Zeker je leraar die het je heeft geleerd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zat op de basisschool een jaar op dam les. Geweldige ervaring wel
2/10 te ver gezochtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker je leraar die het je heeft geleerd?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij damt zeker alleen met zwart?
wat dacht je van de hockeyleraren?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kon je zwemleraar ook dammen dan?
Dus nu claim je ook nog dat ik een geestelijke beperking heb? Je slechte grappen tot daaraan toe maar dit wordt gewoon weg grof.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kon je zwemleraar ook dammen dan?
Echt waar hoor. Samen met pianoles. Mijn ouders zagen een toekomst in mij of zoquote:
daarna volgde therapie zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Samen met pianoles. Mijn ouders zagen een toekomst in mij of zo
Hij mocht op paardrijles, die beesten hadden een goede uitwerkingquote:
Is het "pest Littlerabbit" uurtje of zo.quote:
Paardenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij mocht op paardrijles, die beesten hadden een goede uitwerking
Ik kan je niet helpen. Ik heb het ook zwaar met Ezells pesterijen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het "pest Littlerabbit" uurtje of zo.
Etsu, help.
[..]
Paarden
Dolfijnen dan, die zijn dol fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu, help.
[..]
Paarden
Waar moet Etsu bij helpen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu, help.
Aan de beginnende inhammen te zien bij het jongetje is dit dan een gezamenlijke foto van ons twee daar waar ik de dolfijn benquote:
Inhammen zijn voor de echte denkers hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan de beginnende inhammen te zien bij het jongetje is dit dan een gezamenlijke foto van ons twee daar waar ik de dolfijn ben
Ja, tenzij beide ouders denkers waren en het gewoon slechte genen zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inhammen zijn voor de echte denkers he
Pas op voor LompeHork.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan de beginnende inhammen te zien bij het jongetje is dit dan een gezamenlijke foto van ons twee daar waar ik de dolfijn ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |