en dan verliezenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:40 schreef Joene het volgende:
Prachtig dit , geen 10k schaatsen omdat je medaille wilt gaan halen bij de TPS en kan je straks met USA om de bronzen plak gaan strijden
Zou verdiend zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
Straks de Noren er ook in de kwartfinales al uit
Hoe werkt dat dan, die strijd om het brons? Gaat dat niet gewoon tussen de twee verliezend halve finalisten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:40 schreef Joene het volgende:
Prachtig dit , geen 10k schaatsen omdat je medaille wilt gaan halen bij de TPS en kan je straks met USA om de bronzen plak gaan strijden
Niks choken, ze kunnen er gewoon reen reet van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bijna al die Russen choken op twee vrouwen na.
Lobysheva mag best een beetje choken als ze me deep throat, lekker man.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bijna al die Russen choken op twee vrouwen na.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Lobysheva mag best een beetje choken als ze me deep throat, lekker man.
Stuk voor stuk hele goede 1500m rijders ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polen lijkt mij eigenlijk het gevaarlijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |