We weten nu wel hoe je over Bojan denkt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer ja, maar iemand anders dan Blind op linksback zou te riskant zijn. Iemand moet Beerens stoppen. Op het middenveld heb je verder dan weinig keuze als je met Siem de Jong in de spits wil spelen. Bojan in de basis vind ik nog erger, liever De Sa daar, vergeleken met Bojan is dat een wereldspeler.
Frank de Boer helaas nog niet, ik blijf hopen op die ene dag dat hij meeleestquote:Op zondag 23 februari 2014 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We weten nu wel hoe je over Bojan denkt.
Hoeveel wedstrijden kan die knul achter elkaar spelen? 3? Heb je geen klote aan.quote:
Bojanquote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef wieisboos het volgende:
Bojan heeft geen fatsoenlijke wedstrijd op rechtsbuiten gespeeld dus ik snap niet waarom jullie er blij mee zijn
Dat heb ik met de Jong op het middenveld.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer helaas nog niet, ik blijf hopen op die ene dag dat hij meeleest
Inderdaad ja, de aanhouder wintquote:Op zondag 23 februari 2014 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Jong op het middenveld.![]()
Gelukkig luistert hij nu wel naar mij.
Ik mag hopen van niet. Zijn aanzien ten opzichte van supporters zal tot een minimum dalen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer helaas nog niet, ik blijf hopen op die ene dag dat hij meeleest
In de vorm waarin hij nu is zou hij niet langer dan een helft tot een uur moeten spelen, die is echt nog niet in goede doenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Jong op het middenveld.![]()
Gelukkig luistert hij nu wel naar mij.
Ach in de spits is hij nog altijd beter dan Sigthorsson.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de vorm waarin hij nu is zou hij niet langer dan een helft tot een uur moeten spelen, die is echt nog niet in goede doen
Daar zou ik niet van uitgaan hoor. Dat het snel afgemaakt wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Snel afmaken en Kishna en Andersen laten invallen, die spelen anders 0 minuten dit weekend.
Ik heb het dit seizoen nog niet van hem gezienquote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in de spits is hij nog altijd beter dan Sigthorsson.
Ik denk ook niet dat hij te verkopen is aan het eind van dit seizoen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het dit seizoen nog niet van hem gezien
Fit is hij echt wel bruikbaar hoor, hij loopt nu nog steeds een beetje achter de feiten aanquote:Op zondag 23 februari 2014 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij te verkopen is aan het eind van dit seizoen.
Nog een jaar met die gozer in de selectie
In de spits en in vorm is hij zeker wel bruikbaar. Het is alleen jammer dat de Boer hem ook als optie op het middenveld zietquote:Op zondag 23 februari 2014 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fit is hij echt wel bruikbaar hoor, hij loopt nu nog steeds een beetje achter de feiten aan
Elke wedstrijd dat Poulsen speelt stelt hij me teleur. Hij speelt geen bal vooruit en dat op de belangrijkste positie van het elftalquote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Kishna nog wel een helft gaat spelen.
Poulsen vind ik in deze omstandigheden ook prima dat ie meedoet, Ajax zit toch in een wat mindere fase en dat kan zomaar in een dip veranderen.
Dan heb je wel wat aan een Poulsen die eigenlijk nooit teleurstelt, ondanks dat ie voetballend matig is.
Niet het maar jij vindt het jammerquote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de spits en in vorm is hij zeker wel bruikbaar. Het is alleen jammer dat de Boer hem ook als optie op het middenveld ziet
Ja dat klopt wel, die mist Eriksen nog het meestquote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Elke wedstrijd dat Poulsen speelt stelt hij me teleur. Hij speelt geen bal vooruit en dat op de belangrijkste positie van het elftal
Hij is ook niet mijn eerste keus overigens maar hij weet wel wat er gevraagd wordt, zeker in moeilijke omstandigheden. Voetballend is het geen wonder idd maar dat moet dan maar van anderen afkomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Elke wedstrijd dat Poulsen speelt stelt hij me teleur. Hij speelt geen bal vooruit en dat op de belangrijkste positie van het elftal
Goeie aanvalquote:Op zondag 23 februari 2014 14:33 schreef Pedroso het volgende:
Toppertje hoor, die Siem. Prima voorzet van v. Rhijn.
Klopt al zal AZ daar ook last van hebben na die uitwedstrijd van afgelopen donderdagquote:Op zondag 23 februari 2014 14:37 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk nemen ze in de 1e helft al afstand, in de 2e helft zakt het nl. meestal in bij Ajax.
Dat is wel lekker idd dat AZ ook Europees gespeeld heeft, wat dat betreft hebben ze allebei dezelfde omstandigheden.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt al zal AZ daar ook last van hebben na die uitwedstrijd van afgelopen donderdag
Als middenvelder klopte dat perfect.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Post dat flutstukje over Siem nog een keer joh.
Uuuuhm... ze hebben anders behoorlijk veel punten juist in de tweede helft gepakt. Tactiek van veel tegenstanders is fel derop zitten in eerste helft, hierdoor zijn ze moe in de tweede helft. Dan kan Ajax het rustig afmaken...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:37 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk nemen ze in de 1e helft al afstand, in de 2e helft zakt het nl. meestal in bij Ajax.
Maar De Sa is niksquote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te vroeg, die kan een half uurtje mee of zo
Iedereen?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
En zo ben je weer terug in de Eredivisie en speel je iedereen kapot.
van Rhijnquote:Op zondag 23 februari 2014 14:56 schreef DenXD het volgende:
Wie staat er naast Blind nog meer op scherp?
Rhijntjequote:Op zondag 23 februari 2014 14:56 schreef DenXD het volgende:
Wie staat er naast Blind nog meer op scherp?
Hij doet het tot nu toe wel goed inderdaad, maar elke keer als een tegenstander hem opzoekt wordt het spannend.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef DenXD het volgende:
Speelt wel een goeie wedstrijd van Rhijn op dit moment. Kunnen we wel gebruiken tegen die Hazen uit Rotterdam.
Blind is natuurlijk onmisbaar.
Kapot? Meestal wel gelukkige overwinningen hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
En zo ben je weer terug in de Eredivisie en speel je iedereen kapot.
Terecht, hij kan er niets vanquote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Spanjaardje heeft ook geen zelfvertrouwen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |