SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, hoef geen bewijs ofzo. Ik zou die pic alleen wel prachtig vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.
Je zal de verkoper maar zijn, en in een rebelse bui je Ronaldo erop zetten met een SP van 200k ofzo. "Ach, ze bieden toch wel omhoog naar X miljoen..."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het over Maverick.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik hem niet geloof, hoef geen bewijs ofzo. Ik zou die pic alleen wel prachtig vinden
Je zal de verkoper maar zijn, en in een rebelse bui je Ronaldo erop zetten met een SP van 200k ofzo. "Ach, ze bieden toch wel omhoog naar X miljoen..."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tuurlijk heb ik die nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende: Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn vertrouwen.quote:IK geloofde je mattie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom geloven jullie hem niet op zijn woord.Jullie =/= Maverquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met zijn gespleten persoonlijkheid.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met zijn gespleten persoonlijkheid.
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dat lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tankerd, het spreekt vanzelf dat ik je vanaf dit moment nooit meer serieus neem.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |