oh snapquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een hoop te compenseren
[..]
Kan ik hebben. Mijn Diablo monk is bijna 60
mijn sprankelende persoonlijkheid zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een hoop te compenseren
Je agressieprobleem bedoel je?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
mijn sprankelende persoonlijkheid zeker?
Hup Zwedenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk was het gewoon een vervolg op mij aanval jegens Aldo, maar twee vliegen in één klap slaan is ook goed.
Fout China, Zweden kan het toch nog winnen
U jelly bro?quote:
klopt ook wel, maar ik probeerde de aanval af te slaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk was het gewoon een vervolg op mij aanval jegens Aldo, maar twee vliegen in één klap slaan is ook goed.
Fout China, Zweden kan het toch nog winnen
Dus Sof. Ben je er klaar voor? (En succes met je laatste toets wanneer je die ook hebt)quote:
quote:Curling is een sport geschikt voor jong en oud, mannen en vrouwen. Uiterste concentratie is nodig om met een verfijnde techniek de stenen van 20 kilo van de tegenpartij weg te spelen. Het doel is om zoveel mogelijk van jouw stenen dichterbij het centrum van de cirkels, genaamd "de dolly", te krijgen dan de tegenstander. Samen met je teamgenoten bepaal je de juiste strategie om de wedstrijd tot een geslaagd einde te brengen.
Na aankomst instrueert de instructeur u duidelijk over de veiligheid op het ijs. Daarna beginnen we met het aanleren van de “sliding”. Deze techniek heeft u nodig om de steen te kunnen voortbewegen. Verder moeten de deelnemers de bezemtechniek aan leren. Deze techniek kan het verschil maken tijdens de wedstrijd. Nadat de technieken zijn aangeleerd worden de spelregels uitgelegd.
Na een oefenpotje begint het echte werk. De teams nemen het tegen elkaar op en strijden voor de toernooi winst van de dag. Evorsa biedt het winnende team de officiële Evorsa Cup aan.
Duur
60 -120 minuten, afhankelijk van het aantal deelnemers.
De standaard locatie voor curling is de Uithof in Den Haag.
Wilt u curlen bij een andere ijsbaan? Geen probleem, kijk even bij curling op locatie.
NIEUW! Onze winterlocatie voor het seizoen 2012 - 2013 is tevens de Badboot in Antwerpen. Klik hier voor de mogelijkheden.
Kledingadvies
Warme kleding met sport- of wandelschoenen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:05 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme wat is slapen toch lekker
En toen wakker geworden, snel 50eur winst op de trade en nu leuke dingen doen.
Werkeloos zijn is tof
Vriend, presentatie, ..?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
jahoor? waarom ging het niet met mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |