Ik hoop niet dat je om deze reden kinderen neemtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef meIIyou het volgende:
mamma worden. Want een heel groot deel van mijn vrienden heeft dat al.
Verkeerd geformuleerd misschien dan.... Ik ga echt niet iets doen dat mij zelf tegenstaat. Maar niets menselijks is mij vreemd... ik zie heerlijke gezinnen om mij heen en vraag mezelf af of ik dit nu ook mis.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je om deze reden kinderen neemt
Iedereen spiegelt zich met derden. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef meIIyou het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd misschien dan.... Ik ga echt niet iets doen dat mij zelf tegenstaat. Maar niets menselijks is mij vreemd... ik zie heerlijke gezinnen om mij heen en vraag mezelf af of ik dit nu ook mis.
En dat antwoord is ´ja´.
Is dit spiegelen aan derden, ja, dat lijkt me wel. Is daar iets mis mee? Op zoek naar mijn eigen geluk durf ik best om me heen te kijken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:31 schreef lurf_doctor het volgende:
Gewoon uitgaan dat je leven mislukt is, en je hebt opeens weer veel ruimte.
Herken dit helemaal niet eigenlijk. Ben nu 31 en heb in mijn leven meerrrrrr dan genoeg gestapt, gefeest weet ik veel wat. Heb jaren in een band gezeten en door het hele land optredens gedaan, talloze keren keihard bezopen geworden na een show, feesten, gekke dingen doen noem maar op. Heb nadat mijn band uit elkaar was ook een jaar in het buitenland gewoond, was ook awesome.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef meIIyou het volgende:
Uiterst stabiel als ik was, mijn leventje dik voor elkaar. Eigen huurhuisje, fijne baan, vrienden, hobby´s, sporten. Zo door elkaar geschud en onzeker voel ik me ineens.
Bijna dertig, een hoop gedaan in mijn leven. Maar ik heb ineens het idee dat ik een heleboel ben misgelopen.. dat ik er méér uit moet halen. Stappen, reizen, carrière maken, weer een opleiding beginnen, parachute springen. Voelen dat ik lééf!
Aan de andere kant wil ik me zo graag settelen, een fijne relatie.... samen zijn, mamma worden. Want een heel groot deel van mijn vrienden heeft dat al.
Ik slinger een beetje heen en weer met mijn gedachten, heb wel een min of meer vaste date... alleen durf niets toe te zeggen of meer dan een maand voorruit te plannen. Vakanties plannen lijkt ineens een enorm dilemma.
Iemand die dit herkent?
Wat moet je met deze onrust?
Gedachtes leiden slechts tot conclusies. Het zijn de gevoelens die meestal leiden tot acties. Gelukkig voor jou kun je prima meer uit het leven halen en tegelijk settelen. Eenmaal mamma wordende voel je meer dan ooit dat je leeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef meIIyou het volgende:
Uiterst stabiel als ik was, mijn leventje dik voor elkaar. Eigen huurhuisje, fijne baan, vrienden, hobby´s, sporten. Zo door elkaar geschud en onzeker voel ik me ineens.
Bijna dertig, een hoop gedaan in mijn leven. Maar ik heb ineens het idee dat ik een heleboel ben misgelopen.. dat ik er méér uit moet halen. Stappen, reizen, carrière maken, weer een opleiding beginnen, parachute springen. Voelen dat ik lééf!
Aan de andere kant wil ik me zo graag settelen, een fijne relatie.... samen zijn, mamma worden. Want een heel groot deel van mijn vrienden heeft dat al.
Ik slinger een beetje heen en weer met mijn gedachten, heb wel een min of meer vaste date... alleen durf niets toe te zeggen of meer dan een maand voorruit te plannen. Vakanties plannen lijkt ineens een enorm dilemma.
Iemand die dit herkent?
Daar zit dus de sleutel volgens mij. Doen wat je écht interessant, leuk of spannend vindt en je daarin niet laten beperken doordat andere mensen het wel of niet doen. Voorbeeldje, wordt zelf 28 en heb nog nooit een echte relatie gehad (2 weken is het maximumquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef artelligence het volgende:
Dus wel herkenbaardie tijd haal ik niet meer in of ik moet mijn carriere nu laten voor wat het is en met minimale middelen de hippie uithangen haha.
Ben benieuwd naar welke Olympische Spelen je dan hebt gekeken, door verbeterde trainingsmethoden kunnen sporters steeds langer mee gaan. Noriaki Kasai (42) haalt bij het schansspringen nog steeds een zilveren medaille, en dat in een supersterk deelnemersveld. Carien Kleibeuker (35) haalt een bronzen medaille bij het schaatsen. Stefan Groothuis (32) haalt goud op nota bene de snelste schaatsafstand, de 1000 meter. En wat te denken van het surfen (doe je dat nog?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:18 schreef ssebass het volgende:
Dacht wel bij het kijken van de olympische spelen, dat gaat hem niet meer worden. Gaan steeds meer dingen zijn die je af kunt schrijven. Merk ook dat ik steeds minder snel herstel en de tijd lijkt wel steeds sneller te gaan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef highender het volgende:
Wanneer je denkt je leven voor elkaar te hebben door dat te spiegelen aan derden dan moet je nog even...
Ligt er helemaal aan tot in welke mate je dat doet, er is namelijk altijd wel iemand die het beter heeft dan jij. In mijn optiek zou je interne geluksgevoel los moeten staan van externe factoren, anders loop je het gevaar 'spoken' na te gaan jagen en daar kan je heel erg ongelukkig van worden. (Zie op)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Iedereen spiegelt zich met derden. Niks mis mee.
Ja uiteraard mee eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan tot in welke mate je dat doet, er is namelijk altijd wel iemand die het beter heeft dan jij. In mijn optiek zou je interne geluksgevoel los moeten staan van externe factoren, anders loop je het gevaar 'spoken' na te gaan jagen en daar kan je heel erg ongelukkig van worden. (Zie op)
Als het iets warmer is ga ik weer surfenquote:Op zondag 23 februari 2014 04:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar welke Olympische Spelen je dan hebt gekeken, door verbeterde trainingsmethoden kunnen sporters steeds langer mee gaan. Noriaki Kasai (42) haalt bij het schansspringen nog steeds een zilveren medaille, en dat in een supersterk deelnemersveld. Carien Kleibeuker (35) haalt een bronzen medaille bij het schaatsen. Stefan Groothuis (32) haalt goud op nota bene de snelste schaatsafstand, de 1000 meter. En wat te denken van het surfen (doe je dat nog?), Kelly Slater (42) hoort nog steeds bij de besten ter wereld. Volgens mij is het veel meer een mentale kwestie dan een lichamelijke kwestie. Oja, en de meeste bergbeklimmers die bergen boven de 8000 meter (!) beklimmen zijn ruim over de 40 jaar.
Er is ook nog een heel circuit van toernooien met sporters die pas op latere leeftijd zijn begonnen, de zogenaamde masters-toernooien. Schijnt nog best fanatiek te zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:33 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als het iets warmer is ga ik weer surfenMaar inderdaad er waren best wat oudere sporters. Alleen heb ik het idee dat die niet pas op hun dertigste zijn begonnen. Kans dat ik nu aan een sport ga beginnen en nog de olympische spelen haal is nagenoeg nihil ben ik bang. Als ik dat daar allemaal zie vind ik het wel jammer dat ik eigenlijk nooit zo vol voor een sport ben gegaan. Sport nog steeds veel maar ben niet echt competitief.
Helemaal mee eens. Je bent er teveel mee bezig dat je het misschien later zou gaan spijten als je nu niet aan kinderen begint, een wereldreis gaat maken, gaat verhuizen of je in je blote reet uit een vliegtuig laat gooien.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Je leeft teveel in het verleden en de toekomst.
Ga eens in het nu leven.
Dit is zeker waar en zou ik ook meer moeten doen. Wil alles toch nog teveel plannen. Heb ook een lijst gemaakt met dingen die ik echt nog wil doen in het leven.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedenk je eens wat je nu wil. Zonder er aan te denken wat je er over 5 jaar van gaat vinden.
Dat probleem heb ik, maar ik lig ook zowat achter op heel Nederland...quote:Op zondag 23 februari 2014 08:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan tot in welke mate je dat doet, er is namelijk altijd wel iemand die het beter heeft dan jij. In mijn optiek zou je interne geluksgevoel los moeten staan van externe factoren, anders loop je het gevaar 'spoken' na te gaan jagen en daar kan je heel erg ongelukkig van worden. (Zie op)
Er is een volgende fase van je leven aanstaande. Die fase die op zijn eind loopt vergelijken met de fase die beginnende is heeft niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef meIIyou het volgende:
Iemand die dit herkent?
Een nieuwe fase? Verder zijn?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef Koral het volgende:
[..]
Er is een volgende fase van je leven aanstaande. Die fase die op zijn eind loopt vergelijken met de fase die beginnende is heeft niet zoveel zin.
laat je niet nog verder onzeker worden door alle goedbedoelde herkenning. Je schrijft zelf dat je vrienden hebt die al iets verder zijn. Als hun het kunnen kan jij het ook.
gelukkig is het ook niet een hele 'zwart witte overgang' dus take the best of both Worlds en prijs je gelukkig dat je het uberhaubt zo bewust mag meemaken!
Ik ben juist teveel bezig met leven in het nu. Over de dertig, en ik zou ook graag de volgende stap maken, maar het lukt niet, ik vind reizen, feestjes en stappen nog veel te leuk..quote:Op maandag 24 februari 2014 09:33 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als het iets warmer is ga ik weer surfenMaar inderdaad er waren best wat oudere sporters. Alleen heb ik het idee dat die niet pas op hun dertigste zijn begonnen. Kans dat ik nu aan een sport ga beginnen en nog de olympische spelen haal is nagenoeg nihil ben ik bang. Als ik dat daar allemaal zie vind ik het wel jammer dat ik eigenlijk nooit zo vol voor een sport ben gegaan. Sport nog steeds veel maar ben niet echt competitief.
Waarom zou je dan ''een volgende stap'' willen maken? Waarom wil je dat sowieso?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik ben juist teveel bezig met leven in het nu. Over de dertig, en ik zou ook graag de volgende stap maken, maar het lukt niet, ik vind reizen, feestjes en stappen nog veel te leuk..
Omdat je ook niet eewig de partystudent uit kan hangen, dat wordt op den duur een beetje triest. Vind ik zelf dan. Bovendien kun je niet op je 50 nog ff een kind krijgen dat moet.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ''een volgende stap'' willen maken? Waarom wil je dat sowieso?
Waarom wordt dat dan precies triest? Omdat een ander dat zegt? Omdat het niet maatschappelijk geaccepteerd is?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:35 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Omdat je ook niet eewig de partystudent uit kan hangen, dat wordt op den duur een beetje triest. Vind ik zelf dan. Bovendien kun je niet op je 50 nog ff een kind krijgen dat moet.
Nee, het hoeft niet, maar als het te laat is is het te laat. Als je op je 45 alsnog heel graag een kind wil kan het niet meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom wordt dat dan precies triest? Omdat een ander dat zegt? Omdat het niet maatschappelijk geaccepteerd is?
En wat bedoel je, met een kind krijgen dat moet?
sommige mensen blijven zich hun hele leven als een puber gedragen. Die hebben nergens last van. Toch schat ik zo in dat de overgrote meerderheid eind jaren 20 toch wat vaker in het weekend op de bank belandt dan de zoveelste keer de kroeg of disco in gaat om uit te blazen. Als je eenmaal kinderen hebt worden je prioriteiten nog anders. Ik denk dat je rustig van een andere fase kunt spreken, of stap maken, maar als jij je er prettiger bij voelt alle levens jaren op een grote hoop te gooien en heel gedragsgetrouw je ding blijft doen, ga je gang en geniet ervan.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ''een volgende stap'' willen maken? Waarom wil je dat sowieso?
Gelijk weer een waardeoordeelquote:Op maandag 24 februari 2014 15:43 schreef Koral het volgende:
[..]
sommige mensen blijven zich hun hele leven als een puber gedragen. Die hebben nergens last van. Toch schat ik zo in dat de overgrote meerderheid eind jaren 20 toch wat vaker in het weekend op de bank belandt dan de zoveelste keer de kroeg of disco in gaat on uit te blazen. Als je eenmaal kinderen hebt worden je prioriteiten nog anders. Ik denk dat je rustig van een andere fade kunt spreken, of stap maken, maar als jij je er prettiger bij voelt alle levens jaren op een grote hoop te gooien en heel gedragsgetrouw je ding blijft doen, ga je gang en geniet ervan.
blijkbaar is puber een schande of scheldwoord in jouw woordenboek? Bij mij niet. Het is slechts een constatering als het gedrag of persoonlijkheid van een persoon overeenkomt met die van een jonge volwassene. Het maakt een persoon niet meer of minder. Gewoon anders. Sterker nog, soms steek ik er wat van op.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk weer een waardeoordeel
Iemand met kinderen is niet per sé "verder". Die is gewoon wat anders gaan doen. Er zijn meer dingen die voldoening en geluk brengen dan kinderen, en allemaal zijn ze even goed.
Als je een man bent wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet, maar als het te laat is is het te laat. Als je op je 45 alsnog heel graag een kind wil kan het niet meer.
Prima als JIJ dat allemaal belangrijk vind in het leven maar dat maakt het niet de absolute waarheid voor iedereen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef ZuidKardinaal het volgende:
En omgekeerd is natuurlijk ook het geval je kan ene kind niet terug stoppen als het tegenvalt. Maar dan houd je toch wel zo van je kind dat je het niet erg vindt dat je veel dingen niet meer kan.
En triest, ja dat is iets wat ik zelf vind. Dan ben je alleen maar bezig met jezelf, en je eigen dingetjes. En dat is het dan. Een kind naar volwassenheid begeleiden lijkt mij iets heel moois en bijzonders.
Het lijkt mij een diepere voldoening dan je zoveelste target op je werk halen, of de zoveelste tempel op vakantie bekijken.
Het ging niet om het woord puber. De laatste zin van je post kwam gewoon nogal oordelend overquote:Op maandag 24 februari 2014 15:50 schreef Koral het volgende:
[..]
blijkbaar is puber een schande of scheldwoord in jouw woordenboek? Bij mij niet. Het is slechts een constatering als het gedrag of persoonlijkheid van een persoon overeenkomt met die van een jonge volwassene. Het maakt een persoon niet meer of minder. Gewoon anders. Sterker nog, soms steek ik er wat van op.
Precies ja!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk weer een waardeoordeel
Iemand met kinderen is niet per sé "verder". Die is gewoon wat anders gaan doen. Er zijn meer dingen die voldoening en geluk brengen dan kinderen, en allemaal zijn ze even goed.
Maar het ging ook over MIJ. Ik vind het jammer dat ik maar niet in die 'jaah ik wil alles graag op geven voor een kind fase' kom.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Prima als JIJ dat allemaal belangrijk vind in het leven maar dat maakt het niet de absolute waarheid voor iedereen.
Ja, en ik zag in JOUW (quote:Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Maar het ging ook over MIJ. Ik vind het jammer dat ik maar niet in die 'jaah ik wil alles graag op geven voor een kind fase' kom.
Wat een ander doet of vindt met zijn leven is zijn zaak..
Dan zit je wel aan een maximum leeftijd voor kinderen ja, daarom moet je je goed bedenken of jij ze wel wilt krijgen, Nooit af laten hangen van wat maatschappelijk meer geaccepteerd wordt of wat vrienden van je doen.quote:
Ja! Alleen ben ik bang dat ik dus later spijt krijg van mijn acties nu, (niet aan de kinderen gaan) en dat voelt ook niet goedquote:Op maandag 24 februari 2014 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, en ik zag in JOUW () post dat je feestjes, stappen en reizen nog veel te leuk vindt.
Dat is toch het belangrijkste? Dat je je goed voelt bij wat je doet?
Precies, wegdoen kan altijd nogquote:Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nou, dan zou ik ze gewoon maar nemen.... Puur voor de zekerheid.
... als je zo gaat denkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef meIIyou het volgende:
Want een heel groot deel van mijn vrienden heeft dat al.
Zoals al eens gezegd hier, leef in het nu. Niet voor morgen of gisteren. Voor hetzelfde geldt wordt je platgereden door een bus en dan heb je he-le-maal niets.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:03 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja! Alleen ben ik bang dat ik dus later spijt krijg van mijn acties nu, (niet aan de kinderen gaan) en dat voelt ook niet goed
Volgens mij is dat niet zo vreemd. Van baby wordt je peuter vervolgens ga je VERDER en noemt men je kleuter, etc.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies ja!
Heb er ook echt een hekel aan als kinderen krijgen wordt uitgelegd als 'verder komen in het leven', dat is lang niet voor iedereen zo. Verder komen in het leven is dichterbij de dood komen, want uiteindelijk word je geboren en ga je dood, alles ertussen in moet je zelf bepalen imo.
En kinderen krijgen staat in hetzelfde rijtje als peuter/kleuter/tiener etc?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:25 schreef Koral het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo vreemd. Van baby wordt je peuter vervolgens ga je VERDER en noemt men je kleuter, etc.
het valt me op dat je vindt dat iedereen het zelf moet weten, maar blijkbaar als ik het zelf 'weet' en benoem (in een bijzin nota bene. De essentie was de onzekerheid aan het begin van een veranderende periode)..
ouder/grootouder?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En kinderen krijgen staat in hetzelfde rijtje als peuter/kleuter/tiener etc?
adoptiequote:Op maandag 24 februari 2014 16:03 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja! Alleen ben ik bang dat ik dus later spijt krijg van mijn acties nu, (niet aan de kinderen gaan) en dat voelt ook niet goed
Ik denk dat als je kinderen er eenmaal zijn, je zo van ze houdt dat je gaag offers brengt.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, wegdoen kan altijd nog
Ik denk dat zo'n offer aan de goden de goden zeker gunstig zal stemmenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik denk dat als je kinderen er eenmaal zijn, je zo van ze houdt dat je gaag offers brengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na bijna tien jaar studeren was ik er vanzelf wel klaar mee. Bij de feesten waren meesten echt veel jonger en later met werk erbij herstelde ik toch een stuk slechter van de drank. Met weinig vrije tijd vond ik het ook zonde om een hele dag brak in bed te liggen. Dus ik paste mijn leven vanzelf aan. Doe nog steeds dingen die ik leuk vind alleen veranderen die dingen. Overigens is het niet zo dat ik nu niet meer feest hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik ben juist teveel bezig met leven in het nu. Over de dertig, en ik zou ook graag de volgende stap maken, maar het lukt niet, ik vind reizen, feestjes en stappen nog veel te leuk..
ik ben 25 en zelfs ik herken mezelf hier al in..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef artelligence het volgende:
Ik ben nu net 30, het gaat goed met mijn werk en maak stappen. Ben vrij om te gaan en staan waar ik wil en toch mis ik ook wel een 'soulmate'. Bah, dat woord alleen al. Het scheelt dat ik over 10 jaar ook gerust een gezin kan stichten. Ik heb ook steeds vaker het gevoel dat ik te weinig heb geleefd en meegemaakt heb door wat voor reden dan ook. Dat ik nog te weinig culturen heb leren kennen, te weinig landen heb gezien en te weinig levenservaring heb opgedaan van m'n 15e tot 25e.
Dus wel herkenbaardie tijd haal ik niet meer in of ik moet mijn carriere nu laten voor wat het is en met minimale middelen de hippie uithangen haha.
Ik heb het al tegen veel mensen gezegd die een beetje in zo'n soort schuitje zitten. Ik zelf heb vorig jaar (toen ik 30 was) ook tegen mezelf gezegd van ik wil toch meer van de wereld zien, terwijl veel van mijn vrienden al gesetteld zijn en er ook steeds meer zijn die kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef meIIyou het volgende:
Het zuipen wordt wel minder, maar ben nog wel aan mijn vrijheid gehecht. Dat is meer wat telt. Reizen bijvoorbeeld, dat ben ik steeds leuker gaan vinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef ssebass het volgende:
[..]
Na bijna tien jaar studeren was ik er vanzelf wel klaar mee. Bij de feesten waren meesten echt veel jonger en later met werk erbij herstelde ik toch een stuk slechter van de drank. Met weinig vrije tijd vond ik het ook zonde om een hele dag brak in bed te liggen. Dus ik paste mijn leven vanzelf aan.
Ja vrijheid vind ik ook het belangrijkst. Ik wil zelf de controle heb over mijn leven en dingen doen die ik wil. Dus niet geleefd worden, maar leven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:36 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Het zuipen wordt wel minder, maar ben nog wel aan mijn vrijheid gehecht. Dat is meer wat telt. Reizen bijvoorbeeld, dat ben ik steeds leuker gaan vinden.
Aan de andere kant, er zijn genoeg mensen die nog wereldreizen maken mét kinderen.
Dit. Waarom ga je de gevangenis is als je kinderen hebt? Je kunt nog van allerlei leuke dingen doen als je kinderen hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:36 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Het zuipen wordt wel minder, maar ben nog wel aan mijn vrijheid gehecht. Dat is meer wat telt. Reizen bijvoorbeeld, dat ben ik steeds leuker gaan vinden.
Aan de andere kant, er zijn genoeg mensen die nog wereldreizen maken mét kinderen.
Ik ben inmiddels alweer 34, maar door omstandigheden heb ik de laatste jaren ook niet veel kunnen ondernemen als het gaan om reizen en het verleggen van mijn comfort-zones.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef EggsTC het volgende:
TVP, ik heb éxact ditzelfde lijkt het wel, en guess what, 6 januari werd ik 30.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |