K heb nog nooit voor whatsapp betaaldquote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Even een vraagje, die mij eigenlijk nog niet duidelijk is. Tsja, ben geen Whatsapp expert en internet spreekt elkaar behoorlijk tegen.
Mijn Whatsapp verloopt op 9 juli 2014. De een zegt dat hij gewoon automatisch (gratis) wordt verlengd, de andere zegt dat ik via een creditcard moet verlengen? Wat is nu eigenlijk waar???
Meestal wordt het verlengd, maar soms ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Even een vraagje, die mij eigenlijk nog niet duidelijk is. Tsja, ben geen Whatsapp expert en internet spreekt elkaar behoorlijk tegen.
Mijn Whatsapp verloopt op 9 juli 2014. De een zegt dat hij gewoon automatisch (gratis) wordt verlengd, de andere zegt dat ik via een creditcard moet verlengen? Wat is nu eigenlijk waar???
Klopt, maar de mensen met wie ik het meeste spreek zitten er wel allemaal. En Telegram is eigenlijk een veel betere app. Vooral vanwege de uitstekende desktop client. Ik gebruik daardoor nu meestal Telegram.quote:
Er wordt nog regelmatig gratis verlengd.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dat is helaas afwachten en kan daarom eigenlijk niet beantwoord worden; bij mij wordt-ie op dit moment ook nog verlengd (werktelefoon tot 9mrt 2015, prive tot 26apr2015), maar voor hoe lang nog is de vraag...quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zitquote:
Met je chick?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zit
met facebook als eigenaar nu zou het ook wel voor altijd gratis kunnen blijven.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is helaas afwachten en kan daarom eigenlijk niet beantwoord worden; bij mij wordt-ie op dit moment ook nog verlengd (werktelefoon tot 9mrt 2015, prive tot 26apr2015), maar voor hoe lang nog is de vraag...
Klopt, maar dat is nog speculeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 05:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
met facebook als eigenaar nu zou het ook wel voor altijd gratis kunnen blijven.
Belangrijke gesprekken voer je toch niet via WAquote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zit
Betaal toch gewoon die euro, is maar liefst 12,5 eurocent per maand. Zit je altijd goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Wat je kan proberen is een beta-versie te downloaden vanaf de website van WHatsApp. Wellicht dat het dan beter wordt. http://whatsapp.com/androidquote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doeHebben meer mensen dit?
Whatsapp maakt een backup elke nacht automatisch. Maar meestal op de interne sd ipv removable sd. Dat zal bij jou ook zo gegaan zijn anders had hij wel gevraagd of je het wilde herstellen. Nee dus.. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Omdat mijn telefoon super traag aan het worden was (net Windows 95!) heb ik een reset naar de fabrieksinstellingen gedaan, super snel die telefoon opeens
Maar na het installeren van WhatsApp blijken alle gesprekken weg te zijn, van welke groups ik een lid ben heeft WhatsApp dan wel weer onthouden.
Is er nog een manier om die gesprekken terug te krijgen? een back-up heb ik nooit gemaakt van WhatsApp (dacht dat via de servers alles opgeslagen was) en van de telefoon zelf ook niet daar de software van Sony niet werkt onder Linux![]()
Iemand? help?![]()
Klopt. Hij vraagt er zelf om. Maar niet als je de back-up hebt verwijderd met een harde resetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:13 schreef Xetran het volgende:
Normaal als je Whatsapp installeert en je nog een back-up hebt staan, geeft hij dit aan voordat je je nummer moet verifiėren, geloof ik. In gespreksinstellingen staat er ook wat over.
Een nieuwe start, niks mis mee!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
RIP dan
Dag diepe gesprekken
Dag lollige pictures
Laat dit een waarschuwing zijn voor eenieder met een trage digitale knuffel
Ik email eens in de zoveel tijd belangrijke gesprekken met foto's door naar m'n mail en schoon dan whatsapp op om weer wat ruimte vrij te maken..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
RIP dan
Dag diepe gesprekken
Dag lollige pictures
Laat dit een waarschuwing zijn voor eenieder met een trage digitale knuffel
klopt daarom heb ik niet gedaan bij iOS Laatst gezien mijn contacten, profielfoto iedereen,status mijn contacten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar dan zie je het ook niet bij anderen. Dat is nog irritanter
Komt whatsapp niet bij iOS8quote:Op zondag 8 juni 2014 18:48 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik ben blij als whatsapp voor iOS8 is aangepast. Maar dat zal nog wel even duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |