Ja gezellig uitgeschakeld worden door de Belgen zoals voor het WK 86.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk een keer een poule met wat meer tegenstand, de laatste jaren gaat het wel heel makkelijk. België erbij zou ik wel leuk vinden.
ff ctrl shiftenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja gezellig uitgeschakeld worden door de Belgen zoals voor het WK 86.
Weet je hoe Nederland het WK/74 bereikte =
±P
Al die veranderingen ook in je leven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boeit me geen reet deze loting. Ek is verneukt als er 24 landen mee kunnen doen
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk dat je van België kan verliezen als je spelers als Van Breukelen, Willy v.d Kerkhof, Rijkaard, Gullit, Van Basten en Kieft op het veld hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja gezellig uitgeschakeld worden door de Belgen zoals voor het WK 86.
Weet je hoe Nederland het WK/74 bereikte =
±P
De eerste 2 en de beste nummer 3 gaan rechtstreeks door, de overige nummers 3 spelen barragewedstrijden. Dan nog gaat deze kwalificatie voor de grote landen nergens over natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:41 schreef tjoptjop het volgende:
De eerste drie van de poule gaan toch door?
Een poule zonder Oostblok-rommel is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Geen rare oosteuropese landjes graag
Hoezo?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Je bent zelf raar.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
en een romantisch land.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij wordt het in een warm land gehouden.
Barbara is van glas?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer zo'n kutshow om wat balletjes uit een glazen pot te trekken.
De vrouwelijke Arjen Robbenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tik en d'r been ligt in tweeën
Boilesenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vrouwelijke Arjen Robben
niet zo goed dusquote:
duurt dit serieus 1,5 uurquote:
Jij gaat voor het eerst in je leven naar de ArenA?quote:
Derde keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat voor het eerst in je leven naar de ArenA?
Dat zou ideaal zijn iddquote:Op zondag 23 februari 2014 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland - Hongarije - Israël - Letland - Moldavië - Gibraltar
Topshow
Stijn troeft als 14-jarige elke andere teletekstjood hier op het forum af qua wedstrijdbezoeken. Chapeauquote:
wel gaaf dat we nu alles kunnen volgenquote:
Ik ken alleen Pat Jennings niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |