Ja, dit was de derde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Moody het volgende:
Vind het een mooie goal. Kan niet anders zeggen.
deze bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
De 3e tegen Ajax? Ajax heeft toch nog wel gewonnen toch? Ze speelden toch tegen een Oostenrijkse club?
Ja, dat was de 2e goal toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Oh toch. De derde. De 0-3 meteen??quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nee dit was de derde:
[ afbeelding ]
Ja dit was de 0-3!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh toch. De derde. De 0-3 meteen??
Ok.quote:
Ja dat klopt. Het is echter de vraag of ze een mooie goals zoals deze gaan maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok.
Even resumerend. Als Ajax dus met 0-4 wint in Oostenrijk zijn ze gewoon door? Zoals iedereen eigenlijk had verwacht.
Die kans is aanwezig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het is echter de vraag of ze een mooie goals zoals deze gaan maken.
[ afbeelding ]
Bij deze goal stond de wind vanuit de rugquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Weet iemand hoe de wind volgende week staat in Salzburg
Had Zilizzen dan niet beter in de goal kunnen blijven staan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bij deze goal stond de wind vanuit de rug
[ afbeelding ]
deze is mooierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bij deze goal stond de wind vanuit de rug
[ afbeelding ]
Ja, zoals je ziet staat hij er te ver voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Had Zilizzen dan niet beter in de goal kunnen blijven staan?
Wel tof dat er weinig mensen op de tribune achter hem zaten. Misschien heeft niemand het gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, zoals je ziet staat hij er te ver voor.
[ afbeelding ]
In dat geval kunnen ze altijd dit gifje terugkijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel tof dat er weinig mensen op de tribune achter hem zaten. Misschien heeft niemand het gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Heb je dit gifje van die goal al gezien?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar omdat hij tegen Ajax is vind ik het nu een 9.5.
geweldige goal hequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vond de goal eerst een 7. Maar omdat hij tegen Ajax is vind ik het nu een 9.5.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb je dit gifje van die goal al gezien?
[ afbeelding ]
Die zit er wel ziek goed in he?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ohw, nou dit is 'm dan:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je deze bedoelt:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef HaJee het volgende:
Kan iemand het gifje van het derde doelpunt van Salzburg even posten in dit topic zodat ik het kan opslaan?
Het gaat om dit gifje:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt
Is dat dezelfde als deze?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik geloof dat je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
Fantastisch. Bedoelde inderdaad deze:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik geloof dat je deze bedoelt:
[ afbeelding ]
wel die gif posten hequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef Vasion het volgende:
hmmz, sorry dat ik zo saai deed enzo..
mag ik weer mee doen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef Vasion het volgende:
mag ik weer mee doen?
Vergelijk maar:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze?
[ afbeelding ]
Vooruit:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef Vasion het volgende:
mag ik weer mee doen?
Die is inderdaad erg mooi, maar heb je deze al gezien?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fantastisch. Bedoelde inderdaad deze:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me net iets scherperquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vergelijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel dezelfde...
ik zie niksquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Vasion het volgende:
[img]http://i.minus.com/ibe7MW3ulPNTywieditleestiseenautistt.gif[img]
Moeilijk hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef Moody het volgende:
[quote]http://i.minus.com/ibe7MW(...)enautistt.gif[quote]
die goal tegen ajax europa league leek er ook veel opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef hmmmz het volgende:
Deze pagina heeft de goal nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Mooie goal, maar deze is net iets mooier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
die goal tegen ajax europa league leek er ook veel op
[ afbeelding ]
ik zie niksquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Vasion het volgende:
[img]http://i.minus.com/ibe7MW3ulPNTywieditleestiseenautistt.gif[img]
hajeegodquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef HaJee het volgende:
Keeper werd licht gehinderd...
[ afbeelding ]
Glijdt ie er bij jou ook zo makkelijk in dan?quote:
neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Glijdt ie er bij jou ook zo makkelijk in dan?
Welke?quote:
Je bedoelt deze denk ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Die nummer 26 had ook een goeie goal trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |