hahaha, forreal? Welke races zijn al geweest? Einde van Nor-Pol zag ik net al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noorwegen en Rusland uitgeschakeld![]()
Eens.. Je zal in de eerste ronde maar tegen de uiteindelijke winnaar zijn terwijl je misschien achteraf wel zilver had kunnen pakken als je tegen een minder sterke tegenstander had gestartquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Toch blijf ik erbij dat dit knockout systeem verschrikkelijk is
Dat hoort bij de sport.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens.. Je zal in de eerste ronde maar tegen de uiteindelijke winnaar zijn terwijl je misschien achteraf wel zilver had kunnen pakken als je tegen een minder sterke tegenstander had gestart
Wel vallen snel weer opstaan ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef Ferdii het volgende:
niet vallen dan is er niks aan de hand
http://www.sochi2014.com/(...)ursuit-quarterfinalsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
hahaha, forreal? Welke races zijn al geweest? Einde van Nor-Pol zag ik net al.
Dat scheelt weer/ gelukkig hebben de Fransen wel een heel ander pak, anders duwen ze straks per ongeluk de verkeerde aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig kunnen ze nu niet in de verkeerde baan gaan.
USA Canada ook al, USA ook uitgeschakeld..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
hahaha, forreal? Welke races zijn al geweest? Einde van Nor-Pol zag ik net al.
Kan ik het nog wel een raar systeem vindenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Niet teveel energie verspillen. Dit kan op 50%.
Whahaha, zijn er uberhaubt favorieten doorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
USA Canada ook al, USA ook uitgeschakeld..
Dan had je dat in de worldcup ook laten zien waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens.. Je zal in de eerste ronde maar tegen de uiteindelijke winnaar zijn terwijl je misschien achteraf wel zilver had kunnen pakken als je tegen een minder sterke tegenstander had gestart
Wel ingewikkeld dat rood-wit-blauwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat scheelt weer/ gelukkig hebben de Fransen wel een heel ander pak, anders duwen ze straks per ongeluk de verkeerde aan
Want ja, Salzburg stelde toch niks voorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is een beetje als Ajax / Salbburg
Barbara Barend?quote:
In sommige gevallen echt niet, het Olympisch kwalificatietoernooi waterpolo voor 2012 bijvoorbeeld; de nummer 1 van de wereld tegen de nummer 2 in de eerste ronde.quote:
Zwakke ploeg en verzwakte kopman.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:52 schreef Mani89 het volgende:
Haha die fransen kunnen er echt geen reet van.
Meer kans om te vallen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
"Het ijs slijt, dat is een nadeel als je in de 4e rit zit."
Dat boeit toch juist hier helemaal niet?
quote:
Rijdt minder lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Inderdaad. 3x zoveel rondjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had Kramer in z'n eentje gekund
Kans op valpartijen is dan wel iets groterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |