quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Ik stond met een uur en een kwartier weer buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Vin, toch niet naar de motorbeurs vanavond?
lol, viel het zo erg tegen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stond met een uur en een kwartier weer buiten
Jep. Was niet echt iets spectaculairs te zien en alle standjes waren eigenlijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, viel het zo erg tegen?
Mn broertje en schoonzusje waren wel geslaagd, hebben een pak en helm voor haar gekocht.
Chill.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Was niet echt iets spectaculairs te zien en alle standjes waren eigenlijk hetzelfde.
Wel nog even de racer van een collega kunnen aanschouwen
Mja 13 euro voor een avondkaartje. Was imo het geld echt niet waard geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chill.
Had ergens nog wel willen gaan, maar met mn ouders hier en de prijs van de kaartjes...
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja 13 euro voor een avondkaartje. Was imo het geld echt niet waard geweest.
Liepen ook geen leuke chickies rond of zo
overdag wel schijnt, zag er wel wat op een paar foto'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja 13 euro voor een avondkaartje. Was imo het geld echt niet waard geweest.
Liepen ook geen leuke chickies rond of zo
Die komt er denk ik nietquote:
Hmm dat zou kunnen. Al was ik er om 5 uur en toen zag ik niet echt iets boeiends lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
overdag wel schijnt, zag er wel wat op een paar foto's
Zij waren er 's ochtens volgens mij, begin van de avond zaten ze iig in Brugge.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt er denk ik niet
[..]
Hmm dat zou kunnen. Al was ik er om 5 uur en toen zag ik niet echt iets boeiends lopen
Ah oke, geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij waren er 's ochtens volgens mij, begin van de avond zaten ze iig in Brugge.
Nog 2 minuten of zoquote:
Ja, die ken ik al, is niet zo heel erg leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan komt er een een Winter Olympics Special als het goed is
Er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de pureequote:
En dan wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree
Jij hebt een leven toch? Je bent sociaal?quote:
Ben moe, heb geen zin om wat te doen en moet het hele weekend studeren, dus ga niet uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt een leven toch? Je bent sociaal?![]()
Zet een dvd op, ga muziek luisteren
Muziekje opzetten en lekker verder Fok!kenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben moe, heb geen zin om wat te doen en moet het hele weekend studeren, dus ga niet uit.
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die ken ik al, is niet zo heel erg leuk eigenlijk.
Doe Maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree
Ja, in de Bios toen.quote:
Toch zonde dat die niet meer bestaat.quote:
Heel goed, welk nummer weet ik niet meerquote:
Dat vraag ik mij af of dat dan nog steeds zo populair zou zijn geweestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch zonde dat die niet meer bestaat.
Heb 40 days, 40 nights opgezet, maar dat is ook al zo'n bagger filmquote:
De reunie een tijdje terug was razend succesvolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af of dat dan nog steeds zo populair zou zijn geweest
Moet je Moon ook kijken. Sci-fi wel, en een stuk trager, maar van zelfde maker/regisseur oid dacht ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KloptIk heb 'm laatst nog gekeken
Hmm die ken ik nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb 40 days, 40 nights opgezet, maar dat is ook al zo'n bagger film
Doris Dayquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel goed, welk nummer weet ik niet meer
Dat klopt, maar zou Doe Maar als ze nooit waren gestopt, altijd zo succesvol zijn gebleven. Ik verwacht van nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De reunie een tijdje terug was razend succesvol
Is een prima film als er echt niks op tv is inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet![]()
Gisteren of zo heb ik What Happens In Vegas gekeken, is wel aardig. Maar je moet wel tegen Ashton Kutcher kunnen
Oh ja dat nummer.quote:
Hmm ik hou niet zo van sci-fiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je Moon ook kijken. Sci-fi wel, en een stuk trager, maar van zelfde maker/regisseur oid dacht ik
Belle Helenequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat nummer.
De Bom is wel tof nummer, dat nummer over heroïne ook wel
Whehehequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een prima film als er echt niks op tv is inderdaad.
Toch maar Top Gear opgezet
Hmm dat klinkt eigenlijk nogal saaiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het speelt zich af op de maan. Verder geen Star Wars taferelen ofzo hoor.
Overquote:
Omdat die er in de vorige OP ook niet in zat. Ik ga even zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overgesproken, waarom is er geen OP-Babe?
Daar was ik schuldig aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat die er in de vorige OP ook niet in zat. Ik ga even zoeken
Geef het een kans, en kijk het wanneer je in staat bent een iets langere aandachtsspanne te hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt eigenlijk nogal saai![]()
Maar ik zal 'm even binnen hengelen
quote:
Nee, gebruikte antikal vandaag, is wat prettiger dan azijnquote:
Je piemol ontkalkt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, gebruikte antikal vandaag, is wat prettiger dan azijn
Nee, badkamer, piemel brand ik schoon met een snijbranderquote:
quote:
Zie editquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Why so serious
Mijn garpje, wat doe je
Sommige nummers zijn wel tofquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige nummers zijn wel tof
Thunderstruck en highway to hell
En nog wel een paar maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.
Ik had echt binnen 5 seconden ge-editquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry het magische moment is al voorbij
Kan je daarbij concluderen dat haar magische moment minder dan 5 seconden duurt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had echt binnen 5 seconden ge-edit
ga Straks kijken, ben nu ff tv kijken.quote:
Dat was dan niet door mijn toedoen in elk gevalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je daarbij concluderen dat haar magische moment minder dan 5 seconden duurt?
Niet echt, ac/dc kan mij niet boeienquote:
Je hebt er spijt van?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:05 schreef PeuRac het volgende:
hmm, mn scharrel aan de kant zetten was misschien niet het slimste idee
Nee, maar mn ballen welquote:
Sukkelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:05 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje man, hoe moeilijk is hetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, het duurde evenHelaas is het nog steeds niet echt geweldig
Geen vaste/goede bron hebben, dat maakt het moeilijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje man, hoe moeilijk is het![]()
www.thechive.com is mijn bron, altijd mooie chickies, in alle mogelijke categorien
In de kroeg hangen op dit tijdstip nog geen leuke vrouwen rond?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:05 schreef PeuRac het volgende:
Je mag ze wel vasthouden, maar denk niet dat het pastquote:
Nah, moet studeren morgen. Anders had ik wel in de kroeg gehangen ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de kroeg hangen op dit tijdstip nog geen leuke vrouwen rond?
Gebruik je die van mij, dagelijks een bootlading aan nieuwe foto'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen vaste/goede bron hebben, dat maakt het moeilijk.
Zo groot zijn mijn handen nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag ze wel vasthouden, maar denk niet dat het past
Ik zal 'm even opslaan. Vind het wel een beetje onoverzichtelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebruik je die van mij, dagelijks een bootlading aan nieuwe foto's
Is ff wennen, paar keer kijken dan heb je het zo doorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal 'm even opslaan. Vind het wel een beetje onoverzichtelijk
Staan wel leuke chickies opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ff wennen, paar keer kijken dan heb je het zo door
Kijk, je hebt het dus al doorquote:
Ook geen leuke buurvrouw?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongeveer
Maar daar heb ik niks aan op het moment
Zijn allemaal ouwe taarten hierquote:
Op een oude fiets moet je het leren. Aldus mijn zwager vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn allemaal ouwe taarten hierMisschien de nieuwe bewoner hier 2 huizen verderop, maar die heb ik nog niet gezien.
Ik hoef niet iemand die minstens 3x ouder is dan ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren. Aldus mijn zwager vandaagzijn vrouw mijn zusje is 2 jaar ouder dan hem
Ik ook niet ik bedoel iemand van 93quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef niet iemand die minstens 3x ouder is dan ik
93? Gast, jij bent ziekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet ik bedoel iemand van 93
66 is anders ook al behoorlijk oudquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet ik bedoel iemand van 93
Sletquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef PeuRac het volgende:
In mijn ervaring is ouder niet altijd beterzeker niet zelfs.
Jonge chicka's kan je nog lekker vormen/dingen laten lerenHad een kwart jaartje geleden een scharrel die nog lekker jong was en erg leergierig
Hoezo slet?quote:
Ik zou 2x mijn leeftijd niet eens meer doenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
66 is anders ook al behoorlijk oud
Dat is 3 keer mijn leeftijdquote:
Twijfelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
66 is anders ook al behoorlijk oud
ohja want nannen kunnen geen sletjes zijnquote:
Het afgelopen half jaar een beetje mee lopen kloten ja. Is normaal ook niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja want nannen kunnen geen sletjes zijn
Scharrel die, scharrel dat, je hebt het er maar druk mee
Helemaal niks meer?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het afgelopen half jaar een beetje mee lopen kloten ja. Is normaal ook niet echt mijn ding.
Daarom heb ik er nu gewoon geen meer
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou 2x mijn leeftijd niet eens meer doen1,5x houd het al bij op.
Gadverdammequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is 3 keer mijn leeftijden nee dat is ongeveer 50 jaar te oud
[..]
Twijfelligt eraan sommige zouden nog best mee door kunnen
Ik heb altijd al op oudere vrouwen gevallenquote:
Mn linker en mn rechter hand?quote:
Ik ook, maar je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb altijd al op oudere vrouwen gevallen
Wacht ff, dan ga ik op zolder zittenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat klinkt als een eckte Fok!ker.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, dan ga ik op zolder zitten
[..]
[..]
Als het mijn moeder zou kunnen zijn is ze te oudquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kan ook overdrijven
Neequote:
Kan je niet gewoon kabel doortrekken naar boven?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neemn wifi komt net in de woonkamer, maar dat komt omdat ik een appartement heb, maar mn aansluiting zit op de begaandegrond
Dat schijnt het signaal niet aan te kunnen. Nu moet ik het signaal blijkbaar via een UTP naar mn woonkamer laten doorgaan en dan kan ik daar mn router neerzetten, maar kpn kon me niet vertellen hoe ik dat moest doenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon kabel doortrekken naar boven?
En google weet t ook niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schijnt het signaal niet aan te kunnen. Nu moet ik het signaal blijkbaar via een UTP naar mn woonkamer laten doorgaan en dan kan ik daar mn router neerzetten, maar kpn kon me niet vertellen hoe ik dat moest doen
Helpdeskmedewerkers die er geen verstand van hebben en gewoon een lijstje afwerkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schijnt het signaal niet aan te kunnen. Nu moet ik het signaal blijkbaar via een UTP naar mn woonkamer laten doorgaan en dan kan ik daar mn router neerzetten, maar kpn kon me niet vertellen hoe ik dat moest doen
Bizarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Faxie!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helpdeskmedewerkers die er geen verstand van hebben en gewoon een lijstje afwerken
Hmm nee want dan moet je 'm verlengen met coax, en dat zijn nou niet de beste kabelsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Coax pakken en klassiek ethernet neerleggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee want dan moet je 'm verlengen met coax, en dat zijn nou niet de beste kabels![]()
Dan moet je inderdaad een UTP kabel naar boven trekken en daar je router op aansluiten, maar dan heb je 2 routers
Dat is niet handig met een laptop, smartphone, tablet en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Coax pakken en klassiek ethernet neerleggen
Nog geen tijd voor gehad om naar te kijken, ga ik nu even doen.quote:
Ja, ik haat dat echt, maar ik ga de ticket gewoon open blijven houden totdat ze me antwoord gevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helpdeskmedewerkers die er geen verstand van hebben en gewoon een lijstje afwerken
KPN > COAX? IRSA is de aansluiting voor de telefoonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee want dan moet je 'm verlengen met coax, en dat zijn nou niet de beste kabels![]()
Dan moet je inderdaad een UTP kabel naar boven trekken en daar je router op aansluiten, maar dan heb je 2 routers
Dat ligt er in mijn huis, maar daar heb ik de helft van mijn apparaten maar meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Coax pakken en klassiek ethernet neerleggen
Telefoon? Wat moet je met een telefoonaansluiting?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad om naar te kijken, ga ik nu even doen.
[..]
Ja, ik haat dat echt, maar ik ga de ticket gewoon open blijven houden totdat ze me antwoord geven
[..]
KPN > COAX? IRSA is de aansluiting voor de telefoon![]()
En ik zou de modem naar boven kunnen verplaatsen hiermee. Maar een UTP kabel heeft een hele andere stekker en samenstelling als een telefoonkabel. Dus dat past nooit.
hangt je modem aan een Telefoonkabel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad om naar te kijken, ga ik nu even doen.
[..]
Ja, ik haat dat echt, maar ik ga de ticket gewoon open blijven houden totdat ze me antwoord geven
[..]
KPN > COAX? IRSA is de aansluiting voor de telefoon![]()
En ik zou de modem naar boven kunnen verplaatsen hiermee. Maar een UTP kabel heeft een hele andere stekker en samenstelling als een telefoonkabel. Dus dat past nooit.
Ik heb internet via KPN zei ik al en dat gaat toch echt via de telefoonlijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Telefoon? Wat moet je met een telefoonaansluiting?
Ik heb hier zo'n splitter op de tv/radio aansluiting, en dat is toch echt coax.
Die hebt ik niet, liggen alleen UTP kabels door het huis.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hangt je modem aan een Telefoonkabel?
Oh? Ik wist helemaal niet dat dat nog bestond.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb internet via KPN zei ik al en dat gaat toch echt via de telefoonlijn
bizarrrrrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb internet via KPN zei ik al en dat gaat toch echt via de telefoonlijn
Heerlijk knus onder die steen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh? Ik wist helemaal niet dat dat nog bestond.
Jij dacht dat de hele wereld via COAX internet? Hoe doen ze dat in de buitengebieden dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh? Ik wist helemaal niet dat dat nog bestond.
Dat wil ik niet, want wil de modem in de woonkamer hebben, zodat ik mn apparaten direct daarin kan pluggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bizarrrrr
Waarom neem je geen wifi versterker?
Ligt aan jou, of je zit mobiel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de ui's kleiner geworden?
Je wordt oud, schaf een leesbril aan...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik zit achter de pc, vaag...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt aan jou, of je zit mobiel.
Was het maar knusquote:
Weet ik veel, daar denk ik niet over naquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij dacht dat de hele wereld via COAX internet? Hoe doen ze dat in de buitengebieden dan?
Ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, want wil de modem in de woonkamer hebben, zodat ik mn apparaten direct daarin kan pluggen.
Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Het is een plaatje, geen tekst. Probeer het opnieuw.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je wordt oud, schaf een leesbril aan...
Sla er 1 op en kijk hoe groot ze zijn. Zouden 60x60 moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Sommige hebben nu een witte kader, ik kan me niet herinneren dat dat altijd zo was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sla er 1 op en kijk hoe groot ze zijn. Zouden 60x60 moeten zijn.
Hoezo hebben sommige het dan, en niet allemaal?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige hebben nu een witte kader, ik kan me niet herinneren dat dat altijd zo was.
Oh dat. Hmm weet niet, optisch bedrogquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige hebben nu een witte kader, ik kan me niet herinneren dat dat altijd zo was.
Ik wil het wel snappenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil het niet snappen, heb voor vandaag genoeg ict sores gehad.
dat jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
Oke deze aflevering van top gear heb ik al 829345839453945x gezien
Welterustenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ja
Ik ga trouwens douchen. En mijn bed opzoeken.
Morgen drukke dag
Weet niet. Ik in ieder geval welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
Over UI gesproken, is Neeltje al van zijn hartjes af?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ja
Morgen drukke dag
Truste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ja
Morgen drukke dag
Trustenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Truste.
Ik ga ook mijn mandje in.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Truste.
Ik ga ook mijn mandje in.
ISRA punt (= telefoonkabel van KPN die de woning binnnen komt) is aangesloten op een splitter in de meterkast op de begaandegrond.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ja
Morgen drukke dag
Kabel uit je tvkastje, die kabel in je router, en dan van je router weer naar de tvquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ISRA punt (= telefoonkabel van KPN die de woning binnnen komt) is aangesloten op een splitter in de meterkast op de begaandegrond.
Vanuit de splitter gaat er een telefoonkabel naar de modem in de meterkast. Die modem is meteen een router en geeft ook het wifi signaal. Vanuit de router gaat er 1 UTP kabel naar mijn woonkamer, daar zit het tv kastje op aangesloten. Dus geen extra kabels daar.
Ik woon op de 1e verdieping, niet boven mijn meterkast, dus het wifi signaal is ruk.
HUH? Dat klinkt niet als iets logisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kabel uit je tvkastje, die kabel in je router, en dan van je router weer naar de tv
Dit zegt J.dus vaaaaaggggg
Gewoon een extra routerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HUH? Dat klinkt niet als iets logisch.
Ik wil mijn modem 10m verderop zetten zeg maar. Het liefst zonder grote ingrepen want huurhuis.
Dan krijg je 2 wifi netwerken, dat wil ik zeker niet.quote:
*gluurt nog even op de hoek*quote:
Eerste wifi kun je uitschakelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan krijg je 2 wifi netwerken, dat wil ik zeker niet.
Dan zet je er 1 uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan krijg je 2 wifi netwerken, dat wil ik zeker niet.
As je hier zou slapen zou je daar geen last van hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*gluurt nog even op de hoek*
Morgen rond 7.30 is t buurkitten weer actief.
Moet ik eerst nog twee uur in de auto zitten. Met drank op... En een goede smoes bedenken voor buurkater.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
As je hier zou slapen zou je daar geen last van hebbenEn dan krijg je ook nog eens een lekker wakeup service en ontbijtje op bed
Tot over 2 uurquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog twee uur in de auto zitten. Met drank op... En een goede smoes bedenken voor buurkater.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot over 2 uurIk DM je m'n adres wel
Tussen de regels door lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot over 2 uurIk DM je m'n adres wel
hmm, dat kan ook nog ja. Hmm, ik heb nog een router liggen, maar weet niet of die het doet eigenlijk. Oh en ik weet niet of de TV-decoder daar tegen kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerste wifi kun je uitschakelen.
Zolang het geen sweex of trust is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat kan ook nog ja. Hmm, ik heb nog een router liggen, maar weet niet of die het doet eigenlijk.
deze man weetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang het geen sweex of trust is.
Beetje drank, boeie. Een smoes moet niet zo'n probleem zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tussen de regels door lezen is niet je sterkste punt he?
Met een knuppel een zacht tikje achterop t hoofd doet wonderenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*gluurt nog even op de hoek*
Morgen rond 7.30 is t buurkitten weer actief.
Never trust trust.quote:
Cisco meende ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang het geen sweex of trust is.
Ik laat mijn huwelijk niet stranden op een ochtend uitslapen met ontbijt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje drank, boeie. Een smoes moet niet zo'n probleem zijn
Vergeet de wakeup service nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik laat mijn huwelijk niet stranden op een ochtend uitslapen met ontbijt.
hmm oke, van t weekend maar wat meer prutsen dan wanneer ik ff geen zin meer heb in studeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Topmerk![]()
Resetten dat ding en opnieuw configureren is het beste imo.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En gewoon niks over dm he? Hij wil nieteens dat ik langskom.
Die Cisco ligt al 3 jaar in een doos johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
M'n Netgear staat al meer dan 3 jaar non stop aan, zonder enige reset
Stiekem wel hoor maarja je bent bezet dus das jammerdebammerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En gewoon niks over dm he? Hij wil nieteens dat ik langskom.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wel hoor maarja je bent bezet dus das jammerdebammer
Zal ik je een stikker en een krul van de meester geven?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
M'n Netgear staat al meer dan 3 jaar non stop aan, zonder enige reset
Ik wil een kaartquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik je een stikker en een krul van de meester geven?
Kaart met een poesje erop zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaart met een poesje erop zeker.BijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow je zoekt een vrouw?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of gewoon vrouwen
Laatst ook weer afgewezen. Op basis van mijn gewicht
Wtf.
Owquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lola zoekt vrouw![]()
Nah ik sta aangemeld op wat sites....
Nieuw tv programmaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lola zoekt vrouw![]()
Nah ik sta aangemeld op wat sites....
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuw tv programma
Wist je al dat Expedit eruit gaat?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was op 3FM. Komt echter wel weer "iets anders" voor terug met dezelfde afmetingen
Hmm okequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was op 3FM. Komt echter wel weer "iets anders" voor terug met dezelfde afmetingen
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm okeik was toch niet zo'n fan van die serie
Geil?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Een hele geile goede morgen liefjes
Geilquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geil?Ik ben aan het werk en raad eens wie er vrij zijn hier? Alle mooie vrouwen. Mag ik zodadelijk urenlang vergaderen met menopauze heks nr. 1 t/m 3
Maakt dat vrouwen verbitterd de menopauze?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geil?Ik ben aan het werk en raad eens wie er vrij zijn hier? Alle mooie vrouwen. Mag ik zodadelijk urenlang vergaderen met menopauze heks nr. 1 t/m 3
Ik werd wakker met buikpijn dus zit nu ff een bak thee te drinken en te hopen dat mijn buik kalmeert.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NEEN, GA WEGquote:
Deze wel in ieder geval, vooral nr.1 met haar "Poker is just a macho sexist ego game"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt dat vrouwen verbitterd de menopauze?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd wakker met buikpijn dus zit nu ff een bak thee te drinken en te hopen dat mijn buik kalmeert.
Zodra dat gebeurd is kruip ik weer naast scharrel, dus ja, geil
Ja zoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Tuinbroek en kort pittig kapsel en niets meer aan doenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NEEN, GA WEG
[..]
Deze wel in ieder geval, vooral nr.1 met haar "Poker is just a macho sexist ego game"
ga zelf wegquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NEEN, GA WEG
[..]
Deze wel in ieder geval, vooral nr.1 met haar "Poker is just a macho sexist ego game"
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Zo verbittert als een beschimmelt bitterkoekjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt dat vrouwen verbitterd de menopauze?
Weggooienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo verbittert als een beschimmelt bitterkoekje
Alle verzuurde en verbitterde vrouwen. Wegwezenquote:
Jij mag. Die andere hier nietquote:
quote:
Als dat toch mogelijk was hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:38 schreef Barbusse het volgende:
En met hier bedoel ik hier op kantoor, niet in dit topic
Jij ook chickiequote:
Lijkt op Julesquote:
Huis opruimen, kraamvisite en rijk worden van marktplaats. Jij?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedemorgen Poes
Nog plannen voor het weekend?
Woei, dat laatste is altijd fijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Huis opruimen, kraamvisite en rijk worden van marktplaats. Jij?
Ben jij zo'n concertkaartjesoplichter?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:16 schreef Buurpoes het volgende:
Huis opruimen, kraamvisite en rijk worden van marktplaats. Jij?
Dat ligt niet aan Facebook, maar aan je vrienden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je ontdekt dat er 3 pasgeboren baby's zijn bij je facebookvrienden en er nog 8 !!!! onderweg zijn binnen nu en 10 weken!!
Ik ga mijn FB haten
Nou inderdaad!! Kunnen ze niet gewoon neuken zonder zwanger te raken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Facebook, maar aan je vrienden.
Dat was ik net aan het typen hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Facebook, maar aan je vrienden.
Ik dacht meer aan de verstandelijke vermogens om de afweging te maken zaken als de bevruchting, de bevalling, de eerste poepluier etc. niet via Facebook te delen. Blijkbaar verzamel jij mensen om je heen die dat vermogen missen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou inderdaad!! Kunnen ze niet gewoon neuken zonder zwanger te raken?
Dan wil ik jou wel op Facebook.quote:
Wat Air zegt, ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je ontdekt dat er 3 pasgeboren baby's zijn bij je facebookvrienden en er nog 8 !!!! onderweg zijn binnen nu en 10 weken!!
Ik ga mijn FB haten
Eigen schuld dus. Dat krijg je ervan als je iedere mongool maar toevoegt aan je vriendenlijst.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Wat Air zegt, ik heb nergens last van
Ik geef ze het voordeel van de twijfel. De 3 baby's zijn min of meer onzichtbaar op FB, af en toe eens een berichtje waarin de baby genoemd wordt en niet centraal staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de verstandelijke vermogens om de afweging te maken zaken als de bevruchting, de bevalling, de eerste poepluier etc. niet via Facebook te delen. Blijkbaar verzamel jij mensen om je heen die dat vermogen missen.
Veel succes!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Eet smakelijk. Ik ga doen alsof ik aandachtig luister.
Vermoedelijk toen je met dit boek aan de slag ging...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst zo hard heb gestudeerd
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vermoedelijk toen je met dit boek aan de slag ging...
[ afbeelding ]
Neuh, dat was peanuts.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe je dan op Fok?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomd lekker weer om motor te rijden
Eerste gedeelte overleefd. Tweede gedeelte is videoconference, dus dan kan ik mooi heel geconcentreerd gaan kijken met dit op de tweede monitorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel succes!!
Lijkt me niets om in een kamer vol opvliegende heksen te zitten
Ghehehequote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerste gedeelte overleefd. Tweede gedeelte is videoconference, dus dan kan ik mooi heel geconcentreerd gaan kijken met dit op de tweede monitor![]()
[ afbeelding ]
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Droog staan FTW!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want nu kan ik scharrel niet bespringen
How about no!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Droog staan FTW!![]()
En het kan erger, je had altijd dit nog kunnen dragen.
[ afbeelding ]
The evil son strikes again.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want nu kan ik scharrel niet bespringen
Duidelijkquote:
Bwehehehehequote:
Hij doet het erom he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |