Computers says no.quote:
Hoop toch stiekem wel dat ik er altijd in blijf, blijft heerlijk om nieuwe dingen te ontdekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Z het volgende:
[..]
Jullie zitten nog in jelui formatieve fase.
De nieuwsgierigheid blijft ongetwijfeld! Alleen ga je op een gegeven moment dingen horen die je van een ander al eens gehoord hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hoop toch stiekem wel dat ik er altijd in blijf, blijft heerlijk om nieuwe dingen te ontdekken.
Kan ook nog ongelimiteerd ook, lijkt er niks meer over te zijn, trek ik even een blik met Japanse bands open.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef Maxerazzi het volgende:
Little Britain vind ik een beetje wisselvallig. Sorry, Moody.
Mud ook gezien? Daar was hij ook goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:11 schreef DO2 het volgende:
True Detective is wel retestrak, ja. Mede dankzij McConnaauaghugsugsbl.
Waarom zeg je dit?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef Felagund het volgende:
Ik ben ook nog steeds mijn muzieksmaak aan het formeren, merk ik. Maar ik ben ook laat begonnen met echt muziek te luisteren (rond mijn 18e of zo).
O dat is toch sowieso met een hoop bands.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:11 schreef Z het volgende:
[..]
De nieuwsgierigheid blijft ongetwijfeld! Alleen ga je op een gegeven moment dingen horen die je van een ander al eens gehoord hebt.
Muzieksmaak laat zich niet formeren toch? Het blijft voortdurend aftasten. Wat je nu mooi vindt, kun je over 5 jaar haten en 10 jaar later weer geweldig vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef Felagund het volgende:
Ik ben ook nog steeds mijn muzieksmaak aan het formeren, merk ik. Maar ik ben ook laat begonnen met echt muziek te luisteren (rond mijn 18e of zo).
Als reactie op de opmerking van Z?quote:
Ja, gezien. Speelde ie wel een mooie rol, maar ik vond de film zelf niet zo interessant.quote:
Stimmt. Mcconaughey is ondertussen misschien wel de beste acteur van het moment. Ook die nieuwe Nolan wordt zo strak.quote:
Ja maar, op een gegeven moment kom je wel toch ongeveer in evenwicht?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Muzieksmaak laat zich niet formeren toch? Het blijft voortdurend aftasten. Wat je nu mooi vindt, kun je over 5 jaar haten en 10 jaar later weer geweldig vinden.
Jeff.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Norrage het volgende:
De beste comedy-serie ooit is Coupling![]()
![]()
Nee, Curb Your Enthusiasmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef Norrage het volgende:
De beste comedy-serie ooit is Coupling![]()
![]()
quote:
Lijkt me saaiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja maar, op een gegeven moment kom je wel toch ongeveer in evenwicht?
Bij Rellende_Rotscholier en Kerftminster. Toen ze over Three Days Grace begonnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef Norrage het volgende:
WAar is de discussie over muzieksmaak begonnen in de afgelopen 50 posts?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |