Verdommequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Je mag toch nog heul niet bumpen met je ingebouwde bumper?
jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hm ben je hier al lang genoeg dat je hen snapt?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Ame_thyst het volgende:
echt aldie donder die gore gif eens uit die post, topic tempo is zo laag ik zie dat kut plaatje 20x per dag. Anders report ik de post. grgr
framerate niet hoog genoeg voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef Timwonnacott het volgende:
Zeg doe dat plaatje eens weg huib, heb eplepsie kannietmeertyphee..
pf flauw hoor aldie heeft heul geen internet nuquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing deadline verloopt om 6 uur
idd. Ftb monster.quote:
je kan ook vanilla dingen doen. En veel agri enzo.quote:
AH NU WETEN WE WAAR HUIB WOONT!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nu veilig wil overkomen als bank op het internet vooral zorgen dat je site er zo uitziet
Heel leuk, 4/5 dagen met vrienden op een kamer en skiën!quote:
Dankquote:
Dank, en jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:40 schreef MineraalWater het volgende:
Hoi bob, Denk dat je nu je lesje wel hebt geleerd. Was wel een beetje lang moet ik zeggen.
Jongeman, wil je je vulgaire taalgebruik voor je houden?quote:
Het kan mij vrij weinig schelen, heel dat Oostblok is een zooitje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:33 schreef TJV het volgende:
Bobje, wat is jouw kijk op de Oekraïense crisis?
Gevalletje CIA vs Rusland het spelletje dat we zovaak gezien hebben. Maar ik heet geen bob.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:33 schreef TJV het volgende:
Bobje, wat is jouw kijk op de Oekraïense crisis?
twitter:notch twitterde op donderdag 27-02-2014 om 23:24:47Someone is trying leak the fact that we're working with Warner Brothers on a potential Minecraft Movie. I wanted to be the leak! reageer retweet
nopequote:
wist wel dat je Heer Gaben niet volgde.quote:
Die stem komt me akelig bekend voor.quote:
beetje aldie accentquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die stem komt me akelig bekend voor.
Ja, gaat nergens over dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:40 schreef TJV het volgende:
Bob stop eens met netjes doen, zo is het helemaal niet leuk meer.
Echt saai hier jaquote:Op zondag 2 maart 2014 12:28 schreef bobbernaut het volgende:
Deze slowchat is zo sloom dat het voor mij geen zin meer heeft om actief mee te doen.
Dunno, soms als ik die Russische dashcam filmpjes kijk denk ik dat het nog wel eens slecht af kan lopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:51 schreef mschol het volgende:
om maar leven in de brouwerij te maken hier met een discussievraag: Gaat die shit in Oekraïne door en breekt er daadwerkelijk een (mini) oorlog uit?
goeie he? Zat ik hier een tijdje ook te spammen.quote:
echt die youtube compil daarvan.quote:
quote:Disneyfilm Frozen wint de Oscar voor Beste Animatie.
Regisseur Chris Buck draagt de film op aan zijn zoon, Ryder Buck. De 23-jarige Ryder kwam vorig jaar om het leven bij een auto-ongeluk, nadat hij net succesvol chemotherapie had ondergaan. "Hij was onze beschermengel."
idd. Binnenkort maar eens kijken. Die gravity en 12 years ook. Hoewel gravity op normaal scherm niet zo leuk schijnt te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:53 schreef mschol het volgende:
ik zit de NOS liveblog van de oscar eens na te lezen en dit is wel triest zeg:
[..]
binnenkort 12 years maar even in de bios checken, Frozen heb ik al 2x gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 11:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
idd. Binnenkort maar eens kijken. Die gravity en 12 years ook. Hoewel gravity op normaal scherm niet zo leuk schijnt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |