je zou de rabobank fb pagina eens moeten lezenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Annnet het volgende:
O JEETJE AL EEN DAG TELAT MET DIE HELE 90 EURO JEETJE WAAR MOET IK NU VAN LEVEN
Verschrikkelijk... ZAL DE BELASTINGDIENST FAILLIET ZIJN? DE NEDERLANDSE BURGERS WORDEN FINANCIEEL GENAAID HET IS VERSCHRIKKELIJKquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je zou de rabobank fb pagina eens moeten lezen
Plebs.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Verschrikkelijk... ZAL DE BELASTINGDIENST FAILLIET ZIJN? DE NEDERLANDSE BURGERS WORDEN FINANCIEEL GENAAID HET IS VERSCHRIKKELIJK
Zo goed hoeft die niet te zijn om geen zorgtoeslag meer te krijgen hoorquote:
Geen verstand van.. nog nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zo goed hoeft die niet te zijn om geen zorgtoeslag meer te krijgen hoor
schijnbaar vindt de belastingdienst dat ik al genoeg van mn baas krijg. ik ben het daar overigens totaal niet mee eensquote:
Bij mij zal t zo nog de vraag worden denk ik...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar vindt de belastingdienst dat ik al genoeg van mn baas krijg. ik ben het daar overigens totaal niet mee eens
geen idee, ik weet niet wat er op jouw salarisstrookje staatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Bij mij zal t zo nog de vraag worden denk ik...
Ik ook nog niet, minmax van 12-38 met een uurloon waar ik zeker niet over ga klagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet wat er op jouw salarisstrookje staat
wat voor werk ga je doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, minmax van 12-38 met een uurloon waar ik zeker niet over ga klagen
die kunnen best stinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |