ze nog een grote kans op 1?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Jason22 het volgende:
Dan moet Duitsland geen goud meer pakken .
Maar we mogen wel stellen dat dit de meest succesvolle OS tot nu toe is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 04:48 schreef Old_Pal het volgende:
Als Nederland 6e wordt met 8 gouden medailles, is dat hetzelfde resultaat als in 1998 (Nagano) met 5 gouden medailles.
Wat betreft de winter olympics wel, Sydney 2000 met het onwaarschijnlijke aantal van 12 gouden medailles is voor Nederland tot nu toe de meest succesvolle OS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar we mogen wel stellen dat dit de meest succesvolle OS tot nu toe is.
Oja, helemaal vergeten. Al onze zwemmedailles daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 06:14 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Wat betreft de winter olympics wel, Sydney 2000 met het onwaarschijnlijke aantal van 12 gouden medailles is voor Nederland tot nu toe de meest succesvolle OS.
Toch waren er maar 5 gouden bij het zwemmen toenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 07:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oja, helemaal vergeten. Al onze zwemmedailles daar.
Neureuther bij de slalom. Als hij idd geen gevolgen meer heeft van zijn recente auto-ongeluk, dan is hij 1 van de topfavorieten.quote:
Maar was dat ook niet het jaar van die meevaller bij het ehh...marathonzwemmen ofzo? Die lange kale gast. Maarten nogwat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch waren er maar 5 gouden bij het zwemmen toen![]()
Van Moorsel had er ook al 3
Dat was 2008.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar was dat ook niet het jaar van die meevaller bij het ehh...marathonzwemmen ofzo? Die lange kale gast. Maarten nogwat?
Het scheelde niet veel voor nog een Duitse gouden medaille.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:47 schreef Leatherface het volgende:
Noorwegen, Canada, de VS en Rusland zijn niet meer in te halen, maar wie had ooit gedacht dat Nederland Duitsland uit de top 5 zou kunnen stoten?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel voor nog een Duitse gouden medaille.
Vijf van de 10 gouden medailles door nep Russen, best knap eigenlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:28 schreef Leatherface het volgende:
Tiende goud voor Rusland door Vic Wild. Ik was misschien iets te voorbarig door Noorwegen al als numero uno uit te roepen.
Yep, maar aan de andere kant is is Kuzmina een Russin, maar die skiet voor Slowakije. Ook die Zwitser die de halfpipe snowboarden won is een geboren Rus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vijf van de 10 gouden medailles door nep Russen, best knap eigenlijk
Zelfs als Rusland het bobslee wint dan komen ze er nog niet want Noorwegen is favoriet bij de estafette. En ik ga er niet vanuit dat Rusland de ploegenachtervolging bij het schaatsen wint.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:28 schreef Leatherface het volgende:
Tiende goud voor Rusland door Vic Wild. Ik was misschien iets te voorbarig door Noorwegen al als numero uno uit te roepen.
We hebben nog de 50 km langlaufen mannen. Daar zijn Legkov en Vylegzhanin gevaarlijke outsiders. De Noorse mannen zijn zoals bekend niet echt in vorm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs als Rusland het bobslee wint dan komen ze er nog niet want Noorwegen is favoriet bij de estafette. En ik ga er niet vanuit dat Rusland de ploegenachtervolging bij het schaatsen wint.
Ik zet m'n geld daar toch eerder op Oostenrijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:40 schreef Leatherface het volgende:
Bij het biatlon zijn de Noorse mannen wel favoriet inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |