SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 23-02-2014 16:05:07 ]Ja doei.![]()
Ben benieuwd naar alle nieuwe functionaliteiten van Garmin Connect
Oh, en doet iemand hier mee aan het hardloopspel?F means you're fucked![]()
Kappen nou. Toch niet die tegels?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:44 schreef YUR het volgende:
Oh, en doet iemand hier mee aan het hardloopspel?
Morgen trouwens Midden-Delfland HM, jij deed toch niet mee hé?
Ik ga de mannen aanmoedigen morgen![]()
Mijn hardloopvoer gaat as we speak in de oven - twisterfries met salade![]()
![]()
Die tegels iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kappen nou. Toch niet die tegels?
Morgen trouwens Midden-Delfland HM, jij deed toch niet mee hé?
Ik ga de mannen aanmoedigen morgen![]()
Mijn hardloopvoer gaat as we speak in de oven - twisterfries met salade
Ik doe morgen niet mee
F means you're fucked![]()
Vanavond samen met een huisgenoot een nieuw record proberen te zetten.
7+km zonder te stoppen
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
7+km zonder te stoppen
Ben benieuwd! Gewoon lekker rustig aan beginnen, en dan ga je die 7km gewoon halen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankjezal nog wel verslag doen
Als ik dezelfde conditie heb als maandag is dat zeker haalbaar. Jammer dat mijn huisgenoot helemaal bekaf was, anders had ik 'm maandag al gelopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Gewoon lekker rustig aan beginnen, en dan ga je die 7km gewoon halen natuurlijk
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Succesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik dezelfde conditie heb als maandag is dat zeker haalbaar. Jammer dat mijn huisgenoot helemaal bekaf was, anders had ik 'm maandag al gelopen![]()
![]()
Ik doe mee aan dat hardloopspel. zit wel redelijk goed in elkaar, vind zo'n wedstrijdelement heel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:44 schreef YUR het volgende:
Oh, en doet iemand hier mee aan het hardloopspel?![]()
Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
7+km zonder te stoppen![]()
Potver Jeronimo....nou moet ik weer mn best gaan doen om weer aan kop van het leaderboard te komen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
7+km zonder te stoppen![]()
Heb je ook een tijdsindicatie (bijv. tussn de 40-45 minuten) voor ogen, of gewoon lekker ongedwongen lopen??"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
2.30 uur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Heb je ook een tijdsindicatie (bijv. tussn de 40-45 minuten) voor ogen, of gewoon lekker ongedwongen lopen??Ja doei.![]()
[/runninggag]
Hihi, runninggag
Running gag
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Dat is zelfs voor een bejaarde met rollator langzaam
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Het gebeurt wel eens...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]Dat is zelfs voor een bejaarde met rollator langzaam
Er is een verslag van iemand die een marathon heeft gerend. Nou ja, gerend... die ging gemiddeld nog langzamer dan wandeltempo...![]()
http://danceswithfat.word(...)t-finished-marathon/NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat was een heerlijk loopje! Mijn benen waren best zwaar, maar conditioneel ging het prima en naar het einde toe eigenlijk steeds beter.
http://www.endomondo.com/workouts/299398928/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
en onderweg naar het toilet geweest enzo. tja, dit vind ik persoonlijk medailleonwaardig,maar goed. Amerika hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het gebeurt wel eens...
Er is een verslag van iemand die een marathon heeft gerend. Nou ja, gerend... die ging gemiddeld nog langzamer dan wandeltempo...![]()
http://danceswithfat.word(...)t-finished-marathon/![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Je mag niet plassen tijdens het rennen van een marathon?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en onderweg naar het toilet geweest enzo. tja, dit vind ik persoonlijk medailleonwaardig,maar goed. Amerika he![]()
Ja doei.![]()
Als je een kilometer na de start al 20 minuten op de plee gaat zitten...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Okee, dat mag dan misschien net wel, maar zoals deze persoon de marathon heeft afgelegd is gewoon een schande voor de mensen die wel gewoon hard ervoor werken..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je mag niet plassen tijdens het rennen van een marathon?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wat maakt het jou uit dat zij een medaille heeft die zegt dat ze een marathon heeft afgemaakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat mag dan misschien net wel, maar zoals deze persoon de marathon heeft afgelegd is gewoon een schande voor de mensen die wel gewoon hard ervoor werken..
Ik weet niet hoe het zit met inschrijvingen voor die specifieke marathon, maar als ik het zo lees was het een ren/wandelmarathon en vrij toegankelijk in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Boston. Als je een veelbevochten plaats inneemt van iemand in zo'n marathon kan ik er nog in komen, maar volgens mij was ze hier verder niet echt iemand tot last. Het zou ook niet mijn manier zijn om zo'n medaille te verdienen, maar ach... Dat doe ik zelf dan ook niet (hoop ik..).. Lees ook dit blog van haar eens: http://danceswithfat.word(...)-eggs-at-me-tonight/
Bekogeld met eieren omdat ze te dik zou zijn om te mogen sporten buiten.
Ik vind haar wel een doorzetter, denk ik, juist omdat ik het me niet voor kan stellen dat je op deze manier een marathon zou wíllen lopen. Ik snap het niet, ook haar verheerlijking van obesity niet, maar ik vind 't wel van doorzettingsvermogen getuigen. Ofzo.Ja doei.![]()
Gelukkig loop jij dit weekend niet zoveelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:56 schreef YUR het volgende:
Potver Jeronimo....nou moet ik weer mn best gaan doen om weer aan kop van het leaderboard te komen!en er zit nog genoeg speling tussen
![]()
![]()
Daar loop ik volgende week 35km. Morgen 30km naar Meijendel en terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen 30 km tussen hoek v holland en kijkduin lopen
ik zie het, zoals eerder gezegd, hier nooit maar ik ga toch maar eens beter zoeken denk ik...vind het op de foto er altijd prachtig uitzien en ik kan vast wel een excuus verzinnen waarom ik het nodig hebquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik jat Yur z'n jasje geregeld, want damn, die kwaliteitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie het, zoals eerder gezegd, hier nooit maar ik ga toch maar eens beter zoeken denk ik...vind het op de foto er altijd prachtig uitzien en ik kan vast wel een excuus verzinnen waarom ik het nodig hebÉcht wind- en waterdicht, heel licht..
![]()
Zelfde afstand, andere route, zelfde snelheid, zelfde week en nu wel lekker gelopen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Linkje graag? Die wil ik namelijk. Zit er ook een electrisch dekentje in?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik jat Yur z'n jasje geregeld, want damn, die kwaliteitÉcht wind- en waterdicht, heel licht..
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ken Pearl Izumi voornamelijk van de fietskleding, dat is prima spulquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie het, zoals eerder gezegd, hier nooit maar ik ga toch maar eens beter zoeken denk ik...vind het op de foto er altijd prachtig uitzien en ik kan vast wel een excuus verzinnen waarom ik het nodig heb![]()
![]()
Ik heb je vraag gedelegeerd, momentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Linkje graag? Die wil ik namelijk. Zit er ook een electrisch dekentje in?![]()
![]()
heb net even gegoogled op Pearl Jam NZ en daar kwam ik ook alleen maar fietskleding tegen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken Pearl Izumi voornamelijk van de fietskleding, dat is prima spul
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit jasje pikt ze graag:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Linkje graag? Die wil ik namelijk. Zit er ook een electrisch dekentje in?
http://www.athleteshop.nl(...)ier-wxb-jacket-60193
RD, van origine is het een fiets/triathlonmerkF means you're fucked![]()
Ik <3 Pearl Izumi. Altijd. En ik ben jaloers op Gogo dat zij er wel iets van heeft en ik niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pearl jam en dan fietskleding krijgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb net even gegoogled op Pearl Jam NZ en daar kwam ik ook alleen maar fietskleding tegen...![]()
![]()
Nice, hopelijk pak ik juiste afslag het strand af, ik ken de weg daar niet echt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar loop ik volgende week 35km. Morgen 30km naar Meijendel en terug![]()
Wat wordt precies je route? Want 30 km kun je Kijkduin-HvH zo'n beetje heen en weer doen. Dan kun je gewoon het strand af waar je er op komtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nice, hopelijk pak ik juiste afslag het strand af, ik ken de weg daar niet echt.F means you're fucked![]()
De meeste hardloopwedstrijden in Amerika zijn worden run/walk genoemd, je mag er dus echt uren over doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en onderweg naar het toilet geweest enzo. tja, dit vind ik persoonlijk medailleonwaardig,maar goed. Amerika he
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb hem in mijn favorieten gezet. Ga hem kopen, na de eerstvolgende goeie maand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit jasje pikt ze graag:
http://www.athleteshop.nl(...)ier-wxb-jacket-60193
RD, van origine is het een fiets/triathlonmerkZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik kreeg gister een spam mailtje van de nieuwe wintercollectie van mijn favo merk Icebreaker...dan gat mijn shop-o-fiele hartje toch wel sneller kloppen...alleen jammer dat het zo allmachtig duur is
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is een oude collectie, dus ik kan me voorstellen dat ie elders voordeliger te krijgen is. Welke maat zoek je?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn favorieten gezet. Ga hem kopen, na de eerstvolgende goeie maand.F means you're fucked![]()
Goede aankoop, doe je erg lang mee!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn favorieten gezet. Ga hem kopen, na de eerstvolgende goeie maand.![]()
Een M. Als je ergens goedkoper ziet, let me knowquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is een oude collectie, dus ik kan me voorstellen dat ie elders voordeliger te krijgen is. Welke maat zoek je?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: