Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef Elvi het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je het contact op zich leuk vind maar dat de intensiteit van het contact iets overweldigend is. Dan blijf je netjes maar je zegt wel eerlijk wat je ervan vind. Dat kan he... Eerlijk en aardig tegelijkertijd zijn
Niet alle mannen gaan enkel op uiterlijk af. Velen zijn door schande en vooral schade in de liefde,wijzer geworden. je kunt trouwens niet in je eentje tegen de groep. Mannen over de hele wereld zijn namelijk zo. Trouwens mannen en vrouwen zijn helaas sowieso geneigd gebruik te maken van gelegenheid en beschikbaarheid. Je moet daarom ook duidelijk aangeven wat je wel en niet wil en waar de grenzen liggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Althans...ik denk dat hij dat wil, is maar een theorie
Toen hij mijn foto's zag, slijmde hij gigantisch erg. En daarna via skype, was het helemaal bingo. Terwijl hij eerder wat ''koeler'' deed.
Ik vind het gewoon schijnheilig dat mannen zo erg op uiterlijk afgaan. En dat maakt mij ook een beetje rebels en boos. Hij is degene die fake is en NIET ik
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Myrr het volgende:
Denk dat je blij mag zijn dat er iemand op jouw uiterlijk af komt.
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorZe heeft het figuur van een model enzo
![]()
We zouden allemaal jaloers moeten zijn op zo'n prachtmens zoals zij
Dat is in ieder geval beter dan een Fiat Multipla.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover.
Ohnoyoudidn't.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat in ieder geval beter dan een Fiat Multipla.
GMTAquote:
Een heleboel kloons die hier komen posten waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kan dit topic nou zo veel pagina's hebben voor zoiets kleins?
Weet ik veel, dat zei ze zelfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.
Nou hoe raad je het.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij transporteert jezelf zeker in een opel agila.
Steekje los die bolle.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zei ze zelf____
Soms zie ik mezelf in de spiegel, en denk ''Lieve Heer, u heeft goed de tijd genomen voor dit kunstwerk, waarvoor dank''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat voor model? Ze heeft het postuur van een Range Rover. Of nou ja, die zijn eigenlijk te strak, meer een Fiat Multipla, met van die lelijke rollen overal.
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh maar ze is hartstikke lekker hoorZe heeft het figuur van een model enzo
![]()
We zouden allemaal jaloers moeten zijn op zo'n prachtmens zoals zij
Zeg raak jij er opgewonden van om mensen af te kraken?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg raak jij er opgewonden van om mensen af te kraken?
Ik merk in ieder geval dat je er intens van geniet![]()
Maar even serieus: laat mensen gewoon in hun waarde joh
Jij hebt het recht niet om zo te praten tegen mij. Wie ben jij nou. juist ja. Helemaal NIETS. Aan je gedrag te zien, stel je geen stuivertje voor. Knoop dat goed in je oren.
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten...heel simpel.quote:
Is dat alleen tijdens de manische periodes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Soms zie ik mezelf in de spiegel, en denk ''Lieve Heer, u heeft goed de tijd genomen voor dit kunstwerk, waarvoor dank''
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Hmm, potentiele bitchfight in aantocht.
Ik ga er even goed voor zitten![]()
Ga dan ook gewoon eens met een normale vent uit. Volgens mij is met jou ook wat mis, kan gewoon niet anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik praat nu al tijdje met een man, maar deze man praat echt ongelofelijk veel. Als we zitten te skypen, kan meneer rustig 6 uurtjes doorgaan en doet alsof hij me heel speciaal vindt (omdat hij vast in mijn broekje wilt komen).Ook vertoont hij dit gedrag vast ook bij tig andere chickies.
Ik ben te lief en durf dan niet te zeggen dat hij echt te veel doorzanikt enzo. Word ik heel kriegelig van. Ik zit nu gewoon al tijdje met hem te praten, maar hij raakt verdomme maar niet uitgelult.
En dan zijn er mannen die amper iets zeggen en waar ik me ook aan kan ergeren.
Dus mannen...waarom is het gulden middenweg altijd zo extreem moeilijk voor jullie?
Hahahaha, prachtigquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten...heel simpel.
Die moira zit me nu al in paar topics met een gedreven intensiteit af te kraken en dan ben je wat mij betreft echt wel ontzettend zielig en een enorme bitch. En dan te bedenken dat ik mijn gedrag hier een beetje had uitgelegd.
Ow wacht, ik zie haar kop in US net...die arrogante smoel ook, ziet er niet uit
![]()
Geen idee over welke ze het heeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil die foto van je ook wel zien eigenlijk
Wat een taal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee over welke ze het heeft
Ik post nooit in US.
Misschien bedoelt ze die ene die Mono een keer in het 'pics van jou en je vriendje/vriendinnetje' topic had gepost, toen we kneiterstoned in het zwembad zaten.
Maar ik heb ook gewoon een fobo.
Misschien is TS jaloers dat ik geen dikke vetzeug ben met zware psychische problemen.
Nou... Zware psychische problemen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik post nooit in US.
Misschien bedoelt ze die ene die Mono een keer in het 'pics van jou en je vriendje/vriendinnetje' topic had gepost, toen we kneiterstoned in het zwembad zaten.
Misschien is TS jaloers dat ik geen dikke vetzeug ben met zware psychische problemen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jij hebt het recht niet om zo te praten tegen mij. Wie ben jij nou. juist ja. Helemaal NIETS. Aan je gedrag te zien, stel je geen stuivertje voor. Knoop dat goed in je oren.
Da's best een compliment hier op FOK!quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
Oh grappig, moira ziet er best normaal uit op die foto.
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's best een compliment hier op FOK!
Fok!, waar kingtoppie hosselt in ieder topic als een baas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.
Wederzijdse liefdequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier alleen maar ben om je keihard de grond in te boren, dus dit komt van heeeeeel diep, pure liefde zegmaar.
quote:
Nu weet ik waarom ik je een druif vondquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik post nooit in US.
Ohja, jij dacht dat ik zo'n vieze junkie wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik je een druif vond
En jij te weinigquote:
Laat haar dan ook in zijn waarde prutser.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Lol watquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Laat haar dan ook in zijn waarde prutser.
En nu je broekje uit en laat je onplofte mol eens zien.
Verdomme, en ik had het nog wel zo graag willen lezenquote:
KLETSNAT.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Oeh, kvind dit wel geil, BEN JE AL NAT VERDOMME MOIRA? BEN JE AL NAT?
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige geleuter hier achter ons.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen moeten perfect zijn anders rotten ze maar op naar hun eigen land!
Respect voor sexistische insinuaties? Beter lezen hoor....Ik abuis? Beter.... Je bedoelt het vast niet kwaad.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:43 schreef CaptainSushi het volgende:
En nu je broekje uit en laat je onplofte mol eens zien.
Wat een lief berichtjequote:Op maandag 24 maart 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige hier achter ons.
Ze snappen het maar op 1 manier: de hunne. En dan telt hun stem niet. (DM).....![]()
Vond dat je al genoeg shit over je heen had gekregen. Vooral "borderliner" sloeg nergens op.quote:
Lol watquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vooral "borderliner" sloeg nergens op.
Kijk die White Knight eens gaanquote:Op maandag 24 maart 2014 00:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als je een gesprek op maat wil hebben hoor ik het wel, Voluptas. Op elk gewenst niveau en legio onderwerpen. Ik mag jou wel. Je bent eerlijk en recht door zee en alvast ingewerkt. Ik heb je veel te vertellen en hoop dat dat wederzijds is.Dan laten we dit oppervlakkige geleuter hier achter ons.
Ze snappen het maar op 1 manier: de hunne. En dan telt hun stem niet. (DM).....![]()
Mocht ik daar belanden dan zal mij dat niet onwelgevallig zijn. Maar ik denk niet dat dat zo simpel zal gaan..En "White Knight" vat ik op als compliment.Thx.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk die White Knight eens gaanwil je in haar broekje jongen?
Het was geen complimentquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mocht ik daar belanden dan zal mij dat niet onwelgevallig zijn. Maar ik denk niet dat dat zo simpel zal gaan..En "White Knight" vat ik op als compliment.Thx.
Wat of wie is hier precies grappig?quote:
*zing*quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was geen complimentje bent zo ongeveer de enige die (zeer wanhopig) tegen de stroom mensen inzwemt om TS te steunen, hopend op wat actie tussen de lakens. Het mooie is dat ik het je nog wel zie lukken ook, TS is daar wel labiel genoeg voor.
Hey ik zou het wel mooi vinden hoor, bat-shit-crazy TS en een bat-shit-White-Knight. NOMNOMNOM.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*zing*
"They call it troll-ey love!"
Ik zei ook dat IK het als zodanig opvatte. Ben niet achterlijk. En het niet eens met de diagnose. Da's alles. Niks wanhopigs, laat staan "zeer wanhopig". En "labiel" slaat ook nergens op btw...quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was geen complimentje bent zo ongeveer de enige die (zeer wanhopig) tegen de stroom mensen inzwemt om TS te steunen, hopend op wat actie tussen de lakens. Het mooie is dat ik het je nog wel zie lukken ook, TS is daar wel labiel genoeg voor.
Nee, baseer me uitsluitend op dit topic dus vergissen is mogelijk..quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je hebt haar posthistory doorgenomen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik zei ook dat IK het als zodanig opvatte. Ben niet achterlijk. En het niet eens met de diagnose. Da's alles. Niks wanhopigs, laat staan "zeer wanhopig". En "labiel" slaat ook nergens op btw...
Deze diagnoses bedoel je? TS, je trekt wel een bepaald slag mannen aan he... Misschien moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan.quote:ant ik ben bipolair en meestenstijds hypomaan, en AAD/ADHD'er, pyrofiel, een enorme standdebiel en grafgrondwettelijke voorkeur ten spijt, ook nog hooggevoelig/hoogbegaafd en barbaars beschaafd die zich "moeiteloos" handhaaft
Je maintendrai-verslaafd, een dictatorieel potentaat die maar "eindeloos" doorgaat
Mensen die mij irl en prive kennen, ervaren me als een heel prettig persoon. En op het net kan ik eens wat vreemder uit de hoek komen, maar heb geen psychische problemen oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je hebt haar posthistory doorgenomen?
Ben je wel eens getest?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mensen die mij irl en prive kennen, ervaren me als een heel prettig persoon. En op het net kan ik eens wat vreemder uit de hoek komen, maar heb geen psychische problemen oid.
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vond dat je al genoeg shit over je heen had gekregen. Vooral "borderliner" sloeg nergens op.
Daar wordt te pas en te onpas maar mee gesmeten door 'deskundigen' om iemand mee te diskwalificeren als gesprekspartner. Maar hoe zit het nou met die kerel? Heeft ie nog wat te melden of is het alleen maar bla bla bla?
Ja...ik ben gewoon wat gevoeliger en temperamentvoller dan gemiddeld. Niet gek of gestoord in ieder geval.quote:
Welke mannen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.
Eigen ego strelen en scoren. De vrouw is dan anoniem, had elke vrouw kunnen zijn zeg maar.
Ik doorzie zo een houding heel snel bij mannen tegenwoordig.
Wat was dan wel het doel van dit topic?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:25 schreef Voluptas het volgende:
[..]alsof het mij in een topic interesseert wat mensen over me denken
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Die mannen zijn niet bezig met de vrouw die ze uitzoeken...ze zijn bezig met zichzelf.
Eigen ego strelen en scoren. De vrouw is dan anoniem, had elke vrouw kunnen zijn zeg maar.
Ik doorzie zo een houding heel snel bij mannen tegenwoordig.
Ik weet dat hij zo met meerdere vrouwen heeft gepraat, dus ik voel me nou niet bijzonder ofzo. Wegcijferen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?
Ja om in dr broekje te komen! Volgens mij denk ze dat er miljoen in dr broekje zit. Beetje 6 uur lang iemand online platlullen om in dr broekje te komenquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt een vent in de OP die zich helemaal wegcijfert voor je, daar klaag je over, en dan trek je de conclusie dat die man met zichzelf bezig is?
Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik weet dat hij zo met meerdere vrouwen heeft gepraat, dus ik voel me nou niet bijzonder ofzo. Wegcijferen?dat doet ie niet hoor. Hij kwam ook alleen met me praten omdat het hem toevallig goed uitkwam
Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dan precies het probleem? Jij laat hem toch doorpraten of niet soms?
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat moet een man doen om jou te behagen
Allemaal bla bla dus toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat was toen, nu doe ik dat niet meer.
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.
Hahaha wat is dit typisch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De juiste man weet dat wel. De rest komt er niet eens in de buurt.
Dat jij het zo verdraait tot het punt dat ik geen mening zou hebben. Nou val mij er dan niet mee lastig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.
Makkelijk is ze niet..Als jullie diagnose klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, een vrouw zonder eigen mening die niet kan aangeven waarvan ze houdt. Maakt het makkelijk voor een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |