quote:
Hoezo dat dan? Alhoewel hbo technisch gezien ook geen vakantie heeft. Daar kwam ik achter toen ik op InHolland zat ten tijde van de schandalen en ze een wit voetje trachtte te halenquote:
99% van de hbo opleidingen. Het HRO is er enkel erg vroeg mee.quote:
heb heel soms een week na de tentamens vrij, maar meestal moet ik alsnog wat doenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Alhoewel hbo technisch gezien ook geen vakantie heeft. Daar kwam ik achter toen ik op InHolland zat ten tijde van de schandalen en ze een wit voetje trachtte te halen
Jeetje, daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van een vrouwelijk iemand misschien
zoals bij iemand anders eten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb heel soms een week na de tentamens vrij, maar meestal moet ik alsnog wat doen
Bekijk het zo beste VA. Jij bent tenminste nog opzoek. Mij boeit het gewoon allemaal niks, dat is ook niet alles.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van een vrouwelijk iemand misschien
ik ben aldo's vervanger.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
bij aldo
overly attached boyfriend alles
Jij bent te lekker voor een vrouw.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekijk het zo beste VA. Jij bent tenminste nog opzoek. Mij boeit het gewoon allemaal niks, dat is ook niet alles.
Nu wil ik een nummer van 2:45 om achter een filmpje te zetten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekijk het zo beste VA. Jij bent tenminste nog opzoek. Mij boeit het gewoon allemaal niks, dat is ook niet alles.
Jij vindt dit soort spelletjes leuk he?quote:
Eens. Haar staat nog altijd hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent te lekker voor een vrouw.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben aldo's vervanger.
je moet t met mij doen
Nooit.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs ik word eerder mod
Ik houd niet van punkquote:
Wanneer worden we collega's? Of moet ik het opstoken van jou dan stoppen?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van punk
Al kan ik Self Esteem nog wel graag meeblčren bij genoeg alcohol.
[..]
Wanneer worden we collega's? Of moet ik het opstoken van jou dan stoppen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Serj Tankian
SOAD
Voor wat voor soort filmpje is het dan?
Je bent voor Ajax? Of juist niet? Ze hadden behoorlijk hard verloren he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb iets willekeurigs geripped. Ik moet Ajax even met wat pruts en kutwerk wegspoelen
Afgeslacht door wat Oostenrijkse boeren (En wat Braziliaanse/Afrikaanse miljonairs door Red Bull)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax? Of juist niet? Ze hadden behoorlijk hard verloren he?
punkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van punk
Al kan ik Self Esteem nog wel graag meeblčren bij genoeg alcohol.
[..]
Wanneer worden we collega's? Of moet ik het opstoken van jou dan stoppen?
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:22 schreef Fopje het volgende:
Ik wil een keer dat noorderlicht bekijken, iemand dat al eens gedaan?
quote:
Oh echt niet? Wat raar. Ik dacht dat niemand me voor was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |