niet meer blauwe LBquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Reisje door Nederland
Van Rotterdam naar Amsterdam naar Utrecht en weer terug naar Rotterdam
Dat is niet heel Nederland hoor...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Reisje door Nederland
Van Rotterdam naar Amsterdam naar Utrecht en weer terug naar Rotterdam
nog niet eens 1/4quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is niet heel Nederland hoor...
Precies... Een echte die-hard gaat van Vaals naar Termunten en van Enschede naar Den Helder en dan nog ietsquote:
Vaalsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Precies... Een echte die-hard gaat van Vaals naar Termunten en van Enschede naar Den Helder en dan nog iets
Ik zei ook niet heel Nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is niet heel Nederland hoor...
Hallonquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Annnet het volgende:
Sja Vaals, ik kan die mensen zo slecht verstaan.. Ging een keer op bezoek bij een vriendin bij haar vriend in Limboland, stopte bij een tankstation om wat drinken te halen, die vrouw vroeg me wat en na 3 keer wat zeg je heb ik gewoon nee gezegd.. Geen idee waar het over ging
ik ben geboren en gebogen in groningen, dan wordt t lastigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er doorgaans weinig moeite mee
dan wordt het vervelend jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik ben geboren en gebogen in groningen, dan wordt t lastig
1e college in Deventer, van een Limbolander.. "IK SPREEK TOCH GEEN CHINEES"!? Nee, maar verstaan lukt me alsnog nietquote:
ik kan me in het nederlands ook best verstaanbaar makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
1e college in Deventer, van een Limbolander.. "IK SPREEK TOCH GEEN CHINEES"!? Nee, maar verstaan lukt me alsnog niet
Mag ook!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me in het nederlands ook best verstaanbaar maken
en duits en engels.quote:
Is toch een geweldig moment?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:34 schreef Annnet het volgende:
haha je kan op fb een LEVENSGEBEURTENIS toevoegen: Beugel verwijderd. WAT DE FUCK. dat zien mensen toch
GROOT FEEST, jubileum enzquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is toch een geweldig moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |