Het blijft toch zonde van die paal in z'n reet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel wat anders dan het lullig Ajax beeldje dat oud-spelers bij hun afscheid meekrijgen.
mensen moeten hier eens begrijpen dat het kut vinden en fan van zijn uiterste van elkaar zijn, er is ook een tussenwegquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fan zijn van middelmaat
Hoe je hier nou weer bij komtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fan zijn van middelmaat
Fischer linkshalf en Bojan linksbuiten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, ?; Kishna, de Jong en ?
Duarte of Andersen linkshalf, Fischer of Bojan linksbuiten.
Echt welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
Duarte weer op linksback. En die fantastische blind met al z'n snelheid dynamiek en creativiteit weer op middenveld
Dat laatste sowieso, over Duarte ben ik het niet eens. Raar dat je dat zo ziet. Maar ieder zo zijn mening.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
Duarte weer op linksback. En die fantastische blind met al z'n snelheid dynamiek en creativiteit weer op middenveld
snap niet waarom ze desnoods denswil daar niet neer hebben gezetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:38 schreef Stiggie het volgende:
Duarte was een complete faal als linksback. Echt tactische fout geweest.
Snap ik ook niet. Kan hij nooit slechter invullen dan de huidige opties.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
snap niet waarom ze desnoods denswil daar niet neer hebben gezet
quote:
Ik zeg: Nobelprijs voor de literatuur.quote:Siem is als de kleur donkergeel. Het is eigenlijk gewoon lelijk.
1-2quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
1-0 Donny van de Beek.
1-1 Nieuwkoop anderhalve minuut later.
De 2 gols van Feyenoord waren kopballen uit spelhervattingen. Verder counteren ze alleen maar zonder enige kans. Ajax voorin slordig en gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Zo te lezen is het ook dik verdiend, Ajax veel beter. Is lang geleden volgens mij dat Ajax A1 van Feyenoord wint (ga ik wel vanuit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |