SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Speciaal gepost omdat ik wist dat jij ging reagerenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg, dus ik zeg, Alors die een natte krijgt van Mocro's. Kun je dat uitleggen? Leg dat ons, gewone mensen, eens uit. Kun je dat?
[ afbeelding ]
Dit zijn geen eckte eckte...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Nou Mart, als alors een Mocro op tv ziet dan begint ze te wapperen als nat washandje aan de lijn.
[ afbeelding ]
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef alors het volgende:
Het is dat Monic Hendrickx nog te gast is, anders was dit een flopshow vol lelijke mensen.
Nou Monic Hendrickx is ook de knapste niet meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef alors het volgende:
Het is dat Monic Hendrickx nog te gast is, anders was dit een flopshow vol lelijke mensen.
Volle zalen trekken, nah dat geeft zo'n troep he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen.
Nou ja, misschien wel. We weten het niet.
#neverforget #laceplacidquote:
Dit vind ik een leuke grap.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Volle zalen trekken, nah dat geeft zo'n troep he.
Iemand heeft mij laatst deze topshow cadeau gegeven, nog bedanktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef luxerobots het volgende:
Ik maak gelijk even van de mogelijkheid gebruik om het boekje van DeMart te promoten.
[ afbeelding ]
Het boek waarbij DeMart dieper ingaat op hype en werkelijkheid.
Visueel materiaal voor Stinhoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Alors. De huiskamervraag: leg ons eens uit waarom die tip om om 23:15 in te schakelen zo belangrijk is. En mevrouw van Zetten uit Tiel moet het ook begrijpen.
Als ik zeg: Kanniewaarzijn. Zeg ik dan iets heel raars of valt het mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Visueel materiaal voor Stinho
[ afbeelding ]
De kust is inmiddels veiligquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef alors het volgende:
Oh en nog de tip om pas om kwart over 11 in te schakelen vanwege een zeker voorgaand programma.
Bedankt voor dit bericht, na Pownews gelijk inschakelen dus.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ukkie is ons midden, en dat vinden we fantastisch.
Ik doe het altijd op zijn Italiaans. Oetsjie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ukkie is ons midden, en dat vinden we fantastisch.
Dat was wekenlang trending topic op twitter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:02 schreef Falco het volgende:
Mart met een baard, kennen jullie die nog?
Met vieze tandenquote:
Verdriet hebben om shorttrackquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ik ben mijn shorttrackverdriet aan het wegzuipen.
Shandy?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Er is een betere vrouw in je levenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ik doe met je mee, ik zit op mijn 3de inmiddels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ajacied422 wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Sociaal wenselijke antwoorden geven.
Niemand wil een pedo in zijn straat.
Je derde wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ik zit op mijn 3de inmiddels.
Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Hans van Baalen is echt een kankermongool.
Dit, aan de andere kant, hoeveel wonen er in je straat waar je het niet van weet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Sociaal wenselijke antwoorden geven.
Niemand wil een pedo in zijn straat.
Gaat hij het Horst Wessel lied nog zingen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Hans van Baalen is echt een kankermongool.
Die achterban is dan ook gewend om 1,5jr te zittenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Zijn die rechters geļntimideerd? Een half jaar effectief!
En dan nog een adelaar genoemd worden ook, hij blijft cool voor zijn achterban.
Een Nederlands landmacht uniform SS noemen. Goed bezig chefquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dus hij heeft toch bij de SS gezeten.
Mijn opmerking was licht ironisch bedoeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een Nederlands landmacht uniform SS noemen. Goed bezig chef
zodra jouw opmerkingen cabaret worden dan haak ik afquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mijn opmerking was licht ironisch bedoeld.
Vreemde vorm van ironie dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mijn opmerking was licht ironisch bedoeld.
Die was logisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
de mediahype was wel weer te erg voor woorden
Die een geschiedenis heeft van intimidatie en geweld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:18 schreef marcodej het volgende:
Hij moet straf krijgen omdat het een levensgevaarlijke gek is, mevrouw.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom nodigen ze deze betaalde leugenaar uit? Hebben we niks aan.
Dat is haar werkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:20 schreef Martinello het volgende:
Mevrouw Ficq probeert weer recht te praten wat heel krom is.
twitter:Pritt twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 23:20:39LOL "Deze man kon geen stap meer zetten." En dan gaat het over Badr... #penw reageer retweet
Dat is het werk van alle strafrechtadvocaten.quote:
Snap ik ook niet. Ze verdedigt haar cliėnt...niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Waarom zijn mensen toch altijd zo verbolgen over advocaten? Ze doet gewoon haar werk.
Ja, maar nodig haar dan ook niet uit. Je weet dat er alleen maar onzin uit komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Waarom zijn mensen toch altijd zo verbolgen over advocaten? Ze doet gewoon haar werk.
Er zijn ook advocaten die zich niet op dit soort clienten richten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Omdat ze veel geld vragen, moeilijk praten en eigenlijk domme vakidioten zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Van Baalen is een geharde militair, denk je dat ze op training hun tanden kunnen poetsen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Heeft Van Baalen een verleden van meth-gebruik? Meen ik af te kunnen leiden uit de staat van zijn gebit....
Van Baalen werd gebruikt als zandzak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Van Baalen is een geharde militair denk je dat ze op training hun tanden kunnen poetsen?
Rot op met je shorttrack.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
Laten we het over het shorttrackdrama hebben. Morgen is de TP pas relevant.
Wel een bruin verleden. Misschien heeft dat ook zijn gebit aangetast.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Heeft Van Baalen een verleden van meth-gebruik? Meen ik af te kunnen leiden uit de staat van zijn gebit....
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met je shorttrack.
Sjinkie Knegt
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met je shorttrack.
Sjinkie Knegt
Je bent zelf om te kotsen dat je op Curling haat vuige Korfballer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met name de curlinghype en schaatsen, om te kotsen
Wel gewoon posten he, Antoine?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef Webschip het volgende:
Ik zap direct weg als ik Smeets zie.
Het is gewoon echt niet te doen.
Curling is nog minder boeiend dan paardensport.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf om te kotsen dat je op Curling haat vuige Korfballer.
Nu troll je gewoon.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mart Smeets is afstammeling van God.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Webschip het volgende:
Zijn er mensen die Smeets nog wel verdragen?
Je moeder elke zaterdagmiddag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Webschip het volgende:
Er zijn vast wel doofstomme blindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Webschip het volgende:
Johannes is er, we kunnen losquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf om te kotsen dat je op Curling haat vuige Korfballer.
Hij staat nu echt 3.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel gewoon posten he, Antoine?
Curling is genot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Curling is nog minder boeiend dan paardensport.
zegt de korfballerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn plaatsvervanger op aarde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mart Smeets is afstammeling van God.
Ik geloof zeker dat hij het denktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mart Smeets is afstammeling van God.
Maar het is ook waarheid.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat hij het denkt
Aardige gast hoor, niks mis mee. En hij doet leuke dingen met z'n vriendin, fietsen op de tandem bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een rare gozer die Kerstholt, heeft uit de pillendoos van z'n kamergenoot gesnoept.
Teleurstellendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer mobiel, dus dan vind ik er weinig aan
Huh? Hoezo dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer mobiel, dus dan vind ik er weinig aan
Dat waren er drie teveel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Mart maar drie zinnen horen zeggen
Je bent op een feestje aan het FOK!ken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het lastiger om gifs te posten natuurlijk, appelflap.
Jillert hadden we moeten sturenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:37 schreef Grifte het volgende:
Zelfs in Friesland spreken de mensen beter Engels.
Ik hoop dat hij een molotov cocktail kopt.quote:
Door Mart kreeg ze aids.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje boos op Mart he? Is hij een keer op je gaan zitten?
Hoi Bernie van Joppen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ik zou hem stiekem de hanskanker wensen.
Maar dat zou ik natuurlijk nooit gaan zeggen.
Dat had ik niet kunnen navertellen. Nee dus. Maar hij is gewoon een pedant mannetje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje boos op Mart he? Is hij een keer op je gaan zitten?
Is daar wat raars aan dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent op een feestje aan het FOK!ken?
Nee, dat maakt je een echte FOK! baas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is daar wat raars aan dan?
nee hoor zou raarder zijn als je op Fok loopt te feestenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is daar wat raars aan dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nooit iemand de kanker toewensen via twitter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes achter dat accountje zit.
En anders geven we marcod3j de schuld.
Johannes is volgens de boekjes opgevoed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand de kanker toewensen via twitter.
Ik snap niet dat je met zo'n smerig porem over straat gaat als je geld zat hebt om het morgen nog te laten fixen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:42 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, die dude moet minder geld uitgeven aan hamburgers en meer aan de tandarts. Wat een grafbek
En dan heb je het nog niet eens over Hans gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:42 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, die dude moet minder geld uitgeven aan hamburgers en meer aan de tandarts. Wat een grafbek
das inderdaad nogal onpersoonlijk. Je wenst iemand liever face to face de kanker? Goed opgevoed!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand de kanker toewensen via twitter.
Johannes is een koene ridderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes is volgens de boekjes opgevoed.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:44 schreef Be-Smart het volgende:
Nee, ze weten natuurlijk niet wie van Baalen was, anders hadden ze hem wel uitgejouwd.
Hij zal wel heel bang zijn met zijn grote bek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je met zo'n smerig porem over straat gaat als je geld zat hebt om het morgen nog te laten fixen.
Beetje sneu om Johannes hier op een internetforum uit te schelden. Kan die jongen ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:42 schreef matthijst het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Hans moest rennen voor zn leven
[ afbeelding ]
De VARA is links-progessief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:45 schreef Be-Smart het volgende:
Ok, nu is het klaar. Wel van Baalen uitnodigen en niet vragen waarom hij afwezig was bij de stemming over Oekraļne.
De rechtse klote VARA altijd, ze houden altijd die nare VVD'ers de hand boven het hoofd.
Mits Levchenko er ook bij is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:44 schreef Martinello het volgende:
Ik had liever Oekraļne-deskundige dr. Koblenko gezien.
Sjek was ook een optie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:47 schreef DrDentz het volgende:
De hoofdrol kon marketingtechnisch beter gespeeld worden door Monique Smit
Uhm, oké.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes heeft het hazenpad genomen.
Flodder 3 zal nooit meer geėvenaard wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in de nederlandstalige cinema.
1 en 2 waren de beste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Flodder 3 zal nooit meer geėvenaard worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |