SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, hoef geen bewijs ofzo. Ik zou die pic alleen wel prachtig vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.
Je zal de verkoper maar zijn, en in een rebelse bui je Ronaldo erop zetten met een SP van 200k ofzo. "Ach, ze bieden toch wel omhoog naar X miljoen..."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het over Maverick.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, hoef geen bewijs ofzo. Ik zou die pic alleen wel prachtig vinden
Je zal de verkoper maar zijn, en in een rebelse bui je Ronaldo erop zetten met een SP van 200k ofzo. "Ach, ze bieden toch wel omhoog naar X miljoen..."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tuurlijk heb ik die nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende: Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn vertrouwen.quote:IK geloofde je mattie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.Jullie =/= Maverquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met zijn gespleten persoonlijkheid.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met zijn gespleten persoonlijkheid.
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dat lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In FUT 12 was er iemand die een Ronaldo of Messi (weet niet meer) had voor 5k had tijdens maintenance (maar die waren toen ook "maar" 600 a 800k ofzo)![]()
Ik wil niet weer vervelend doen, maar als AZ en Anzhi doorgaan, dan ga ik Bukharov in het echt bewonderen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ben je nu Anzhi makalalakakalaka supporter eigenlijk nu hij daar zit?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef TBakkert het volgende:
Ik wil niet weer vervelend doen, maar als AZ en Anzhi doorgaan, dan ga ik Bukharov in het echt bewonderen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uit?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:34 schreef TBakkert het volgende:
Ik wil niet weer vervelend doen, maar als AZ en Anzhi doorgaan, dan ga ik Bukharov in het echt bewonderen.(In dit geval is het wel ok)
![]()
Oh nee, dat zeker niet, maar ik kan hem dan wel in het echt zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je nu Anzhi makalalakakalaka supporter eigenlijk nu hij daar zit?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Maar er is toch helemaal niks bijzonders aan die gozer?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh nee, dat zeker niet, maar ik kan hem dan wel in het echt zien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tsja, als het daarom gaat, heb ik liever dat Genk doorgaat. Naar België voor een Europees uitduel kan nog wel, maar Rusland is echt te ver(en ook nog midweeks met school).quote:
Heel speciaal is het allemaal niet, maar hij is heel nuttig, kan een bal vasthouden en scoort makkelijk. 2 topjaren bij Rubin gehad en daarna eigenlijk niks meer gespeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar er is toch helemaal niks bijzonders aan die gozer?
Oh uh, die 2 dingen waren niet gerelateerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tsja, als het daarom gaat, heb ik liever dat Genk doorgaat. Naar België voor een Europees uitduel kan nog wel, maar Rusland is echt te ver(en ook nog midweeks met school).Rusland zou ik zelf ook niet snel doen.
![]()
Anzhi is leuk joh. Guus heeft daar nog een mooi ziekenhuis laten bouwen ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tsja, als het daarom gaat, heb ik liever dat Genk doorgaat. Naar België voor een Europees uitduel kan nog wel, maar Rusland is echt te ver(en ook nog midweeks met school).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, ik snap het al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh uh, die 2 dingen waren niet gerelateerdRusland zou ik zelf ook niet snel doen.
Ja, voor buitenlanders niet de makkelijkste plek om even een reisje naar toe te maken. Al helemaal niet als je het over Dagestan hebt i.p.v de 2 grote steden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anzhi is leuk joh. Guus heeft daar nog een mooi ziekenhuis laten bouwen ook.![]()
Wat voor lijst?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Stond deze al op de lijst DS2?
(maak er anders een google doc van)
Oh, dat heb ik deze FIFA nog niet meegemaakt...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Spelers die met chemistry style uit pakje komen.
Op hoeveel zitten jullie nu ongeveer dan?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Spelers die met chemistry style uit pakje komen.Wowquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spelers die met een chemistry style uit de packs komen
@Thye: Geen idee, het is DS2 zn lijst.![]()
Oh. Bedankt voor het antwoord.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Wow
@Thye: Geen idee, het is DS2 zn lijst."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
FYPquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh. Bedankt voor het antwoord. Het was weer gezellig. Nu moet ik stoppen want mn ouders gaan slapen. Ik hoop dat we dit snel nog een keer kunnen doen. Doei allemaal.![]()
![]()
Komen ze een beetje door Safari Park heen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat weer beginnen
Meh, geen naam gegeven door start9.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neuh, komen stappen te kort. Is wel steeds democracy nu maar door trolls en lag komen ze er niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komen ze een beetje door Safari Park heen?![]()
Dit gaat nog wel even durenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh, komen stappen te kort. Is wel steeds democracy nu maar door trolls en lag komen ze er niet.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je merkt dat je ICT'er bent als je Telegram installeert en al 20+ mensen uit je contactepersonen het hebbenLees overal dat mensen het installeren en dat niemand van hun vrienden het heeft.
![]()
Wat is het verschil met wapp dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
Je merkt dat je ICT'er bent als je Telegram installeert en al 20+ mensen uit je contactepersonen het hebbenLees overal dat mensen het installeren en dat niemand van hun vrienden het heeft.
![]()
Ik heb het er net op gezet toevallig. 6 man hadden het al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat Facebook niet al je berichten meeleest. En het kan ook op je desktop. Qua werking redelijk gelijk verder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat is het verschil met wapp dan?![]()
Hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Stond deze al op de lijst DS2?
(maak er anders een google doc van)
Ik zit nu op 88 spelers maar ik ben nog een paar vergeten.![]()
Google Docs > Create. Of misschien kun je je huidige excel wel uploaden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Ik zit nu op 88 spelers maar ik ben nog een paar vergeten.![]()
http://www.speld.nl/2014/(...)-garandeert-privacy/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat Facebook niet al je berichten meeleest. En het kan ook op je desktop. Qua werking redelijk gelijk verder.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Matig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)-garandeert-privacy/![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)-garandeert-privacy/
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je bent vergeten de taal op Frans te zetten
Dacht dat die LB wel wat duurder was. Verder geen slecht pack though.![]()
Of hij homo is weet ik niet, maar dat andere kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Die LB is toch die homo die vorig jaar CM (CDM?) was ?![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2774949.page
Het schijnt dat ook sommige legends een up hebben gekregen
Maldini is een lb geworden en pires lm, als het klopt wat er gezegd wordt![]()
Op dezelfde manier als de IFs dus? Dat is mooi gay, heb je een leuk team met een goede CB, issie ineens LBquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef rolls-reus het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2774949.page
Het schijnt dat ook sommige legends een up hebben gekregen
Maldini is een lb geworden en pires lm, als het klopt wat er gezegd wordt![]()
![]()
Ja die gast is gayquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of hij homo is weet ik niet, maar dat andere kan wel kloppen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Van Basten ziet er ineens een stuk beter uit.
quote:![]()
Prima stats ook nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Van Basten ziet er ineens een stuk beter uit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet eens UK residents onlyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kans is groter om een grote prijs in de staatsloterij te winnen, maar ja, misschien vinden mensen dit nog wel interessant.![]()
![]()
Maar die workratesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
91 shooting en 83 pace. das inderdaad een stuk beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja das wel een beetje vreemd. Hij was eerder op de dag 2m coins die van Basten, nu 3.2mquote:ik kan hem nu niet eens meer betalen
![]()
![]()
![]()
Leuken UPFF bedelen misschien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja das wel een beetje vreemd. Hij was eerder op de dag 2m coins die van Basten, nu 3.2mik kan hem nu niet eens meer betalen
![]()
als ik Ibra verkoop zit ik op 3m coins. Pires op LM is ook wel leuk. Maldini op LB. benieuwd wie er nog meer een up hebben gekregenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:57 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Leuken UP
[..]
FF bedelen misschien.![]()
Lekkere packstreakquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 SMLENO-spelers in 1 packquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Om de hoek nog een +500c.![]()
![]()
Hebben ze bij EA eindelijk door dat die Van Basten best een aardig voetballertje was. Maar die WR doen ze natuurlijk niets aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe stats van Van Basten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet dat ik hem kan betalen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kongolo voor Derijck.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien binnenkort maar eens mijn zilveren team gebruiken voor het nieuwe toernooi.
Tips om hem goedkoop te upgraden?
[ afbeelding ]![]()
Beerens. Klaassen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien binnenkort maar eens mijn zilveren team gebruiken voor het nieuwe toernooi.
[ afbeelding ]![]()
Locadia is toch wel beter dan Casta als je met enige regelmaat een cross geeft (en waarom zou je anders Schaken hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]). Casta is wel wat fijner aan de bal.
Beerens is een eindbaas op LW met zijn 5* wf en 4* skills. Duarte op CAM is ook beter en Holla is onmisbaar op CM imo. Achterin moet het beter kunnen, ook qua cheap opties. Zanka en Kongolo ofzo? Die laatste vind ik fijner dan RekikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Emily Ratajkowski
NSFWAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Henriksen, duarte, beerens, holla, konkolo, jorgensen, ruiter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Eventueel van rhijn en van aanholt maar die zijn iets duurder, je kan ook van dijk erin doen ipv jorgensen.![]()
BOAHHH. Kreeg wel 2 tegendoelpunten. But worth itquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Tim86 het volgende:
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Emily Ratajkowski
NSFW![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
BOAHHH. Kreeg wel 2 tegendoelpunten. But worth it![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |