abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136975668
Hallo allemaal,
Ik doe normaal nooit aan topics plaatsen op fora maar ben nu toch echt even in nood van wat objectief advies.
Het is een beetje een lang verhaal mag ik ga proberen het zo kort mogelijk neer te zetten, excuses alvast..

Ik zit al sinds een paar jaren in een vaste vriendengroep samen met mijn beste vriendinnetje waarvan ik haar mantelverzorgster ben (ze zit in een rolstoel). Tot deze vriendengroep behoort een vriend van ons die ook een huisgenoot van haar is. Deze jongen heeft last van flinke angststoornissen en slikt daarvoor prozac, het is een erfelijk iets. Mijn vriendinnetje en ik hebben beiden relaties gehad in die jaren, ik een van 4 jaar die 4 maanden geleden geëindigd is. Onze vriend (hierna: X) heeft al in geen jaren relaties gehad en ook geen seksuele contacten. Elke keer als er een vrouw in zijn leven kwam, vluchtte hij de andere kant op.

Net voordat mijn relatie eindigde heeft hij geprobeerd mij een keer te zoenen, ik heb het niet beantwoord maar ook niet afgewezen (met kusjes). Dit is niet de reden dat mijn relatie is geëindigd maar het heeft het ook niet geholpen.
Ik woonde samen met mijn vriend dus ik ben bij mijn beste vriendinnetje in getrokken tijdelijk. In die tijd werden ik en X goeie maatjes. We hebben het over het zoenen gehad, en allebei gezegd dat het gewoon een aantrekkingskracht iets was maar we graag vrienden wilden blijven.
Toch trokken we steeds meer naar elkaar toe, kregen ook heftige ruzies en er ontstond een spanning/passie waarvan we allebei niet wisten wat we er mee aanmoesten. Hij is de meest gesloten persoon ter wereld en praat nooit over zijn gevoelens, dus een gesprek hierover aangaan was moeilijk.

Na een maand werd mijn beste vriendinnetje doodziek en belandde in het ziekenhuis. Ze heeft 3 weken op de IC gelegen en in die 3 weken zag het er naar uit dat ze het niet ging redden. Ik en X trokken nog meer naar elkaar toe en belandden ook met elkaar in bed. Dat is zo doorgegaan voor een maand waarin we fantastische sex hadden maar tussendoor gewoon dezelfde vrienden bleven die we daarvoor ook waren. Tussendoor uitte hij vaak zijn zorgen over dat het niet verstandig was, maar hield er ook niet mee op. Ik zocht hem vaak snachts op voor sex en hij liet mij toe. Ik beantwoordde zijn zorgen altijd met dat ik niet op zoek was naar een relatie en het fijn vond zoals het was. Ik was niks verplicht en ik vertrouwde hem erop dat hij ook niets wilde. Hij zei dat als ik geen verwachtingen had, hij het ook prima vond.
Mijn beste vriendinnetje werd godzijdank weer beter en herstelde langzaam naar haar oude staat.
De dag dat we hoorden dat weer naar huis mocht, zijn we het gaan vieren met onze vriendengroep door flink te gaan zuipen en stappen.
De beste vriend van X kwam ook langs, die ik nog niet had leren kennen. Ik kon ontzettend goed met hem opschieten en we waren meteen 2 handen op 1 buik. Hij heeft zelf al 7 jaar een vriendin.
X gedroeg zich ontzettend jaloers en om hem gerust te stellen vroeg ik aan hem of ik die nacht bij hem mocht slapen. Hij vond dat goed. We gingen uit en ik ben heel vrij in mijn doen en heb veel met de vriend van X gedanst en ook met X zelf.
Ondanks dat we beiden hadden afgesproken ons 'gescharrel' niet met de rest van de groep te delen, zoende hij me vollop in de kroeg.
Die nacht werd hij veelste dronken en werd ziek, ik heb hem naar huis gebracht en verzorgd.
De volgende dag zijn we weer met elkaar naar bed geweest en hebben een gezellige dag gehad, De dag erop barstte opeens de hel los, hij was koud, afstandelijk en erg naar. Hij wilde niet dat ik hem aanraakte en wilde niet met me praten. Hij zei de hele tijd dat hij wilde dat ik wegging, dat hij zich niet goed voelde en niet wist of hij hiermee door wilde gaan. Het was niet verstandig.
Hij had een angstaanval, en normaal kon ik het weghalen met intimiteit, ik vroeg of hij wilde dat ik het weghaalde, maar hij wees me af. Ik werd letterlijk afgestoot.
De dag erna hebben we een lang gesprek gehad waarin ik zei dat ik de situatie prettig vond omdat ik geen verplichtingen had, maar ik wilde weten waarom hij ineens zo raar deed.
Hij zei me dat hij niet wist of hij ok was met de situatie en ermee wilde stoppen. Dat hij erg spijt had van hoe hij had gedaan, dat dat een probleem was van hem, dat hij dat wist, maar dat het wel echt was. Hij vond het fijn met mij, de intieme momenten, maar die angst was erger.
Ik vroeg hem of hij uberhaupt wel gevoelens voor me had gehad, hij zei van wel. Ik zei dat ik die ook had, dat ik het jammer vond dat het zo was gelopen en hij me van zich afstootte. Maar ik wist wie hij was, en dat hij dit uiteindelijk toch zou doen. Dat hij al vanaf het begin roept dat het geen goed idee is maar wel ermee in meegaat.

Nu is het ontzettend ongemakkelijk thuis, en ik heb erg veel spijt van wat er is gebeurd. Ik heb niet nagedacht in die tijd en de sex was een manier voor mij om me beter te laten voelen over alle ellende waar ik doorheen ging.
Mensen om me heen zeggen dat ik naïef en blind ben, dat hij verliefd op me is en ik hem eigenlijk gebruikt heb. Dat niks wat uit zijn mond komt eigenlijk de waarheid is.
Ik weet me nu geen raad meer, ik weet ook niet wat ik eigenlijk voor hem voel. Ik weet dat ik baal dat het voorbij is, maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet klaar ben voor een relatie dus dat het beter is zo.
Ik wil niets liever dan weer de vriendschap en het close terugkrijgen, zonder de sex. Hij zei me tijdens het 'uit' maak gesprek dat hij wilde dat we net zoveel met elkaar om zouden blijven gaan en ik heb hem afgewezen. Ik weet eigenlijk niet zo goed meer waarom ik dat gedaan heb.

Dus.. Help! Ik weet niet meer wat te doen en ik voel me erg schuldig als wat mijn vrienden zeggen waar is, en ik hem eigenlijk gebruikt heb. Hierbij moet ik nog zeggen dat mijn vrienden allemaal verbaasd waren over hoe hij was veranderd in de tijd dat ik zoveel met hem omging. In plaats van opgesloten te zitten in zijn kamer, kwam hij veel naar buiten, liep fluitend rond en was ontzettend sociaal en open naar iedereen. Hij was gelukkiger.
Nu zit hij weer opgesloten in zijn kamer en is het oorverdovend stil in het huis. En ik vind de situatie echt zo rot. Ik geef zoveel om hem, en ik ben de eerste persoon die ooit zo dichtbij hem is gekomen sinds zijn problemen. Ik begrijp heel goed dat hij dat doodeng vindt, maar ik heb altijd geloofd dat hij de situatie ook ok vond, omdat er geen verplichtingen of verwachtingen waren.

Wat nu???
pi_136975695
Samenvatting?
pi_136976017
Ja sorry, het is niet echt goed samen te vatten.... Ik heb mijn best gedaan!
pi_136976079
Ik snap het probleem niet helemaal..

Hij wilt je niet meer, jij wilt ook geen relatie met hem want je bent klaar voor een echte relatie.
Lijkt me dat jullie het redelijk eens zijn?
pi_136976110
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef _Meredith het volgende:
Ik snap het probleem niet helemaal..

Hij wilt je niet meer, jij wilt ook geen relatie met hem want je bent klaar voor een echte relatie.
Lijkt me dat jullie het redelijk eens zijn?
dit dus

ga verder met je leven zou mijn advies zijn
pi_136976121
quote:
Ik doe normaal nooit aan topics plaatsen op fora maar ben nu toch echt even in nood van wat objectief advies.
Oh boy. Succes en sterkte :o
pi_136976173
Ik zou graag willen weten of en hoe ik de vriendschap kan redden.
pi_136976181
jezus wat een onsamenhangend verhaal zeg.
Ga verder met je leven en als vrienden. Beter werk je eerst aan jezelf voordat je iets aangaat met een depressieve knul met angststoornis.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136976227
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef Gioia26 het volgende:
Daar kunnen wij toch onmogelijk een (objectief) antwoord op geven. We kennen alleen jouw perspectief (wat sowieso al erg gebrekkig is) en weten veel te weinig af over je vriendschap. Vraag het je andere vrienden eens?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136976354
Ik vond het anders een prima verhaal hoor Seam, goed te begrijpen. Beter dan menig gebrabbel topics wat hier voorbij komt.

En TS, tsja, als X het toelaat toch wer proberen met hem om te gaan zonder de seks? na een tijd (lees jaar) is hij er vast wel overheen dat hij je niet meer mag nemen, en na een aantal weken ben jij er overheen dat je hem nog wil. Eind goed al goed.
pi_136976469
Prof_Hoax, dankjewel! Ik vond mijn verhaal niet heel verwarrend, al zeg ik het zelf :P
  Moderator vrijdag 21 februari 2014 @ 15:26:39 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136976483
Prof_Hoax heeft gelijk. X wil TS gewoon, ongeacht welke verhaaltjes hij ophangt. TS roept op haar beurt om het hardst dat ze X niet wil, terwijl de realiteit is dat ze hem wel wil. Het is alleen de vraag of ze dat ook aan zichzelf wil toegeven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136976578
Ik geef toe dat ik hem wil, op de manier zoals het was, geen verplichtingen en vooral veel sex. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat hij dat blijkbaar niet wil, omdat hij vrolijk meedeed.
  Moderator vrijdag 21 februari 2014 @ 15:33:48 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_136976802
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:28 schreef Gioia26 het volgende:
Ik geef toe dat ik hem wil, op de manier zoals het was, geen verplichtingen en vooral veel sex. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat hij dat blijkbaar niet wil, omdat hij vrolijk meedeed.
Oh hij wil dat wel, maar hij wil de rest van je ook. Hij wil je helemaal. Maar als ie dat zou zeggen, dan zou het resultaat zijn dat ie je volledig kwijt was, want dat wil jij niet en dus zou t raar worden en dus zou t stoppen.

Hoe het was gaat t niet meer worden. Hij is stapelgek op je. Maar, ik geloof niet helemaal dat je hem niet wil. Ik WIL ook dat je hem wil cause im a sucker for love stories (maar dan weer geen films) :P
Ik zie je nl al helemaal naar m toe gaan midden in de nacht en zeggen dat je hem toch wil, waarna hij je vastgrijpt en je nooit meer laat gaan...etc etc. O+
pi_136976910
Ik wil hem niet willen, telt dat ook? Ik ben nooit echt single geweest, altijd relaties gehad die in elkaar over liepen. Ik wil zo graag een keer single zijn en doen waar ik zin in heb.
Daar komt bij dat hij het aantrekken/afstoten gedoe altijd zou blijven doen en ik trek dat echt niet.
  Moderator vrijdag 21 februari 2014 @ 15:39:51 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_136977073
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Gioia26 het volgende:
Ik wil hem niet willen, telt dat ook? Ik ben nooit echt single geweest, altijd relaties gehad die in elkaar over liepen. Ik wil zo graag een keer single zijn en doen waar ik zin in heb.
Daar komt bij dat hij het aantrekken/afstoten gedoe altijd zou blijven doen en ik trek dat echt niet.
Nee dat telt niet, want dan heb ik dus gewoon gelijk, namelijk dat je hem keihard wil. Ik denk niet dat ie dat zou doen. Hij doet dat nu, ja, omdat hij je wil maar je in zijn ogen niet kan hebben omdat jij m dat verteld.

De oplossing is simpel.
pi_136977109
Ik lees eerste de hele tijd alleen maar ''voel niks voor hem, gaat om de sex, voel niks voor hem, gaat om de sex''

En dan ineens:

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:08 schreef Gioia26 het volgende:
Ik vroeg hem of hij uberhaupt wel gevoelens voor me had gehad, hij zei van wel.
Ik zei dat ik die ook had, dat ik het jammer vond dat het zo was gelopen en hij me van zich afstootte.
Kap ermee en stop uberhaupt met scharrels, duidelijk niets voor jou.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136977283
TS, heb je nooit van die romantische komedies gekeken. Friends with benefits eindigt altijd in gevoelens voor elkaar en in een hoop gezeik daardoor.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_136977305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat telt niet, want dan heb ik dus gewoon gelijk, namelijk dat je hem keihard wil. Ik denk niet dat ie dat zou doen. Hij doet dat nu, ja, omdat hij je wil maar je in zijn ogen niet kan hebben omdat jij m dat verteld.

De oplossing is simpel.
Dit ja.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:45:46 #20
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136977317
Ja, you fucked up. Als die gast daadwerkelijk meer van je wil en jij niet, moet je zorgen dat je zo ver mogelijk bij m uit de buurt blijft, want anders verneuk je 'm nog verder.

Scharrelen met instabiele mensen is gewoon vragen om gezeik.
Ik ga naar huis.
pi_136977388
Ik moet hierbij de nadruk leggen op het feit dat ik heel goed weet dat ik niet slim heb gehandeld. Maar geloof mij, als je beste vriendinnetje bijna overlijdt, dan ben je niet echt met denk processen bezig.. Maar erg bedankt voor alle adviezen! Dit helpt!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:04:14 #22
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136977931
Gaat de 2e helft van het verhaal nou over X of over die maat van X?

Wat een warrig verhaal.
pi_136977956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef Ixnay het volgende:

Wat een warrig verhaal.
Over X. Zoals ik zei, ik heb nooit topics geplaatst, moet nog veel leren!
  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2014 @ 16:06:55 #24
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_136978027
Iemand die aan de prozac zit is sowieso niet de gemakkelijkste in sociale contacten toch? Was hij misschien vergeten zijn prozac te slikken toen 'de bom barstte'? Een uiting van zijn angststoornis dus, waarna hij jou maar ging vervreemden zodat hij zijn angst uit de weg kon gaan?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:08:54 #25
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136978103
Ok dus X werd dronken, vervolgens even ziek. En die maat speelt verder ook geen noemenswaardige rol alleen dat X het maar niks vond dat je het goed kon vinden met maat van X.
pi_136978184
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:06 schreef JeMoeder het volgende:
Iemand die aan de prozac zit is sowieso niet de gemakkelijkste in sociale contacten toch? Was hij misschien vergeten zijn prozac te slikken toen 'de bom barstte'? Een uiting van zijn angststoornis dus, waarna hij jou maar ging vervreemden zodat hij zijn angst uit de weg kon gaan?
Nee hij heeft veel moeite met sociale contacten. En ik ben juist de grootste flapuit en druktemaker. Je zou denken dat het niet samengaat.
Ik weet niet of hij zijn pillen niet had geslikt, het zou kunnen. Hij vervreemdt mij wel, omdat ik, als persoon die het dichtst bij hem sta, hem het meest angst inboezem.
De eerste nacht dat we met elkaar in bed lagen zei hij tegen me, als ik spastisch wordt of een angstig ben en raar doe, trek me dan gewoon naar je toe en laat me niet alleen. Ik moest dat beloven.

Ik wilde op het moment toen de bom barstte mijn belofte nakomen, maar als iemand je letterlijk wegduwt.. Ja wat moet je dan?
pi_136978215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef Ixnay het volgende:
Ok dus X werd dronken, vervolgens even ziek. En die maat speelt verder ook geen noemenswaardige rol alleen dat X het maar niks vond dat je het goed kon vinden met maat van X.
Juist. Die maat speelt alleen rol in het verhaal dat ik niet had verwacht dat X zo jaloers zou worden en ik daarvan schrok.
  maandag 24 februari 2014 @ 02:47:56 #28
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137079514
Jezus man accepteer dat je gevoelens voor hem hebt en ga dr voor.

Of niet en laat die arme jongen verder met rust.
  maandag 24 februari 2014 @ 04:41:47 #29
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_137079819
Hulpverlenersseks met een gesloten oester die raar doet... gewoon hem helemaal vergeten en nooit meer een woord mee wisselen. Jullie doen te raar.
pi_137079894
Ik denk dat je vooral moet beginnen eerlijk te zijn. Eerlijk naar jezelf, over de gevoelens die je duidelijk wel hebt en eerlijk naar hem (over diezelfde gevoelens).

Het afstoten dat hij nu zo sterk doet komt voort uit angst en die angst wordt vooral gevoed door onzekerheid. Jij bent stellig dat er geen gevoelens zijn, dus in zijn ogen kan het elk moment ophouden.

Is het niet veel prettiger om gewoon toe te geven hoe je je voelt, aan hem duidelijkheid te vragen hoe het van zijn kant zit en als dat ook gewoon goed zit samen verder te gaan? Dit soort flauwekul heeft niemand wat aan.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  maandag 24 februari 2014 @ 06:16:42 #31
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137079936
Kolere das een obvious duidelijk verhaal. X was dolblij dat er eindelijk een leuke dame wel geinteresseerd was in hem. Die hem wel leuke aandacht gaf. Vervolgens krijgt ie keer op keer te horen dat je geen gevoelens hebt. Maar de dingen die je doet bewijzen duidelijk anders. Kortom X is in de war. Bovenop zijn angststoornis(sen).

Kortom je laat zien aan een hoopje miserabele ellende dat je interesse hebt. En daar fleurt hij weer van op. Vervolgens zeg je dat je geen gevoelens hebt etc. Waarmee je al zijn hoop de grond weer in trapt. Maar de dingen die je doet zeggen wat anders voor hem.

Hij mag je duidelijk graag. En alleen het feit dat een compleet gesloten eenzaam en in stilte levend persoon fluitend buiten loopt en gezelliger en socialer is dan voorheen. Puur alleen om het feit dat jij hem "liefde" en "aandacht" geeft aan dat je heel goed moet gaan opletten op wat je nu doet. Want je kunt hem behoorlijk breken op dit moment. Geloof me ik zit redelijk in hetzelfde bootje.

Je hebt nu een keuze. Of je vertelt hem dat het niks word en je stopt wat hem pijn gaat doen maar dat overleeft hij wel. Of je gaat er voor en maakt hem gelukkig. Maar stop met ja doen en nee zeggen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137087896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef Gioia26 het volgende:
Niet.

Je hebt iemand, die nooit een vriendin had gehad, ingezet als fuckbuddy. Iemand die dat dus nooit eerder had gedaan. Hij kreeg denk ik gevoelens, maar hij realiseerde zich dat pas toen jij met zijn leuke vriend ging babbelen en dansen.

Terug naar de oude situatie kan niet. Jij in zijn buurt doet de gevoelens weer terug keren. Hij zal de seks zich voor de geest halen en de leuke momenten.

Kortom, je hebt het verneukt en had gezien zijn verleden beter moeten weten.

Hou afstand en geef hem tijd om het te verwerken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:23:13 #33
416020 K44S
The bearded man
pi_137088286
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef Ixnay het volgende:

Wat een warrig verhaal.
Dit.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 24 februari 2014 @ 13:50:07 #34
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137089185
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 06:16 schreef Raggingbull het volgende:
Kolere das een obvious duidelijk verhaal. X was dolblij dat er eindelijk een leuke dame wel geinteresseerd was in hem. Die hem wel leuke aandacht gaf. Vervolgens krijgt ie keer op keer te horen dat je geen gevoelens hebt. Maar de dingen die je doet bewijzen duidelijk anders. Kortom X is in de war. Bovenop zijn angststoornis(sen).

Kortom je laat zien aan een hoopje miserabele ellende dat je interesse hebt. En daar fleurt hij weer van op. Vervolgens zeg je dat je geen gevoelens hebt etc. Waarmee je al zijn hoop de grond weer in trapt. Maar de dingen die je doet zeggen wat anders voor hem.

Hij mag je duidelijk graag. En alleen het feit dat een compleet gesloten eenzaam en in stilte levend persoon fluitend buiten loopt en gezelliger en socialer is dan voorheen. Puur alleen om het feit dat jij hem "liefde" en "aandacht" geeft aan dat je heel goed moet gaan opletten op wat je nu doet. Want je kunt hem behoorlijk breken op dit moment. Geloof me ik zit redelijk in hetzelfde bootje.

Je hebt nu een keuze. Of je vertelt hem dat het niks word en je stopt wat hem pijn gaat doen maar dat overleeft hij wel. Of je gaat er voor en maakt hem gelukkig. Maar stop met ja doen en nee zeggen.
_O_

Beste post ooit.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:43:04 #35
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137098652
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

_O_

Beste post ooit.
Dank je haha.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137187317
Nou, ik heb een goed gesprek aangegaan met X, hem verteld dat ik hem erg mis. Hij zegt dat we beiden hadden gehoopt dat t anders was gelopen maar dat t niet werkte, maar hij wil me niet verliezen als vriendin want hij wil niet terug naar zijn 'holletje' waar hij eerder altijd zat.
Over wat hij voelde kreeg ik niet echt een antwoord. Ik vroeg m wat we met die gevoelens moesten, wat als er weer iets zou gebeuren. Hij was van mening dat als volwassen mensen we dat niet meer zouden doen omdat we beiden wisten dat t niet werkte.

Nu gaan we weer net zo intensief met elkaar om als eerst, eigenlijk is er niks in de omgang veranderd behalve de sex.
Iedereen om me heen roept dat het een kwestie van tijd is totdat er weer wat gebeurd en we eigenlijk gewoon verliefd zijn, maar hij heel bang is.

Ik ben totaal in de war over wat hij nou wil, maar ben erg blij met de vriendschap die er nog is.
Bedankt iig voor de adviezen! En nogmaals sorry voor t warrige verhaal.
pi_137187907
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 01:56 schreef Gioia26 het volgende:
Nou, ik heb een goed gesprek aangegaan met X, hem verteld dat ik hem erg mis. Hij zegt dat we beiden hadden gehoopt dat t anders was gelopen maar dat t niet werkte, maar hij wil me niet verliezen als vriendin want hij wil niet terug naar zijn 'holletje' waar hij eerder altijd zat.
Over wat hij voelde kreeg ik niet echt een antwoord. Ik vroeg m wat we met die gevoelens moesten, wat als er weer iets zou gebeuren. Hij was van mening dat als volwassen mensen we dat niet meer zouden doen omdat we beiden wisten dat t niet werkte.

Nu gaan we weer net zo intensief met elkaar om als eerst, eigenlijk is er niks in de omgang veranderd behalve de sex.
Iedereen om me heen roept dat het een kwestie van tijd is totdat er weer wat gebeurd en we eigenlijk gewoon verliefd zijn, maar hij heel bang is.

Ik ben totaal in de war over wat hij nou wil, maar ben erg blij met de vriendschap die er nog is.
Bedankt iig voor de adviezen! En nogmaals sorry voor t warrige verhaal.
Move.

On.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:58:59 #38
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_137189265
Okaaaaay appeltje eitje, er is niets mis met wat jij gedaan hebt. Je was vanaf het begin wel redelijk duidelijk over je intenties en volgens mij ben jij alleen maar goed voor hem geweest. Ook voor je vriendin trouwens, mantelverzorgster ^O^ toppertje.

Jouw 'Mister X' is alleen een beetje sociaal gestoord en labiel, hoogstwaarschijnlijk een FOK! zolderkamer autist en leest hij nu mee. Er is opeens een meisje die hem leert kennen, aandacht aan hem geeft en dat vindt hij eng. Want iewl, meisjes zijn stom.

Conclusie: je verdient beter en hij kan niet omgaan met zijn gevoelens
pi_137189397
Dit gaat zo hard weer een keer fout, gewoon niet leuk meer :')
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137189440
Die gozer is nog mega verliefd, en doet alles om TS in de buurt te houden. En TS staat dat toe. Jullie verdienen elkaar ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:40:14 #41
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_137191685
Onder het mom van vriendschap hangt hij nu dus weer fijn bij jou aan het lijntje. Je zal het allemaal wel goed bedoelen, maar deze vriendschap helpt hem alleen maar bij jou in de buurt te kunnen blijven met zijn gevoelens voor jou.

Je verwacht dat hij al zijn kaarten op tafel legt, maar dat zal niet gebeuren omdat hij liever jou in de buurt houdt. Kijk naar jezelf, jij weet wat hij voelt maar omdat hij het niet uitspreekt denk jij weer vrolijk met vriendschap door te gaan. Dat is een vorm van egoisme, je belemmert hem om over jou heen te komen, en het resultaat is een ongelijkwaardige vriendschap.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 10:59:37 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_137192191
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:40 schreef drijfhout het volgende:
Onder het mom van vriendschap hangt hij nu dus weer fijn bij jou aan het lijntje. Je zal het allemaal wel goed bedoelen, maar deze vriendschap helpt hem alleen maar bij jou in de buurt te kunnen blijven met zijn gevoelens voor jou.

Je verwacht dat hij al zijn kaarten op tafel legt, maar dat zal niet gebeuren omdat hij liever jou in de buurt houdt. Kijk naar jezelf, jij weet wat hij voelt maar omdat hij het niet uitspreekt denk jij weer vrolijk met vriendschap door te gaan. Dat is een vorm van egoisme, je belemmert hem om over jou heen te komen, en het resultaat is een ongelijkwaardige vriendschap.
Dit.

Maar tegelijkertijd ontkent TS dat ze gevoelens heeft voor die gast, want dat gaf ze eerder toe, dus dit is drama om niks. Als TS die jongen aan kijkt en ze zegt tegen 'm dat ze 'm wil, en dan helemaal, dan zal hij voor de vorm tegenstribbelen en wat moeilijk doen, maar natuurlijk zal hij happen.

De situatie die er nu ligt is gewoon bullshit.
pi_137411310
Dit wordt natuurlijk een drama.

TS, je wil neuken als je grotje weer eens vochtig is. Daar gebruik je een labiele kerel voor. Ik snap niet zo goed waarom je daarover moppert, zeker niet als je op dezelfde voet verder gaat.

Mijn beeld van hulpverleners wordt weer eens bevestigd.
pi_137484310
Ik ga doen alsof ik die laatste comment niet gelezen heb. o|O

Het contact met X is de afgelopen tijd alleen maar toegenomen en hij zoekt me steeds meer op. Nu ben ik erachter gekomen dat ik inderdaad stapelgek op die kerel ben en dat ik het echt wil proberen. Ik heb niet eerder zo'n geweldige sex gehad met iemand waar ik ook als echte maatjes mee kan omgaan en me zo op mijn gemak voel. Het fijne contact heeft me doen beseffen dat ik zeker verliefd was maar het gewoon niet wilde inzien.

Er is nog steeds niks fysieks gebeurd, geen zoen of niks. Of je moet zijn schouderklopjes en rug aaitjes als ik bozig doe meerekenen..
Nu heb ik door dat ik met een extreem angstig persoon zit, en ik alles heel langzaam moet opbouwen aangezien ik me als een bitch gedragen heb toen we sex met elkaar hadden.
Hij zal nog wel even volhouden dat dit allemaal niet verstandig is. Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan aanpakken.

En ja ik begrijp dat ik, als labiel persoon zijnde die mijn beste vriendin bijna heeft verloren en flink wat domme dingen heeft gedaan, en hij als labiel persoon van zichzelf niet een geweldig combi is. Maar screw it, ik ga het gewoon proberen!
pi_137484728
Is TS nu een man of een vrouw? Snap er niks van.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:18:05 #46
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_137485036
Een TS die op het goede moment het boetekleed aantrekt. Het kan dus wel!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_137485038
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Is TS nu een man of een vrouw? Snap er niks van.
ik ben een vrouw..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:18:27 #48
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_137485050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:18 schreef Detroit het volgende:
Een TS die op het goede moment het boetekleed aantrekt. Het kan dus wel!
Maar verder adviezen in de wind slaat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_137485361
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:18 schreef Gioia26 het volgende:

[..]

ik ben een vrouw..
Waarom dan in je profiel zetten dat je een man bent?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137486113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom dan in je profiel zetten dat je een man bent?
oh dat had ik niet door ff aanpassen
pi_137486263
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Gioia26 het volgende:

[..]

oh dat had ik niet door ff aanpassen
ik dacht al dat jullie elkaar helemaal gevonden hadden in de herenliefde
pi_138001253
Nou om het verhaal nog completer te maken. Ik ben het gesprek 3 weken terug met hem aangegaan wat hij van de situatie vond dat we zoveel tijd spendeerden maar niet meer intiem waren. Hij zei dat hij het ook niet goed begreep en dat hij op dit soort momenten graag wilde dat ik bij hem kwam en hem vastpakte, maar dat hij geen relatie wilde en zich niet kon vastleggen aan iemand.
Ik heb vervolgens gezegd dat hij me al een keer afgestoten had en ik bang was dat hij het nogmaals ging doen, maar dat hij moest weten dat ik er zou zijn voor hem, omdat ik vond dat hij het waard was.
We eindigden weer in bed en hebben het zo ontzettend fijn gehad de afgelopen weken. We hadden standaard in het weekend filmavondjes waarbij hij heel romantisch de kamer vol kaarsjes zette en heel erg zijn best deed. Tussendoor sliepen we niet altijd bij elkaar maar hij knuffelde me en kuste me vaak, wat hij daarvoor nooit zou hebben gedaan. Mensen om ons heen zeiden dat we er gelukkig en verliefd uitzagen. Ik dacht ook dat we dat waren.

Gisteren viel ineens weer de bom. We waren het weekend weer met vrienden wezen stappen en ondanks dat er niks noemenswaardigs is gebeurd en ik bij hem sliep die nacht, beweerde hij dat hij zich niet prettig voelde met de situatie van ons. Hij werd weer steenkoud zoals de vorige keer en dit keer misschien nog wel wat erger. Hij zei me dat ik maar een keer moest accepteren dat het van zijn kant niet kwam, dat hij niet meer wilde dan een vriendschap en dat hij nooit van gedachten is veranderd. Waarom ik dit voor mezelf zou willen omdat hij heel duidelijk is geweest.
Hij beweerde zelfs dat toen we weer bij elkaar waren gekomen, het niet van zijn kant kwam, en als het aan hem had gelegen het nooit weer opnieuw was begonnen. Het was allemaal heel fijn maar net niet. Uiteindelijk sloot hij af met dat hij het heel vervelend vond om zo hard te zijn maar dat het misschien wel nodig was om mij duidelijk te maken hoe het zat.

Later hoorde ik dat een vriendin van ons tegen hem had zitten vertellen dat ze heus wel door had dat hij zich niet prettig voelde bij mij, waarop hij antwoordde dat zij dat mij maar moest vertellen. Ik heb erg veel spijt dat ik dat niet eerder had gehoord want dan was ik die nacht niet bij hem blijven slapen.

Ik voel me nu ontzettend voor de gek gehouden en ben echt compleet verlamd. Ik weet nu zeker dat ik wel beter verdien dan dit. Maar het twijfelen over wat nou de waarheid is verteerd me compleet. Ik kan gewoon niet geloven dat ik in een soort toneelstuk heb meegedaan. Iedereen om me heen reageert hetzelfde, ze zeggen dat ze het niet geloven maar dat ik er maar klaar mee moet zijn want dit is gewoon niet goed voor me.

Ik ben aan het einde van het gesprek zelf erg kwaad geworden hem gezegd dat hij zichzelf voor de gek mag houden maar mij niet, dat ik wel beter weet. En dat hij mag kiezen, als het waar is wat hij zegt, hij dus een walgelijk slechte vriend is geweest, of het is niet waar en hij brandt alles af waar hij zelf zo gelukkig van wordt. Ik kreeg hierbij het antwoord dat hij zich inderdaad een slechte vriend voelde.

Hoe kom ik hier in godsnaam ooit overheen. ;(
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:53:37 #53
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_138004017
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:41 schreef Gioia26 het volgende:
Nou om het verhaal nog completer te maken. Ik ben het gesprek 3 weken terug met hem aangegaan wat hij van de situatie vond dat we zoveel tijd spendeerden maar niet meer intiem waren. Hij zei dat hij het ook niet goed begreep en dat hij op dit soort momenten graag wilde dat ik bij hem kwam en hem vastpakte, maar dat hij geen relatie wilde en zich niet kon vastleggen aan iemand. ...
Tsja, hij vertelt je wederom letterlijk de waarheid, en alles wat je verder in je post schrijft valt eigenlijk precies in dit plaatje. Je vraagt je in deze post ook ergens af wat de waarheid nu is, maar die vertelt hij je in zijn buien in koeienletters. Het probleem is niet dat je de waarheid niet kent, het probleem is dat je de waarheid niet snapt. Je snapt gewoon niet hoe het werkt in zijn hoofd, en je gaat daar van alles zelf over interpreteren.

Je schrijft tegen het eind van je post dat je beter weet hoe het zit met hem dan jijzelf. Maar dat is niet waar. Jij snapt gewoon niet hoe zijn gevoel voor jou tot dit gedrag kan leiden, en daarom denk je dat hij het niet weet. Maar hij ziet buitengewoon scherp wie hij is en en wat hij is. Jij wil er niet aan, jij raakt verward door de warme gevoelens, door tederheid, door knuffelen en door seks, maar dat is omdat jij die factoren in jouw eigen denkraam plaatst. Je hoeft niet te begrijpen hoe zijn hoofd werkt, dat zul je zelfs nooit kunnen. Jij kan gewoon niet begrijpen dat schijnbaar herkenbare diepe gevoelens bij hem tot een ander resultaat leiden dan bij jou. Je verwart genegenheid met een relatie, je verwart liefde met de drang om te verbinden. JIJ bent degene die het niet snapt en hem niet snapt.

Hij is een rare vogel, maar hij kent zichzelf uitstekend. Leg je erbij neer dat je dat niet kan snappen, dan is de waarheid die je zoekt zo overduidelijk.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_138007000
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:53 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Tsja, hij vertelt je wederom letterlijk de waarheid, en alles wat je verder in je post schrijft valt eigenlijk precies in dit plaatje. Je vraagt je in deze post ook ergens af wat de waarheid nu is, maar die vertelt hij je in zijn buien in koeienletters. Het probleem is niet dat je de waarheid niet kent, het probleem is dat je de waarheid niet snapt. Je snapt gewoon niet hoe het werkt in zijn hoofd, en je gaat daar van alles zelf over interpreteren.

Je schrijft tegen het eind van je post dat je beter weet hoe het zit met hem dan jijzelf. Maar dat is niet waar. Jij snapt gewoon niet hoe zijn gevoel voor jou tot dit gedrag kan leiden, en daarom denk je dat hij het niet weet. Maar hij ziet buitengewoon scherp wie hij is en en wat hij is. Jij wil er niet aan, jij raakt verward door de warme gevoelens, door tederheid, door knuffelen en door seks, maar dat is omdat jij die factoren in jouw eigen denkraam plaatst. Je hoeft niet te begrijpen hoe zijn hoofd werkt, dat zul je zelfs nooit kunnen. Jij kan gewoon niet begrijpen dat schijnbaar herkenbare diepe gevoelens bij hem tot een ander resultaat leiden dan bij jou. Je verwart genegenheid met een relatie, je verwart liefde met de drang om te verbinden. JIJ bent degene die het niet snapt en hem niet snapt.

Hij is een rare vogel, maar hij kent zichzelf uitstekend. Leg je erbij neer dat je dat niet kan snappen, dan is de waarheid die je zoekt zo overduidelijk.
Misschien heb je gelijk en begrijp ik inderdaad niks van hem. Het is gewoon erg pijnlijk als iemand zich op een manier gedraagt en vervolgens iets heel anders zegt. Voor mij kwam het totaal als een schok omdat het de afgelopen tijd zo goed ging. Je hebt het gevoel alsof je in een soort naar toneelstuk hebt gespeeld, en dan wil je daar een verklaring voor.
pi_138020426
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:41 schreef Gioia26 het volgende:
Nou om het verhaal nog completer te maken. Ik ben het gesprek 3 weken terug met hem aangegaan wat hij van de situatie vond dat we zoveel tijd spendeerden maar niet meer intiem waren. Hij zei dat hij het ook niet goed begreep en dat hij op dit soort momenten graag wilde dat ik bij hem kwam en hem vastpakte, maar dat hij geen relatie wilde en zich niet kon vastleggen aan iemand.
Ik heb vervolgens gezegd dat hij me al een keer afgestoten had en ik bang was dat hij het nogmaals ging doen, maar dat hij moest weten dat ik er zou zijn voor hem, omdat ik vond dat hij het waard was.
We eindigden weer in bed en hebben het zo ontzettend fijn gehad de afgelopen weken. We hadden standaard in het weekend filmavondjes waarbij hij heel romantisch de kamer vol kaarsjes zette en heel erg zijn best deed. Tussendoor sliepen we niet altijd bij elkaar maar hij knuffelde me en kuste me vaak, wat hij daarvoor nooit zou hebben gedaan. Mensen om ons heen zeiden dat we er gelukkig en verliefd uitzagen. Ik dacht ook dat we dat waren.

Gisteren viel ineens weer de bom. We waren het weekend weer met vrienden wezen stappen en ondanks dat er niks noemenswaardigs is gebeurd en ik bij hem sliep die nacht, beweerde hij dat hij zich niet prettig voelde met de situatie van ons. Hij werd weer steenkoud zoals de vorige keer en dit keer misschien nog wel wat erger. Hij zei me dat ik maar een keer moest accepteren dat het van zijn kant niet kwam, dat hij niet meer wilde dan een vriendschap en dat hij nooit van gedachten is veranderd. Waarom ik dit voor mezelf zou willen omdat hij heel duidelijk is geweest.
Hij beweerde zelfs dat toen we weer bij elkaar waren gekomen, het niet van zijn kant kwam, en als het aan hem had gelegen het nooit weer opnieuw was begonnen. Het was allemaal heel fijn maar net niet. Uiteindelijk sloot hij af met dat hij het heel vervelend vond om zo hard te zijn maar dat het misschien wel nodig was om mij duidelijk te maken hoe het zat.

Later hoorde ik dat een vriendin van ons tegen hem had zitten vertellen dat ze heus wel door had dat hij zich niet prettig voelde bij mij, waarop hij antwoordde dat zij dat mij maar moest vertellen. Ik heb erg veel spijt dat ik dat niet eerder had gehoord want dan was ik die nacht niet bij hem blijven slapen.

Ik voel me nu ontzettend voor de gek gehouden en ben echt compleet verlamd. Ik weet nu zeker dat ik wel beter verdien dan dit. Maar het twijfelen over wat nou de waarheid is verteerd me compleet. Ik kan gewoon niet geloven dat ik in een soort toneelstuk heb meegedaan. Iedereen om me heen reageert hetzelfde, ze zeggen dat ze het niet geloven maar dat ik er maar klaar mee moet zijn want dit is gewoon niet goed voor me.

Ik ben aan het einde van het gesprek zelf erg kwaad geworden hem gezegd dat hij zichzelf voor de gek mag houden maar mij niet, dat ik wel beter weet. En dat hij mag kiezen, als het waar is wat hij zegt, hij dus een walgelijk slechte vriend is geweest, of het is niet waar en hij brandt alles af waar hij zelf zo gelukkig van wordt. Ik kreeg hierbij het antwoord dat hij zich inderdaad een slechte vriend voelde.

Hoe kom ik hier in godsnaam ooit overheen. ;(
Ai dit is pijnlijk!
Ik ben het met je eens. Rare bedoening, maar laat hem achter je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')