SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Speciaal gepost omdat ik wist dat jij ging reagerenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg, dus ik zeg, Alors die een natte krijgt van Mocro's. Kun je dat uitleggen? Leg dat ons, gewone mensen, eens uit. Kun je dat?
[ afbeelding ]
Dit zijn geen eckte eckte...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Nou Mart, als alors een Mocro op tv ziet dan begint ze te wapperen als nat washandje aan de lijn.
[ afbeelding ]
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef alors het volgende:
Het is dat Monic Hendrickx nog te gast is, anders was dit een flopshow vol lelijke mensen.
Nou Monic Hendrickx is ook de knapste niet meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef alors het volgende:
Het is dat Monic Hendrickx nog te gast is, anders was dit een flopshow vol lelijke mensen.
Volle zalen trekken, nah dat geeft zo'n troep he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen.
Nou ja, misschien wel. We weten het niet.
#neverforget #laceplacidquote:
Dit vind ik een leuke grap.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Volle zalen trekken, nah dat geeft zo'n troep he.
Iemand heeft mij laatst deze topshow cadeau gegeven, nog bedanktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef luxerobots het volgende:
Ik maak gelijk even van de mogelijkheid gebruik om het boekje van DeMart te promoten.
[ afbeelding ]
Het boek waarbij DeMart dieper ingaat op hype en werkelijkheid.
Visueel materiaal voor Stinhoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Alors. De huiskamervraag: leg ons eens uit waarom die tip om om 23:15 in te schakelen zo belangrijk is. En mevrouw van Zetten uit Tiel moet het ook begrijpen.
Als ik zeg: Kanniewaarzijn. Zeg ik dan iets heel raars of valt het mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Visueel materiaal voor Stinho
[ afbeelding ]
De kust is inmiddels veiligquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef alors het volgende:
Oh en nog de tip om pas om kwart over 11 in te schakelen vanwege een zeker voorgaand programma.
Bedankt voor dit bericht, na Pownews gelijk inschakelen dus.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ukkie is ons midden, en dat vinden we fantastisch.
Ik doe het altijd op zijn Italiaans. Oetsjie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ukkie is ons midden, en dat vinden we fantastisch.
Dat was wekenlang trending topic op twitter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:02 schreef Falco het volgende:
Mart met een baard, kennen jullie die nog?
Met vieze tandenquote:
Verdriet hebben om shorttrackquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ik ben mijn shorttrackverdriet aan het wegzuipen.
Shandy?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Er is een betere vrouw in je levenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ik doe met je mee, ik zit op mijn 3de inmiddels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ajacied422 wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Sociaal wenselijke antwoorden geven.
Niemand wil een pedo in zijn straat.
Je derde wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ik zit op mijn 3de inmiddels.
Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Hans van Baalen is echt een kankermongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |