SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, hoef geen bewijs ofzo. Ik zou die pic alleen wel prachtig vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.
Je zal de verkoper maar zijn, en in een rebelse bui je Ronaldo erop zetten met een SP van 200k ofzo. "Ach, ze bieden toch wel omhoog naar X miljoen..."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het over Maverick.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, hoef geen bewijs ofzo. Ik zou die pic alleen wel prachtig vinden
Je zal de verkoper maar zijn, en in een rebelse bui je Ronaldo erop zetten met een SP van 200k ofzo. "Ach, ze bieden toch wel omhoog naar X miljoen..."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tuurlijk heb ik die nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende: Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn vertrouwen.quote:IK geloofde je mattie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.Jullie =/= Maverquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met zijn gespleten persoonlijkheid.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met zijn gespleten persoonlijkheid.
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dat lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In FUT 12 was er iemand die een Ronaldo of Messi (weet niet meer) had voor 5k had tijdens maintenance (maar die waren toen ook "maar" 600 a 800k ofzo)![]()
Ik wil niet weer vervelend doen, maar als AZ en Anzhi doorgaan, dan ga ik Bukharov in het echt bewonderen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ben je nu Anzhi makalalakakalaka supporter eigenlijk nu hij daar zit?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef TBakkert het volgende:
Ik wil niet weer vervelend doen, maar als AZ en Anzhi doorgaan, dan ga ik Bukharov in het echt bewonderen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uit?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef TBakkert het volgende:
Ik wil niet weer vervelend doen, maar als AZ en Anzhi doorgaan, dan ga ik Bukharov in het echt bewonderen.(In dit geval is het wel ok)
![]()
Oh nee, dat zeker niet, maar ik kan hem dan wel in het echt zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je nu Anzhi makalalakakalaka supporter eigenlijk nu hij daar zit?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Maar er is toch helemaal niks bijzonders aan die gozer?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh nee, dat zeker niet, maar ik kan hem dan wel in het echt zien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tsja, als het daarom gaat, heb ik liever dat Genk doorgaat. Naar België voor een Europees uitduel kan nog wel, maar Rusland is echt te ver(en ook nog midweeks met school).quote:
Heel speciaal is het allemaal niet, maar hij is heel nuttig, kan een bal vasthouden en scoort makkelijk. 2 topjaren bij Rubin gehad en daarna eigenlijk niks meer gespeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar er is toch helemaal niks bijzonders aan die gozer?
Oh uh, die 2 dingen waren niet gerelateerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tsja, als het daarom gaat, heb ik liever dat Genk doorgaat. Naar België voor een Europees uitduel kan nog wel, maar Rusland is echt te ver(en ook nog midweeks met school).Rusland zou ik zelf ook niet snel doen.
![]()
Anzhi is leuk joh. Guus heeft daar nog een mooi ziekenhuis laten bouwen ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tsja, als het daarom gaat, heb ik liever dat Genk doorgaat. Naar België voor een Europees uitduel kan nog wel, maar Rusland is echt te ver(en ook nog midweeks met school).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, ik snap het al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh uh, die 2 dingen waren niet gerelateerdRusland zou ik zelf ook niet snel doen.
Ja, voor buitenlanders niet de makkelijkste plek om even een reisje naar toe te maken. Al helemaal niet als je het over Dagestan hebt i.p.v de 2 grote steden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anzhi is leuk joh. Guus heeft daar nog een mooi ziekenhuis laten bouwen ook.![]()
Wat voor lijst?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Stond deze al op de lijst DS2?
(maak er anders een google doc van)
Oh, dat heb ik deze FIFA nog niet meegemaakt...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Spelers die met chemistry style uit pakje komen.
Op hoeveel zitten jullie nu ongeveer dan?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Spelers die met chemistry style uit pakje komen.Wowquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spelers die met een chemistry style uit de packs komen
@Thye: Geen idee, het is DS2 zn lijst.![]()
Oh. Bedankt voor het antwoord.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Wow
@Thye: Geen idee, het is DS2 zn lijst."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
FYPquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh. Bedankt voor het antwoord. Het was weer gezellig. Nu moet ik stoppen want mn ouders gaan slapen. Ik hoop dat we dit snel nog een keer kunnen doen. Doei allemaal.![]()
![]()
Komen ze een beetje door Safari Park heen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat weer beginnen
Meh, geen naam gegeven door start9.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neuh, komen stappen te kort. Is wel steeds democracy nu maar door trolls en lag komen ze er niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komen ze een beetje door Safari Park heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |