Die erfenis komt steeds dichterbijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
De koleertjes wat kijkt die Andrea gelukkig
fokexpertsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik het. Dat werd in eerdere cossen vrij stellig beweerd. Er moest een dj van buiten komen omdat er anders geld moest worden afgedragen aan Buma.
Anton kijk mij eens fuck je hartaanval, fuck me kind, fuck de hele wereld ik dans met Godquote:
Is het echt te veel moeite om je even in te lezen? Serieus...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef RVer het volgende:
RdW komt dus niet? Of is die alweer weg?
En haat Hakim... Als het goed is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Ransjih het volgende:
andrea is al gebroken, en hakim heeft al onder de douche zitten janken
joey is in de laatste anderhalf jaar 40 kg afgevallen
Nee, talpa zend de muziek uit dus moeten hun de rechten betalenquote:
OMG, dat ziet er echt niet uit. Maar ze is ongesteld, dat je het even weet.quote:
Renevanlaaren is dit een nieuw truitje?quote:
dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Nee, talpa zend de muziek uit dus moeten hun de rechten betalenOngeacht wie er draait op de streams
Dan maken ze er wel wat vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Langzaam bekruipt me het angstige gevoel dat er geen hond komt vanavond![]()
20:00 is ook redelijk vroegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Langzaam bekruipt me het angstige gevoel dat er geen hond komt vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |