Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Op vrijdag 21 februari 2014 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende: Vanavond samen met een huisgenoot een nieuw record proberen te zetten. 7+km zonder te stoppen
Op vrijdag 21 februari 2014 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende: Vanavond samen met een huisgenoot een nieuw record proberen te zetten. 7+km zonder te stoppen
Heb je ook een tijdsindicatie (bijv. tussn de 40-45 minuten) voor ogen, of gewoon lekker ongedwongen lopen??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je mag niet plassen tijdens het rennen van een marathon?
Okee, dat mag dan misschien net wel, maar zoals deze persoon de marathon heeft afgelegd is gewoon een schande voor de mensen die wel gewoon hard ervoor werken..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"